Ikm uke 20

Ifølge appen min bør jeg legge aksjer hver dag + helg nå :) Blir spennende.. jeg har ikke investert i eggløsningsstrips ennå men kjenner det kribler etter å bestille snart!

Det blir det vel ja :)

Ja tenker vi starter med det til lørdag vi da, for da er jeg 7 dpo :) Heheh, jeg har el-tester, og kjenner at testetøsa river bare det er snakk om el-testing, hahah :P

Når tenker dere å starte med el testingen? :) Eller hvis dere har startet, når startet dere? :) Har pleid å starte på cd 10, men siden jeg har fått positiv el test på cd 10 i 2 pp på rad nå, så tenker jeg at jeg starter i morgen på cd 7 :) Og da må vi starte med aksjeinnlegg også :P For forrige pp så var det positiv el test på dag 10 og negativ igjen på dag 11, så da ble det bare 2 aksjeinnlegg, så nå skal vi starte litt tidligere denne gangen :P

Når tenker dere å starte med el testingen? :) Eller hvis dere har startet, når startet dere? :) Har pleid å starte på cd 10, men siden jeg har fått positiv el test på cd 10 i 2 pp på rad nå, så tenker jeg at jeg starter i morgen på cd 7 :) Og da må vi starte med aksjeinnlegg også :P For forrige pp så var det positiv el test på dag 10 og negativ igjen på dag 11, så da ble det bare 2 aksjeinnlegg, så nå skal vi starte litt tidligere denne gangen :P

Jeg er kjenner faktisk når jeg har EL, så jeg tester bare når jeg får symptomer, så tester jeg også dagen etter for å se at den har blitt positiv :) prøvde det forrige måned, så da slipper jeg å bruke en hel haug av tester :p

Jeg er kjenner faktisk når jeg har EL, så jeg tester bare når jeg får symptomer, så tester jeg også dagen etter for å se at den har blitt positiv :) prøvde det forrige måned, så da slipper jeg å bruke en hel haug av tester :p
Har blitt negativ selvfølgelig... :p

Heldig du da ;) Jeg har de siste mnd fått sinnsyke el smerter, så vet jo egentlig når jeg har den :P Men syns det er greit å teste forde :) For de smertene kan jo forsvinne like fort som dem kom :P

Heldig du da ;) Jeg har de siste mnd fått sinnsyke el smerter, så vet jo egentlig når jeg har den :P Men syns det er greit å teste forde :) For de smertene kan jo forsvinne like fort som dem kom :P

Ja, sant det :p Er veldig greit å teste noen dager i forveien, men jeg har bare 2 EL tester igjen etter forrige mnd, så da gidder jeg ikke bestille flere i håp om at det klaffer denne pp :p

Ja, sant det :p Er veldig greit å teste noen dager i forveien, men jeg har bare 2 EL tester igjen etter forrige mnd, så da gidder jeg ikke bestille flere i håp om at det klaffer denne pp :p

Ja det er jo det :P Ahaa :) Hadde bare 2 el tester igjen jeg også, men jeg måtte bestille g-tester så da ble det den pakka med el og g-tester gitt :P

Ikke lenge til mine fruktbare dager, skal ca ha EL neste lørdag! Har bare en EL test igjen, tenkte jeg skulle ta den ca på torsdag-fredag.. Pleier som regel å skjebne det, men det gjorde jeg ikke sist gang men har bestilt haugevis med graviditetstest på ebay.. Haha.. Så er i hvertfall sikra meg det, for bare håpe de ikke bruker så alt for lang tid ☺️

Da prøver jeg meg på en slik tråd. :) Gi et vink så skriver jeg deg på liste her. Gjerne hvilken pp også.

Husk å gi beskjed i tråden om statusen endrer seg :)

Mandag 11.05
VeniVidiVici PP2
Lene.M PP3
camoso PP9

Tirsdag 12.05

Onsdag 13.05

Torsdag 14.05

Fredag 15.05

Gutt2010, spire 2015? PP4
jeanetteh PP4
Chanett PP4

Lørdag 16.05
attpåklattnr2 PP3
secret ;) PP1
frøkenAngst PP2

Søndag 17.05
frkMina PP4
Nekinna91 PP8

:dummy: GRAVID:dummy1:

:banghead: TR :brb:

:wideyed:Ikke oppdatert:bored:

:smiley-angelic001Passert IKM:smiley-angelic001
IKM mandag 11.05. PP 24

Hadde positiv i går også. Så el er sikkert i morgen.
CD10:
1429977337373.jpg

Dobbeltpost

Back
Topp