¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
Ble bare bekymra pga at det starta slik sist da det ble kjemisk, men det skal IKKE skje denne gangenÅåååja!! Det var ikke verre nei!!! Daaa sååå!! Det skal vel ordne seg greit da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bare bekymra pga at det starta slik sist da det ble kjemisk, men det skal IKKE skje denne gangenÅåååja!! Det var ikke verre nei!!! Daaa sååå!! Det skal vel ordne seg greit da![]()
Hvor mange dpo et du? Spent på neste testing
Er vel dpo 10 eller 11 ;-) vet ikke eksakt når egget slapp. Om det var natt til lørdag, lørdag eller søndagHvor mange dpo et du? Spent på neste testing![]()
Her ser faktisk jeg også strek.11 DPO I dag og klarte ikke stagge testetøsa mer
Men er dette bare en skyggestrek?
Synes den var så tynn og siden den vises mest på kantene :/
Ser helt klart farge på streken men ble så usikker.
![]()
TakkHer ser faktisk jeg også strek.
Gratulerer!
Huff :/Da er TR kommet. Og for måned forsvinner håpet, er akkurat fyllt 40 år...
Juhuuu!! Dine er mye tydeligere enn mine uansett!! :-D11 DPO I dag og klarte ikke stagge testetøsa mer
![]()
Håper håper håper!Juhuuu!! Dine er mye tydeligere enn mine uansett!! :-D
Men såvidt farge!Håper håper håper!
Får se i morgen hvordan den er, hvis den enda er der (bedre å forberede seg på negativ og bli positivt overrasket, for min del i vertfall)
Du har jo tykkere streker enn meg!![]()
Da blir du sikkert positivt overrasket!Men såvidt farge!begynner å miste troa litt altså! Så forbereder meg på TR!
![]()
Hehehe, det hadde vært sykt moro i allefall ;-)Da blir du sikkert positivt overrasket!![]()
Ser ikke strek på noen av dem dessverre
Nei, de er såvidt grå, så er nok bare skygge!! :-(Ser ikke strek på noen av dem dessverre![]()
Slik var min når jeg var gravid11 DPO I dag og klarte ikke stagge testetøsa mer
![]()
11 DPO I dag og klarte ikke stagge testetøsa mer
![]()