~~IKM uke 2~~

Ser dessverre ut som tr kommer:( bittelitt rosa på papiret nå i kveld... Er vel ingen vits i å teste i morgen eller?
Mange får små blødninger når man er gravid og egentlig skulla hatt mensen :) hvis det ikke blir mer enn litt på papiret så ville jeg ha testet :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Krysser fingrer og tær for deg :) god natt :)

Men det er jo et kjempegodt tegn at tanta ikke er kommet enda da!
Heier på alle dere her inne :)

Syns det var dårlig statistikk på gravide her nå :( Gratulerer så masse til de heldige, så får vi bare håpe vi andre er like heldig neste forsøk :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja det var veldig dårlig gitt :( jeg er fortsatt veldig kvalm morgen og kveld, men har jo hatt tr så kan jo ikke være gravid, må være noe annet. Vært slik et par uker nå.

Ja det var veldig dårlig gitt :( jeg er fortsatt veldig kvalm morgen og kveld, men har jo hatt tr så kan jo ikke være gravid, må være noe annet. Vært slik et par uker nå.
Jeg har også opplevd mye kvalme den siste uken. Regner med det er fordi jeg tenker så mye på svangerskap. :-P

Jeg har også opplevd mye kvalme den siste uken. Regner med det er fordi jeg tenker så mye på svangerskap. :-P

ja kanskje det er så enkelt, selv om jeg ikke føler jeg tenker så mye på det. Har egentlig gitt helt opp etter17 pp og alt bra med meg, tenker det er hos mannen feilen ligger og om det så er kan jeg gi opp håpet om flere barn. Må få han til å teste seg nå.

ja kanskje det er så enkelt, selv om jeg ikke føler jeg tenker så mye på det. Har egentlig gitt helt opp etter17 pp og alt bra med meg, tenker det er hos mannen feilen ligger og om det så er kan jeg gi opp håpet om flere barn. Må få han til å teste seg nå.
Håper dere finner ut av det:-)

Da er tanta på vei og jeg tusler over til uke 6. Grattis til alle med dobbelstrek og kryss :)

Da må jeg nok ta meg en sjekk høres det ut som. Kjenner meg igjen i noen av symptomene du beskriver, men skal uansett ha meg en sjekk må i forbindelse med at vi skal begynne å prøve. Har kronisk sykdom som gjør at jeg må undersøkes nøye før graviditeten :)

Trichonomas het det forresten :)

Back
Topp