~~IKM uke 2~~

I morgen skal jeg teste er 11/12 Dpo... IKM er torsdag... Har hatt ømme pupper i mange dager nå, har de av og til tett før tr. Men ikke så lenge eller så lenge før. Håper de er et godt tegn:)
Faktisk glad jeg har en jobb som startet tidlig, må opp kl 05.00 så da blir ikke ventingen sååå lang:)
Krysser fingrene for 2streker:):):)

Her har det murra veldig siden positiv test. I går hadde jeg så vondt i magen at kun joggebukse var behagelig.

Fikk svak positiv på DocMorris i går. I morges tok jeg clearblue. Den viste svak positiv, men så hadde streken forsvunnet når jeg skulle dra på jobb. Snedig. så nå har jeg trua, mener veldig redd for å bli skuffa. Lurer på om IKM er på fredag til meg så da kan det bare være at jeg har testet for tidlig..
Flere som har erfaring med at CBplus streken forsvinner? Å hva skal jeg tro?
Skal selvsagt ta flere tester, er jo ikke testegal for ingenting

Spørsmål; har nettopp sluttet med pillen og er i første pp. Skulle ha mensen i går, men har kun hatt en liten sporblødning i dag. Ellers har alt i syklusen kommet slik kalenderen mener det skal. Er dette normalt?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1389039055.162476.jpg

Den øverste er fra i går ettermiddag, og den nederste fra i kveld. Da er det vel ingen tvil da??!? Jeg håper spiren klorer seg fast til i slutten av september

Vis vedlegget 45888
Den øverste er fra i går ettermiddag, og den nederste fra i kveld. Da er det vel ingen tvil da??!? Jeg håper spiren klorer seg fast til i slutten av september
Heldiggris!! Gratulerer så veldig mye :)

Spørsmål; har nettopp sluttet med pillen og er i første pp. Skulle ha mensen i går, men har kun hatt en liten sporblødning i dag. Ellers har alt i syklusen kommet slik kalenderen mener det skal. Er dette normalt?

Sender dette spørsmålet en gang til i håp om svar. :))

Tja, jeg spottet i flere dager før jeg fikk mensen da jeg sluttet på prevensjon. Kroppen kan kanskje oppføre seg litt rart, den skal jo på en måte 0 stilles. Tatt en test?

Testet i går og den var negativt, men er ikke gått lang nok tid fra evt unnfangelse:-p

Hadde rosa/brunt i utfloden tidligere i dag. Men var bare litt.
Kanskje håpe på festeblødning. Utfra dager til (forventet) IKM, så stemmer det utfra sist jeg var gravid.

Testet i går og den var negativt, men er ikke gått lang nok tid fra evt unnfangelse:-p

Mulig det er tr som melder seg :) er jo i grunnen greit å la kroppen "renske" opp en runde etter hormoner også ;) Lykke til

Mulig det er tr som melder seg :) er jo i grunnen greit å la kroppen "renske" opp en runde etter hormoner også ;) Lykke til

Regner med det er noe slik ja. Takker for svar :) får vente å se noen dager til hva som skjer :)

Blendahvit test idag, men helt forventa. Har aldri testet positivt før IKM, men tester videre i morgen.
Ikke hatt mer utflod med farge i heller, så blir spennende å se de neste dagene.

Back
Topp