IKM uke 2

Testetrangen er forferdelig. Jeg vet ikke når EL var (kan være fra 18.12-24.12), fikk aldri utslag på EL test, men testet bare annenhver dag fordi jeg ikke er så dreven i dette og var så usikker på syklus… har derfor allerede tatt et par graviteretester som har vært negative (selvfølgelig?). Men jeg innbiller at jeg er gravid og kjøpte med meg en sånn ultratidlig test som jeg skal ta 1.nyttårsdag. IKM er sannsynligvis 5.01-07.01… og vi er bare i PP1 :smiley-ashamed005 … Jeg har blitt raskt gravid før, men vet ikke om det var tilfeldig eller ikke.

Luksusproblem, med andre ord, men en tanke går ut til de av dere som har stått i dette i månedsvis… :Heartred

Ønsker alle hell og lykke :Heartred

Det klør virkelig etter å teste allerede i morgen, men da er jeg bare 6dpo :laughing021
Skal holde meg til fredag/lørdag, da er jeg trolig 9/10dpo :joyful:
Hehe jeg røk på en test nå jeg :hilarious: :hilarious:
IMG_8905.jpeg

Fortsatt litt ny her inne, hører jeg til denne gruppen?

HåpOmMini - 29 - B1 - PP3 - EL 27/12 - IKM 11/01

Noe usikker på syklus da jeg nylih mistet på 5+3, men ser ut som jeg har hatt stigende LH
på eggløsingstester og nå har sykebde. at jeg har hatt eggløsning.

Noe usikker på syklus da jeg nylig mistet på 5+3, men ser ut som jeg har hatt eggløsning på testene. Ønsker alle lykke til i venteperioden!

(Ble 2 innlegg av meg da den første ble postet før den var ferdig skrevet).

Noe usikker på syklus da jeg nylig mistet på 5+3, men ser ut som jeg har hatt eggløsning på testene. Ønsker alle lykke til i venteperioden!

(Ble 2 innlegg av meg da den første ble postet før den var ferdig skrevet).
Velkommen hit, du har kommet til rett gruppe :happy: Utrolig vondt å høre.. håper terminspiren sitter denne runden :Heartpink

Back
Topp