håperpåettmirakel
Glad i forumet
Tester først på ikm dagen... har blitt sta. He he...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en del 'mens' murring, håper det er aktivitet i livmoren, hihiFøler dere noen symptomer ?
Jeg føler til tider jeg har små mensen smerter. Slik jeg har hatt andre ganger jeg er gravid. Men tror kanskje det er vanlig uansett. Kjenner nok litt for godt etter![]()
Tok test, og den var akkurat så blank som jeg hadde forventet. Blir sikkert å ta ny i morgen, dagen etter det, dagen etter det og dagen etter det osv, helt til mensen kommer...
Det har jeg og gjort noen dager, men nå har jeg bare 4 igjen. Blendahvitt i går, antatt 9 dop så nå skal jeg "kul'en" noen dager. I utgangspunktet sikker på at en var 22 eller 23, men tviler liksom på at noe har skjedd.![]()
Håpet er ikke ute før tanta banker på døra vel. Du får rasjonere på testene dine, eventuelt bestille flere..![]()
100% sikket kan man vel ikke være med bare el tester, men begynte teste CD5 og hadde positiv CD 10,11 og 12. Negativ CD13, 14 og 15. Tok også en idag CD19 som er negativ.Er du helt sikker på EL? I så fall er det vel et problem med så kort lutealfase ja. Men det finnes kanskje medisiner man kan ta?
Altså... Nå må jeg også teste hvis du skal teste imorgen!!!! Haha100% sikket kan man vel ikke være med bare el tester, men begynte teste CD5 og hadde positiv CD 10,11 og 12. Negativ CD13, 14 og 15. Tok også en idag CD19 som er negativ.
Murringene gav seg litt nå når jeg begynte gjøre noe (kasta ut jula). Kanskje det som er problemet i disse laaaaange dpo dagene. Jeg sitter og overanalysere kroppen og kjenner etter alle mulige tegn sim kan gi meg en pekepinn den ene eller den andre veien. Om jeg ikke blør innen i morgen ryker første test da, 8dpo.
Og medisiner/hjelp trur jeg ikke at jeg får når jeg har 4 barn??
Har aldri vært et problem flr. Har hatt stabil lutealfase på 12 dager så lenge jeg kan huske. Mulig det er SA-en i oktober som enda tuller. Hadde jo hcg i kroooen til langt ut i desember.
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013