~~IKM uke 2~~

Da har tr meldt sin annkomst allerede. Greit at den kommer tidlig når den først kommer, slik at vi får startet neste pp. Jeg krysser fingrene for alle dere andre her inne! Håper på mange positive tester! :)

Mistenker at TR er på tur her og. Litt rosa utflod i dag. Så får se hvor kort denne PP'en blir.
Eller kan det være festeblødning?

Last edited:
Kanskje like så greit? Blir nesten tvunget til å vente til tirsdag...
Skal vi ha en testdate tirsdag ? ;)
Klarte ikke å vente jeg, gitt *rødme* Var på apoteket istad og kjøpte tre tester. Tok 1 DocMorris. Den ble negativ, men skimtet noe. Da jeg kom tilbake på badet etter 15 min var den svaaak positiv! Dette skjedde da jeg var gravid sist også, men merker at jeg har ikke helt trua selv om kroppen kjennes sånn ut. Tar CB i morra

Så spennende AaA :-) krysser fingrene.
Vi prøvde for første gang uten prevensjon i går, men skal ha mensen i dag (??) så tenker på det som prøving før prøvingen :-p er vell små sjanser for graviditet så nærme mensen :-p

Klarte ikke å vente jeg, gitt *rødme* Var på apoteket istad og kjøpte tre tester. Tok 1 DocMorris. Den ble negativ, men skimtet noe. Da jeg kom tilbake på badet etter 15 min var den svaaak positiv! Dette skjedde da jeg var gravid sist også, men merker at jeg har ikke helt trua selv om kroppen kjennes sånn ut. Tar CB i morra

Oj gratulerer! Så spennende!! Jeg håper så inderlig på positiv test, men skal tvinge meg selv til å vente til tirsdag...

Jeg fikk tr for noen dager siden. Så det er bare å stryke meg fra lista.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Da kom tr her. 10dpo, CD22. 1 dag lenger sykluss enn forrige pp. Like greit når jeg visste jeg ikke var gravid. Starter på pp8.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ååå har så lyst å teste, men er då redd for å bli skuffet. Kvalmen og trettheten er litt på og av så blir lissom litt usikker. Litt håp innimellom, men så tenker jeg det har nok ikke klaffet. Hvorfor skulle det det nå når det ikke har gjordt det de 16 pp før lissom...

Har ingen tro på denne pp, har tydeligvis hatt en betennelse i underlivet i 2 pp nå og skal begynne behandling i dag. Så nå er det bare å vente på tanta :)

Hvilke symptomer har du på betennelse i livmoren? Lurer på om det kan være noe slikt jeg har. Minner litt om urinveisinfeksjon, men ikke helt likt?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvilke symptomer har du på betennelse i livmoren? Lurer på om det kan være noe slikt jeg har. Minner litt om urinveisinfeksjon, men ikke helt likt?

Husker ikke navnet, fant ikke noe om det før jeg dro til privat gyn. Det startet med tykkere hud ved åpningen, kunne se ut som en liten irritasjon. Det bygde seg opp og utviklet seg til at det rekker omtrent tre cm innover. Huden er fortykket, sår, sprekker og ser litt ut som elefanthud. Utflod ble tykkere og både lukt av utflod og urin ble sterkere. Har også hatt kløe og svie fra tid til annen, men har ikke kjent ut som soppinfeksjon da den er mer intens over lengre tid og rød.

Plages mye med å ha samleie, utrolig vondt og sårt ved penetrering, kjentes nesten ut som alt blir med innover. Noen minutter ut i samleiet ble det greit, men enkelte stillinger er håpløst. Sambo har ikke symptomer, men må behandles. Infeksjonen kan komme av solarium, basseng, samleie osv. Det er så og si umulig å finne ut hva som forårsaket det. Men det behandles med to tabletter om dagen i 5 dager for begge parter.

Vil anbefale ny gynekolog dersom man får beskjed om at det er sopp og at verken soppkur eller kjerringråd hjelper. :)

Da kom tr her. 10dpo, CD22. 1 dag lenger sykluss enn forrige pp. Like greit når jeg visste jeg ikke var gravid. Starter på pp8.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vi hadde oss en liten kosestund igår kveld. Etterpå når jeg skulle legge handuken under for å tørke opp mannens soldater så jeg på handuken at det var blod. Regnet med det var tr som kom og gikk å tok på bind. Men det er ikke kommet noe mer. Bare en liten flekk slim (eller rester av mannen) med litt blod i. Ingen spor engang når jeg tørker meg.
Får jo selvfølgelig håpet opp at det er blødning pga såre slimhinner som et vanlig i svangerskapet eller at det er festeblødning. Er 11 dpo idag men har ikke testet siden jeg trudde tr kom.
Prøver å ikke få forhåpninger men tenke at det er tanta som ikke er kommet skikkelig igang, men det er vanskelig :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan jo hende en test vil slå ut nå siden du er 11 dpo?

Husker ikke navnet, fant ikke noe om det før jeg dro til privat gyn. Det startet med tykkere hud ved åpningen, kunne se ut som en liten irritasjon. Det bygde seg opp og utviklet seg til at det rekker omtrent tre cm innover. Huden er fortykket, sår, sprekker og ser litt ut som elefanthud. Utflod ble tykkere og både lukt av utflod og urin ble sterkere. Har også hatt kløe og svie fra tid til annen, men har ikke kjent ut som soppinfeksjon da den er mer intens over lengre tid og rød.

Plages mye med å ha samleie, utrolig vondt og sårt ved penetrering, kjentes nesten ut som alt blir med innover. Noen minutter ut i samleiet ble det greit, men enkelte stillinger er håpløst. Sambo har ikke symptomer, men må behandles. Infeksjonen kan komme av solarium, basseng, samleie osv. Det er så og si umulig å finne ut hva som forårsaket det. Men det behandles med to tabletter om dagen i 5 dager for begge parter.

Vil anbefale ny gynekolog dersom man får beskjed om at det er sopp og at verken soppkur eller kjerringråd hjelper. :)

Da må jeg nok ta meg en sjekk høres det ut som. Kjenner meg igjen i noen av symptomene du beskriver, men skal uansett ha meg en sjekk må i forbindelse med at vi skal begynne å prøve. Har kronisk sykdom som gjør at jeg må undersøkes nøye før graviditeten :)

Back
Topp