Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke å vente jeg, gitt *rødme* Var på apoteket istad og kjøpte tre tester. Tok 1 DocMorris. Den ble negativ, men skimtet noe. Da jeg kom tilbake på badet etter 15 min var den svaaak positiv! Dette skjedde da jeg var gravid sist også, men merker at jeg har ikke helt trua selv om kroppen kjennes sånn ut. Tar CB i morraKanskje like så greit? Blir nesten tvunget til å vente til tirsdag...
Skal vi ha en testdate tirsdag ?![]()
Klarte ikke å vente jeg, gitt *rødme* Var på apoteket istad og kjøpte tre tester. Tok 1 DocMorris. Den ble negativ, men skimtet noe. Da jeg kom tilbake på badet etter 15 min var den svaaak positiv! Dette skjedde da jeg var gravid sist også, men merker at jeg har ikke helt trua selv om kroppen kjennes sånn ut. Tar CB i morra
Husker ikke navnet, fant ikke noe om det før jeg dro til privat gyn. Det startet med tykkere hud ved åpningen, kunne se ut som en liten irritasjon. Det bygde seg opp og utviklet seg til at det rekker omtrent tre cm innover. Huden er fortykket, sår, sprekker og ser litt ut som elefanthud. Utflod ble tykkere og både lukt av utflod og urin ble sterkere. Har også hatt kløe og svie fra tid til annen, men har ikke kjent ut som soppinfeksjon da den er mer intens over lengre tid og rød.Hvilke symptomer har du på betennelse i livmoren? Lurer på om det kan være noe slikt jeg har. Minner litt om urinveisinfeksjon, men ikke helt likt?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Da kom tr her. 10dpo, CD22. 1 dag lenger sykluss enn forrige pp. Like greit når jeg visste jeg ikke var gravid. Starter på pp8.
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Gratulerer så myeGRAVID!![]()
Husker ikke navnet, fant ikke noe om det før jeg dro til privat gyn. Det startet med tykkere hud ved åpningen, kunne se ut som en liten irritasjon. Det bygde seg opp og utviklet seg til at det rekker omtrent tre cm innover. Huden er fortykket, sår, sprekker og ser litt ut som elefanthud. Utflod ble tykkere og både lukt av utflod og urin ble sterkere. Har også hatt kløe og svie fra tid til annen, men har ikke kjent ut som soppinfeksjon da den er mer intens over lengre tid og rød.
Plages mye med å ha samleie, utrolig vondt og sårt ved penetrering, kjentes nesten ut som alt blir med innover. Noen minutter ut i samleiet ble det greit, men enkelte stillinger er håpløst. Sambo har ikke symptomer, men må behandles. Infeksjonen kan komme av solarium, basseng, samleie osv. Det er så og si umulig å finne ut hva som forårsaket det. Men det behandles med to tabletter om dagen i 5 dager for begge parter.
Vil anbefale ny gynekolog dersom man får beskjed om at det er sopp og at verken soppkur eller kjerringråd hjelper.![]()
Gratulerer!! :-DGRAVID!![]()
GratulererGRAVID!![]()