~~IKM uke 2~~

Mine pupper er og ømme men de var mer øm for ett par dager siden. 9dpo og blendahvite tester. Aldri fått negativ 9dpo for så få positiv etter det. Forrige pp kom tr 9dpo og frykter hun kommer i løpet av helgen. Skikkelig kjipt. . Har ikke lyst å fortelle mannen at det ikke klaffet denne pp heller :( Får håpe pp8 blir vår lykkepp :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Mine pupper er og ømme men de var mer øm for ett par dager siden. 9dpo og blendahvite tester. Aldri fått negativ 9dpo for så få positiv etter det. Forrige pp kom tr 9dpo og frykter hun kommer i løpet av helgen. Skikkelig kjipt. . Har ikke lyst å fortelle mannen at det ikke klaffet denne pp heller :( Får håpe pp8 blir vår lykkepp :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Uff ja, håper vi alle er inne i et nytt og bedre år! Lykke til!

Jeg synes jeg har kjent ligamentsmerter både i går og i forgårs, men det er for tidlig vel?! Hadde det mye da jeg var gravid i sommer. Med de ømme puppene mine er jeg optimistisk, men er redd skuffelsen blir stor. Igjen..

Hei! Jeg er ny her, men slenger meg på. Tok en test for et par dager siden, ettersom jeg har veldig sterke symptomer som jeg kjenner igjen fra da jeg var gravid for et par år siden, meeen den var negativ. Mulig jeg var litt tidlig ute....

Har IKM i morgen, så får da se om den dukker opp, eller ei.. :smiley-ashamed005

Uff ja, håper vi alle er inne i et nytt og bedre år! Lykke til!
Mannen er morsom. Fortalte han nå at det ikke klaffet nå heller (mest sannsynlig).
"Hæ, ikke nå heller?? Da er det avgjort, neste gang prøver vi det andre hullet" :p :p
Yeah he wish!! :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Mannen er morsom. Fortalte han nå at det ikke klaffet nå heller (mest sannsynlig).
"Hæ, ikke nå heller?? Da er det avgjort, neste gang prøver vi det andre hullet" :p :p
Yeah he wish!! :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hohoho, viktig å bevare humoren oppi det hele

Hadde en digital på lur, i dag klarte jeg ikke vente lengre. :D nå går vi inn i uke 2 og jeg krysser fingrende for at dere andre følger på!

Vedlegg

• 1388907698472.jpg
    1388907698472.jpg
    26,5 KB · Visninger: 97
I dag er jeg 10 dpo, og tester fortsatt kritthvitt. Har ingen som helst tro på at jeg kan være gravid og går og sikler på blåmuggosten i kjøleskapet... :P

14 tror jeg. Har vist det noen dager fikk positiv billigtest på torsdag. :) ekstra morro med digital! Kvalm og svimmel allerede....derfor jeg testa på torsdag, var så uggen.

Jeg vet jeg er i pp2, men mister litt glede og håp når det kun er graviditet og småbarn på facebook. Nå er flere av mine gamle venner gravide og den ene tok abort (for tidlig å bli mor) i høst for så å bli gravid noen måneder etter. Jeg synes det rett og slett er tortur. Her sitter jeg med PMS smerter og har ventet på å kunne bli mamma i flere år. Hadde det ikke vært for en fantastisk samboer så hadde jeg nok ventet enda, nettopp fordi at det ikke er 'perfekt' timing med tanke på skolegang osv. Jaja, det må nok bli min tur snart også ? :(

Back
Topp