IKM uke 19

Åh, jeg trodde det var første forsøk du skulle ha, beklager jeg har glippet litt her :smiley-ashamed004 Bra dere får ICSI nå :Heartred De brukte jo IVF på oss også første gangen, dessverre, det ble jo ikke bra for oss heller :dead: Håper de har plukket en fin en med ICSI nå som jeg ruger på :angelic:
Det er fort gjort, ikke lett å få med seg sånne ting om alle :laughing002 var redd de ikke kom til å
Gjøre det siden vi gikk fra privat til offentlig nå, men heldigvis stod det i henvisningen at legen anbefalte icsi! Fikk ett embryo som kunne brukes, men endte i kjemisk. Ble faktisk gravid to sykluser etter det selv, men mistet i uke 9. så krysser alt jeg har for at alle gode ting er tre :Heartred

Når har du testdato? :Heartred

Det er fort gjort, ikke lett å få med seg sånne ting om alle :laughing002 var redd de ikke kom til å
Gjøre det siden vi gikk fra privat til offentlig nå, men heldigvis stod det i henvisningen at legen anbefalte icsi! Fikk ett embryo som kunne brukes, men endte i kjemisk. Ble faktisk gravid to sykluser etter det selv, men mistet i uke 9. så krysser alt jeg har for at alle gode ting er tre :Heartred

Når har du testdato? :Heartred
Lei meg for at du mistet begge gangene - men håper alle gode ting er tre ja :smiley-angelic001 Det håper egentlig jeg også på, har mistet 2 ganger så neste gang blir det tredje gang jeg er gravid - krysser det jeg kan for oss begge :happy: Ja tror de tar mer betalt for ICSI på private klinikker, men offentlig tror jeg det er behovsprøvd ❤️ Jeg har testdato 14.mai :dead:

Lei meg for at du mistet begge gangene - men håper alle gode ting er tre ja :smiley-angelic001 Det håper egentlig jeg også på, har mistet 2 ganger så neste gang blir det tredje gang jeg er gravid - krysser det jeg kan for oss begge :happy: Ja tror de tar mer betalt for ICSI på private klinikker, men offentlig tror jeg det er behovsprøvd ❤️ Jeg har testdato 14.mai :dead:
De tar mer betalt i det private ja, hadde jo betalt de tusenlappene hvis de anbefalte det når vi holdt på, men de trodde vi skulle ha bedre resultat enn vi endte opp med.

Den ventetiden er så fryktelig lang! :dead: Kommer du til å teste før eller klarer du å vente?

De tar mer betalt i det private ja, hadde jo betalt de tusenlappene hvis de anbefalte det når vi holdt på, men de trodde vi skulle ha bedre resultat enn vi endte opp med.

Den ventetiden er så fryktelig lang! :dead: Kommer du til å teste før eller klarer du å vente?
Det er dessverre litt prøving og feiling i første forsøk for å finne ut hva som fungerer. Vi fant også ut at jeg bør ha LH stimulering i tillegg til FSH stimulering, altså pergoveris fremfor gonal-F, det var visst typisk for de litt eldre kvinnsa :smiley-ashamed004:smiley-angelic006

Føler meg litt gal, så tidlig etter forrige :nailbiting: Men håper det klaffer snart, så de blir tett i alder. Er det ikke ei til som ikke prøver, men ikke ikke prøver heller?:think005 Prøver dere?
Det blir jo litt avstand da, minimum 1.5 år liksom☺️ Så syns ikke du er helt gal!

Det stemmer, var noen som prøvde, og så er det flere som ikke ikke prøver.

Hvordan går det med dere nå? :love017

10-11 dpo, og fortsatt negativ test her. Noen som har noen tester som er mer spennende enn mine? :happy

Vedlegg

• IMG_1550.jpeg
    IMG_1550.jpeg
    183 KB · Visninger: 10
Tørket meg etter jeg tissa nettopp, da var det rødt på papiret! Spent på om det er tr, festeblødning, eggløsningsblødning eller noe annet!
Har ikke spottet noe før i forbindelse med mensen ihvertfall. Er nok mest sannsynlig mensen som er på tur, men spennende tegn likevel :happy:

Det er dessverre litt prøving og feiling i første forsøk for å finne ut hva som fungerer. Vi fant også ut at jeg bør ha LH stimulering i tillegg til FSH stimulering, altså pergoveris fremfor gonal-F, det var visst typisk for de litt eldre kvinnsa :smiley-ashamed004:smiley-angelic006
De som tror at ivf er en enkel løsning kan ta seg en bolle i hvert fall :laughing002

Back
Topp