~~IKM uke 2~~

Jeg tok denne i dag. Ikke særlig farge på, men kan kanskje se ut som kan bli noe mer?:) lever i min lille strekjaktboble
om dagen:)..
ImageUploadedByBV Forum1388822359.759392.jpg

Åååå har så lyst å teste, men vet det er bortkasta penger så vil vente til ikm dagen. Har egentlig mistet helt troa, men med kvalme og tretthet kommer ett lite håp. Første mnd på pergo da, så kanskje den som gir meg det lille håpet..

Jeg tok denne i dag. Ikke særlig farge på, men kan kanskje se ut som kan bli noe mer?:) lever i min lille strekjaktboble
om dagen:)..

Hvilken tok du i dag? Og er det en el test? Jeg tok også en el test, og den slår også ut, men ikke knallsterk. Så svak el test kan nok antyde no :)

Ser ut som EL har vært til rett tidspunkt likevel.
Ble ikke så mye humping i romjula. Men natt til 25, og natt til 28. Og EL den 28. Så da har vi vel truffet.
7 DPO i dag, så gidder ikke tenke på testing enda. Får se om jeg tester før neste helg, eller venter til IKM som er neste lørdag.

Den svake er graviditetstest og de to andre er eggløsningstester. Alle er fra i dag:).. Eggløsningstestene var jo supersterke før de hadde fått sugd seg opp til kontrollstreken. Pleier ikke å gå så fort:). Jeg krysser fingre for at det er noe her nå altså:).. Kvalmen og trøttheten har vært her noen uker alt:).. Så håper det er pga en spire:)..

Men skal el-test vise positivt ved svangerskap? kan de slå ut ennå raskere og sterkere enn en graviditetstest?

Men skal el-test vise positivt ved svangerskap? kan de slå ut ennå raskere og sterkere enn en graviditetstest?
Den må ikke det:). Men jeg var ikke sikker på om el var når jeg trodde siden de bare ble like sterke og ikke sterkere rundt 20 desember. Så da har jeg bare fortsatt med el tester for å se om el kom senere. :) hvis det var utifra bildet mitt du tenkte:).el tester kan slå ut, men må ikke:)..

Den svake er graviditetstest og de to andre er eggløsningstester. Alle er fra i dag:).. Eggløsningstestene var jo supersterke før de hadde fått sugd seg opp til kontrollstreken. Pleier ikke å gå så fort:). Jeg krysser fingre for at det er noe her nå altså:).. Kvalmen og trøttheten har vært her noen uker alt:).. Så håper det er pga en spire:)..

Den er jo positivt :) krysser fingrene for at den blir der nå :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Den er jo positivt :) krysser fingrene for at den blir der nå :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Tror liksom ikke på det selv ennå:D. Håper det er en spire som blir, har ikke lyst til å miste igjen:). Denne pp startet jeg med rooibos-te og grapefruktjuice. Velger å tro de hjalp til;)

Back
Topp