FrøkenAngst
Glad i forumet
Haha!! Likært!!Ja i morgen ryker den siste g-testen denne pp'en. Vet jo resultat, men må liksom bruke opp den siste testen hehe![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!! Likært!!Ja i morgen ryker den siste g-testen denne pp'en. Vet jo resultat, men må liksom bruke opp den siste testen hehe![]()
![]()
Det er i allefall en fordel!! Her er tanta 1 dag forsinka foreløpigHer er tr kommet, presis var hun og. Trøster meg med at jeg de siste månedene har hatt stabil syklus på 33 dager![]()
Ingen TR her heller!! Så enig!! Må enten komme en positiv test eller TRIngen TR her ennå. Og negativ test i går.. Vil bare at TR skal komme nå, så vi kan komme i gang med en ny pp (første med pergo)!
Ingen TR her heller!! Så enig!! Må enten komme en positiv test eller TR![]()
Ingen TR her heller!! Så enig!! Må enten komme en positiv test eller TR![]()
Ja, og ekstra irriterende siden jeg har veldig stabile sykluser til vanlig. Skjønner ikke hvorfor den ikke er det nå. Var hos gyn tirsdag for to uker siden. Hun sa at jeg hadde hatt eggløsning da, så da må jo TR komme nå, eller en test bli positiv;/
Kanskje du bare produserer hcg sent nå?![]()
Kan jo være en mulighet, men har ikke så stor tro på det. TR kommer nok med et brak når som helst..
Skjønner!! Irriterer meg at jeg har stikk bak navlen, masse utflod og vondt i korsryggen. Mest aktivitet i magen og ikke i underlivet. Men føler liksom ikke den ordentlige pmsen har starta heller. Lurer på om eggløsningen min var på søndag/mandag og ikke fredag/lørdag. Hvis ikke det var et skikkelig lureri og det slapp enda senere. Skulle uansett hatt TR nå hvis det var sånn. Bleh. Da blir neste runde forsinka veldig.Ja, og ekstra irriterende siden jeg har veldig stabile sykluser til vanlig. Skjønner ikke hvorfor den ikke er det nå. Var hos gyn tirsdag for to uker siden. Hun sa at jeg hadde hatt eggløsning da, så da må jo TR komme nå, eller en test bli positiv;/
Hei. Er i pp 17. Du kan sette meg opp på søndag 17. Denne pp blir spennende. Har time hos Gyn den 12. Håper vi får den hjelpen vi trenger da.