Greide ikke å holde meg i dag heller. Svidde av en CB + i tillegg......
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg ser noe der ja
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greide ikke å holde meg i dag heller. Svidde av en CB + i tillegg......
Litt sterkere svak strek i dag. Skal sjekke etter jobb om mannen klarer å se den.
Vis vedlegget 61161
* Taster på app på mobilen *
Her i huset avtalte vi å vente med test til onsdag, så da jeg luftet ideen om å ta test idag (utålmodig) fikk jeg streng beskjed fra mannen min om at jeg ikke får lov til å ta test før imorgen. Men fra mulitsymptomdag igår til ingen idag vet jeg ike hva jeg skal tro. Jeg blir gal!
Har avtalt med mannen (les: han har ikke noe valgaHeh.. men det er jo noe der!jeg klarte ikke holde meg jeg heller.. heh..
fant en ny billigstrimmel, og nå kommer streken innen fristen!
ikke den sterkeste da..
![]()
Ja, når tar du neste??.. jeg handler meg nye i dag!!
hvordan er humøret i dag forresten?
håper du stråler!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe.. høres ut som min!.. derfor tar jeg mine tester i skjul! Haha..
han får nok vite det i dag da..
![]()
Hvilke symptomer har/hadde du da? Det er vel slikt som kan svinge veldig?! Jeg har ingen symptom.. bortsett fra drømmene som bare blir rarere og rarere!..
Tror TR er på vei her. Møkkalei
Tror TR er på vei her. Møkkalei
Æsj kjedelig!Tror TR er på vei her. Møkkalei
Har avtalt med mannen (les: han har ikke noe valga) i morgen. Tro om jeg skal prøve meg på ukeindikator. + tegne på CB kom innen tidsfristen og vel så d.
Jeg er bare litt småskeptisk, for mine superdupe ømme pupper er ikke så ømme i dag og i natt fikk jeg nattsvetten min som jeg alltid gjør 2-3 netter før IKM.
Igår var jeg kvalm og hadde murringer og stikking. Følte meg veldig gravid da, var nesten overbevist om det. Har aldri symptomer før tr eller EL så dette var helt nye følelser for meg. Men idag kjenner jeg ingenting.
Når skal du teste Plokkfisk?
Testet jo igjen i dag.. heh..men det blir handlet apotektest i dag... men skal prøve å vente med den til torsdag!.. kanskje fredag(ikm) om jeg er skikkelig flink!
du da?
Jeg tar en test imorgen tidligen CB. Gledegruer meg! Kan ikke dette med symptomer, dette er min første pp og har aldri vært gravid før. Virker som det meste er normalt
![]()
Sniker meg inn her eghatt veldig rar syklus, og trodde Tr kom, men nå har jeg masse el smerter, og slim, så håper at det er det som skjer
Da er ikm ca 13.mai...
![]()
Du får jo kjøpt tester på matbutikkene nåJeg har bare en clearblue liggende hjemme. Er det noe som anbefaler en annen test som kan kjøpes på apotek/butikk ?
Jeg har bare en clearblue liggende hjemme. Er det noe som anbefaler en annen test som kan kjøpes på apotek/butikk ?