Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok denne i dag. Ikke særlig farge på, men kan kanskje se ut som kan bli noe mer?lever i min lille strekjaktboble
om dagen..
Hvilken tok du i dag? Og er det en el test? Jeg tok også en el test, og den slår også ut, men ikke knallsterk. Så svak el test kan nok antyde no![]()
Den g-testen er jo positivJeg tok denne i dag. Ikke særlig farge på, men kan kanskje se ut som kan bli noe mer?lever i min lille strekjaktboble
om dagen..
Vis vedlegget 45500
Neida9 dpo er jo fortsatt tidlig så ikke mist håpet
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Tror du detDen g-testen er jo positiv![]()
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja, der var jo veldig tidlig, så fortsatt mulig å få en strek til på testen daJeg klarte ikke vente lenger... Testen var hviiiit som bare det... Men lever fortsatt i håper ikm er den 9... Så er jo tidlig med testinga...
Den må ikke detMen skal el-test vise positivt ved svangerskap? kan de slå ut ennå raskere og sterkere enn en graviditetstest?
Den svake er graviditetstest og de to andre er eggløsningstester. Alle er fra i dag.. Eggløsningstestene var jo supersterke før de hadde fått sugd seg opp til kontrollstreken. Pleier ikke å gå så fort
. Jeg krysser fingre for at det er noe her nå altså
.. Kvalmen og trøttheten har vært her noen uker alt
.. Så håper det er pga en spire
..
Tror liksom ikke på det selv ennåDen er jo positivtkrysser fingrene for at den blir der nå
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ømme pupper her også, krysser fingre!Har så ømme pupper (3 dagen nå) håper de er et godt tegnskal vente med å teste til tirsdag!! Satser på 2 streker da
![]()
Ført deg påIKM torsdag 9.januar