~~IKM uke 2~~

Tenker å teste i helgen!! Men er så redd for å bli skuffet.... :( jeg kjenner det skjer MYE der nede, så jeg har mye håp.. -_- følte også at jeg våknet med vonde nippler idag... Disse dagene går ALT for SENT :D hihi

Føler dere noen symptomer ? :p

Jeg føler til tider jeg har små mensen smerter. Slik jeg har hatt andre ganger jeg er gravid. Men tror kanskje det er vanlig uansett. Kjenner nok litt for godt etter :p

Kjenner ikke noe spes. Litt murringer. Men aner jo ikke hvor mange DPO jeg er.
Enten blir IKM nå til helga eller neste helg. Normalt er IKM neste helg.

Føler dere noen symptomer ? :p

Jeg føler til tider jeg har små mensen smerter. Slik jeg har hatt andre ganger jeg er gravid. Men tror kanskje det er vanlig uansett. Kjenner nok litt for godt etter :p
Har en del 'mens' murring, håper det er aktivitet i livmoren, hihi :D åååå nipplene mine var ømme når jeg sto opp idag! De var superømme før SA'en! Så håper det er et bra tegn! :)

Åååh har så lyst å teste i morgen tidlig, men 7dpo er det vel teoretisk umulig å få utslag? ?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg blir sikkert å teste i morgen tidlig, selv om jeg bare er 7 dpo da...

Tok test, og den var akkurat så blank som jeg hadde forventet. Blir sikkert å ta ny i morgen, dagen etter det, dagen etter det og dagen etter det osv, helt til mensen kommer...

Tok test, og den var akkurat så blank som jeg hadde forventet. Blir sikkert å ta ny i morgen, dagen etter det, dagen etter det og dagen etter det osv, helt til mensen kommer...

Det har jeg og gjort noen dager, men nå har jeg bare 4 igjen. Blendahvitt i går, antatt 9 dop så nå skal jeg "kul'en" noen dager. I utgangspunktet sikker på at en var 22 eller 23, men tviler liksom på at noe har skjedd. :confused:

Det har jeg og gjort noen dager, men nå har jeg bare 4 igjen. Blendahvitt i går, antatt 9 dop så nå skal jeg "kul'en" noen dager. I utgangspunktet sikker på at en var 22 eller 23, men tviler liksom på at noe har skjedd. :confused:

Håpet er ikke ute før tanta banker på døra vel. Du får rasjonere på testene dine, eventuelt bestille flere.. ;)

Jeg skal ta en test i morgen
8dpo.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå lurer jeg jammen på om tanta tenker komme 1 uke for tidlig denne gang og?? Forrige pp kom hun på CD21, 9dpo.
Nå er jeg på CD19, 7dpo.
Murrer skikkelig i magen og har menssmerter, men ikke på den måten jeg har hatt de gangene jeg har vært gravid. Om det er tilfelle vil det jo være nærmest umulig for oss å bli gravid med en lutealfase på 7-9 dager :oops: Dustekropp!!

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er du helt sikker på EL? I så fall er det vel et problem med så kort lutealfase ja. Men det finnes kanskje medisiner man kan ta?

Håpet er ikke ute før tanta banker på døra vel. Du får rasjonere på testene dine, eventuelt bestille flere.. ;)

Vurderer begge deler, men er så grådig at jeg nødig vil kjøpe 10 tester som blir til overs. Det er jo i grunn en ikke nødvendig å teste som en gal, bare veldig veldig SPENNENDE

Er du helt sikker på EL? I så fall er det vel et problem med så kort lutealfase ja. Men det finnes kanskje medisiner man kan ta?
100% sikket kan man vel ikke være med bare el tester, men begynte teste CD5 og hadde positiv CD 10,11 og 12. Negativ CD13, 14 og 15. Tok også en idag CD19 som er negativ.
Murringene gav seg litt nå når jeg begynte gjøre noe (kasta ut jula). Kanskje det som er problemet i disse laaaaange dpo dagene. Jeg sitter og overanalysere kroppen og kjenner etter alle mulige tegn sim kan gi meg en pekepinn den ene eller den andre veien. Om jeg ikke blør innen i morgen ryker første test da, 8dpo.

Og medisiner/hjelp trur jeg ikke at jeg får når jeg har 4 barn??
Har aldri vært et problem flr. Har hatt stabil lutealfase på 12 dager så lenge jeg kan huske. Mulig det er SA-en i oktober som enda tuller. Hadde jo hcg i kroooen til langt ut i desember.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

100% sikket kan man vel ikke være med bare el tester, men begynte teste CD5 og hadde positiv CD 10,11 og 12. Negativ CD13, 14 og 15. Tok også en idag CD19 som er negativ.
Murringene gav seg litt nå når jeg begynte gjøre noe (kasta ut jula). Kanskje det som er problemet i disse laaaaange dpo dagene. Jeg sitter og overanalysere kroppen og kjenner etter alle mulige tegn sim kan gi meg en pekepinn den ene eller den andre veien. Om jeg ikke blør innen i morgen ryker første test da, 8dpo.

Og medisiner/hjelp trur jeg ikke at jeg får når jeg har 4 barn??
Har aldri vært et problem flr. Har hatt stabil lutealfase på 12 dager så lenge jeg kan huske. Mulig det er SA-en i oktober som enda tuller. Hadde jo hcg i kroooen til langt ut i desember.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Altså... Nå må jeg også teste hvis du skal teste imorgen!!!! Haha :p hadde liksom tenkt å vente til søndag ish! Hvilken type test skal du bruke så tidlig? *litt grønn på slikt*

Har strimler fra billigtester jeg tester med. Har også "1 million" ebay tester men syns de funket dårlig på meg. Har også stav fra billigtester, staver fra ebay og kassetter fra ebay. Pluss 3 cb digiral med ukeindikator men de spares til skikkelig strek på strimlene :) *testegal ja*

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er fullstendig i dpo-land nå. Er bare 4 dpo, men har allerede en del murringer og mye utflod av alle ting! Hadde vært så fint om det klaffet nå rett før vi skal starte med IVF. Krysser fingrene :)

What??

Vedlegg

• 1388684421883.jpg
    1388684421883.jpg
    38,7 KB · Visninger: 77
Back
Topp