Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg ikke til graviditeten, men fødselen gleder jeg meg til..... litt skrudd i hode kan man siEr det lov å gruglede seg til neste graviditet? Var så fryktelig dårlig sist.. Noen som kjenner seg igjen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det lov å gruglede seg til neste graviditet? Var så fryktelig dårlig sist.. Noen som kjenner seg igjen?
Er det lov å gruglede seg til neste graviditet? Var så fryktelig dårlig sist.. Noen som kjenner seg igjen?
Spennende! Jeg ville tatt med meg tester uansett om jeg fikk svak strek 8 dpo!!! "Må" jo følge med, he he! Kanskje du kan time en dusj samtidig som du tester så du har en god unnskyldning for masse alenetid på badet til å finstudere testene?
Jeg fikk pos 10 dpo sist så planen er å teste da nå også. Dvs lørdag 10. Prøver med blodfortynnende daglig istede for ved pos test denne gangen. Vet iallefall at det skal være plenty svømmere. Vi har lagt inn aksjer hver da siden lørdag da jeg vanligvis har EL tidligere i syklusen.
Velkommen!Jeg vil også gjerne være med herskulle egentlig ikke prøve på nummer to før etter sommerferien - men så ble vi (eller jeg) så utålmodig. Ikm 14 mai
Jeg vil også gjerne være med herskulle egentlig ikke prøve på nummer to før etter sommerferien - men så ble vi (eller jeg) så utålmodig. Ikm 14 mai
Flott! TakkJeg har mest lyst til å teste i vei allerede, men det er jo bare bortkastet merket ikke at jeg var gravid før i uke 5 sist - denne ventingen på å teste er jo til å bli sprø av
Vet du når du hadde EL da? Jeg hadde mest sannsynlig EL i går, så det er hvert fall ikke noen vits for meg å begynne å teste før tidligst neste helg. De fleste med IKM i uke 20 burde vel vente hvert fall 5-6 dager til før man svir av en test.![]()
Hadde mest sannsynlig EL tirsdag eller onsdag - så blir tidligst neste helg her også blir så spennende!!' Men det skal vel godt gjøres med klaff på 1 pp
Det er 25 % sjanse for klaff på 1. forsøk. Sånn i snitt. Når man slutter på prevensjon.
90 prosent gravide innen 1,5 år
Statistikk Lommelegen bruker viser nemlig at:
- 25 prosent blir gravide innen en måned
- 60 prosent blir gravide innen ett halvår
- 75 prosent blir gravide innen ni måneder
- 80 prosent blir gravide innen ett år
- 90 prosent blir gravide innen ett og et halvt år
Jess! 75% sjansen her nå da!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha.. Altså, man har ikke 75 % sjanse sånn egentlig. Det betyr jo bare at 75 % har blitt gravide innen en gitt måned.
Hver syklus har man mellom 5 - 30 % sjanse avhengig av når man har lagt inn aksjer i forhold til EL (eventuelt 0 % da, om man har bommet helt).
Heh... jada, men jeg håper sterkt på denne pp!!Jeg har jo også vært gravid en gang allerede i år så..
har lagt inn aksjer annenhver dag vertfall, om ikke mer.. men irriterer meg at jeg ikke fikk meg ei beta på onsdag!..vertfall når el-testen smilte så fint til meg i dag tidlig..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det går nok så bra skal du se. Jeg håper vi får klaff begge to, er lei av å prøve nå.![]()