Ikm uke 20

Her er tr kommet, presis var hun og. Trøster meg med at jeg de siste månedene har hatt stabil syklus på 33 dager:-)

Ja testen viste ikke gravid. Men det visste jeg egentlig da tempen gikk helt i bånn i dag. Så da er det bare å kaste seg på pp 4 og håpe på skuddårsbarnet

Begynte å spotte i går kveld og I dag blør jeg litt, ser mer ut som slim med blod i egentlig.. så da kommer vell tr for fullt i løpet av dagen :(

Testet negativt i morges. Men etter en stund var det rosa strek. TR er ikke kommet ennå, har spottet en gang for dagen siden torsdag.
Føler håp i hengende snøre...

Ingen TR her ennå. Og negativ test i går.. Vil bare at TR skal komme nå, så vi kan komme i gang med en ny pp (første med pergo)!

Ingen TR her heller!! Så enig!! Må enten komme en positiv test eller TR :)

Ja, og ekstra irriterende siden jeg har veldig stabile sykluser til vanlig. Skjønner ikke hvorfor den ikke er det nå. Var hos gyn tirsdag for to uker siden. Hun sa at jeg hadde hatt eggløsning da, så da må jo TR komme nå, eller en test bli positiv;/

Ingen TR her heller!! Så enig!! Må enten komme en positiv test eller TR :)

Ja, og ekstra irriterende siden jeg har veldig stabile sykluser til vanlig. Skjønner ikke hvorfor den ikke er det nå. Var hos gyn tirsdag for to uker siden. Hun sa at jeg hadde hatt eggløsning da, så da må jo TR komme nå, eller en test bli positiv;/

Kanskje du bare produserer hcg sent nå? :)

Skjønner!! Irriterer meg at jeg har stikk bak navlen, masse utflod og vondt i korsryggen. Mest aktivitet i magen og ikke i underlivet. Men føler liksom ikke den ordentlige pmsen har starta heller. Lurer på om eggløsningen min var på søndag/mandag og ikke fredag/lørdag. Hvis ikke det var et skikkelig lureri og det slapp enda senere. Skulle uansett hatt TR nå hvis det var sånn. Bleh. Da blir neste runde forsinka veldig.

Back
Topp