Ikm uke 20

ImageUploadedByBV Forum1429614621.969235.jpg

Da er jeg klar for Pearly i morgen

IKM søndag 17.5. På selveste nasjonaldagen! Da håper jeg tanta har reist på en veldig lang ferie, og ikke har mulighet til å dukke opp;p dette blir pp8 etter MA.

Den er fancy :) Har samme, den er ennå ikke klok på syklusen min da, så den er fremdeles gul etter mange mnd.. Og glemmer du tempe noen dager starter den nermest på nytt :/
Er viktig at man er nøye med å huske tempinga til å begynne med. Er da computeren " lærer" å kjenne din syklus. De sier det kan ta opp til 5 mnd.

Da er dere på lista, velkommen inn :) Blir spennende dette! Får håpe du får en ekstra fin 17. Mai da frkMina ;)

Ja det hadde virkelig vært noe det altså :D I fjor så var sønnen min 1 mnd på 17.mai, så hadde vært ekstra stas med en huleboer i magen denne 17.mai'en :D

Kanskje du er en av dem som får blink med en gang,spennende:)
Det hadde vært morsomt :-)
Brukte over 1 1/2 år på første, så jeg blir ikke å holde pusten mens jeg venter:-P

Da har jeg fått murring, tror det er kroppen som begynner å prøve på el snart. Kroppen min bruker å prøve på el et par ganger før den slipper egget, håper den gjør det denne gangen også. Sambo er på jobb, så kan Ikke ha el mens han er borte :-P

Hei vil gjerne melde meg inn her, har ikm 15.5.. Håper den ikke kommer... Akkurat ferdig med tr i dag! ☺️
Er det noen som kunne hjulpet meg å forklare hvordan jeg lager et brukernavn? Har appen på telefonen og skjønner ingenting og hvordan jeg fikser en profil

Hei vil gjerne melde meg inn her, har ikm 15.5.. Håper den ikke kommer... Akkurat ferdig med tr i dag! ☺️
Er det noen som kunne hjulpet meg å forklare hvordan jeg lager et brukernavn? Har appen på telefonen og skjønner ingenting og hvordan jeg fikser en profil

Da er du på lista :) Første PP?

Ja kjempe liten og sov seg gjennom sin første 17.mai :D Ja nå har vi plutselig fått en 1 åring i hus som løper rundt :D ❤️

Blir tette barn da og gode venner :) koselig!

I går ble det ivertfall aksjelegging innimellom middagslagingen, haha.. blir rutine av hele greia nå! Ikke så bra.. må få tilbake litt gnist og forspill, men det får vi ta til helga *ler*

Blir tette barn da og gode venner :) koselig!

I går ble det ivertfall aksjelegging innimellom middagslagingen, haha.. blir rutine av hele greia nå! Ikke så bra.. må få tilbake litt gnist og forspill, men det får vi ta til helga *ler*

Ja håper på at nr 2 kommer før lillemann fyller 2 år hvert fall :) Heheh, såpass ja :P Her har det vi bare sånn at vi koser oss hver dag fra cd 10 ca og til og med dagen med negativ test igjen :) Men vi må vel starte litt tidligere denne pp, for forrige mnd så hadde jeg positiv el test på cd 10 :P

Ja håper på at nr 2 kommer før lillemann fyller 2 år hvert fall :) Heheh, såpass ja :p Her har det vi bare sånn at vi koser oss hver dag fra cd 10 ca og til og med dagen med negativ test igjen :) Men vi må vel starte litt tidligere denne pp, for forrige mnd så hadde jeg positiv el test på cd 10 :p

Ifølge appen min bør jeg legge aksjer hver dag + helg nå :) Blir spennende.. jeg har ikke investert i eggløsningsstrips ennå men kjenner det kribler etter å bestille snart!

Startet prøvinga i januar så da blir det vel pp4? Litt usikker ☺️

Det blir det vel ja :)

Back
Topp