Kan settes på TR, ikke en koselig start på dagen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja er makesure! Har ikke opplevd det med skygger selv, og har brukt nesten bare dem- men har også hørt flere si det samme som deg, så jeg vet ikkeEr det make sure sine tidligtester? Jeg brukte de sist syklus og fikk flere tester med svake streker som viste seg å bare være skygge…

mulig det var bare skygge på den også, men man får jo en liten anelse håp når begge tester viser antydning..Jeg ser også, og syntes den er mer rosa en gråOioi skjer det noe på strimmeltest? Jeg mener jeg ser strek uten å måtte myse helt(måtte for morro også legge på filter) Tok i tillegg en claireblue som viste negativt, så vet ikke om strimmel er til å stole på eller om det er for tidlig enda. Er 10dpo så enda tidlig utfra når jeg har fått positiv før.. krysser fingre for at dette faktisk er en strek og ikke bare evap
Blir spennende med svar på blodprøve
Ja jeg tok en i går og syntes jeg så strek da også, men denne i dag hadde mer rosa farge og var enda litt mer tydelig enn den i går! Men jeg tør ikke håpe for mye heeelt enda.. ja det blir spennende! Men også så grusomt å gå og vente- vil bare teste og testeJeg ser også, og syntes den er mer rosa en gråBlir spennende med svar på blodprøve
![]()

Det skjønner jeg! Tok du vanlig CB digital eller «ultratidlig»? Vet at den vanlige ofte er litt treig på å slå utJa jeg tok en i går og syntes jeg så strek da også, men denne i dag hadde mer rosa farge og var enda litt mer tydelig enn den i går! Men jeg tør ikke håpe for mye heeelt enda.. ja det blir spennende! Men også så grusomt å gå og vente- vil bare teste og teste![]()

Ser helt tydelig strek!Oioi skjer det noe på strimmeltest? Jeg mener jeg ser strek uten å måtte myse helt(måtte for morro også legge på filter) Tok i tillegg en claireblue som viste negativt, så vet ikke om strimmel er til å stole på eller om det er for tidlig enda. Er 10dpo så enda tidlig utfra når jeg har fått positiv før.. krysser fingre for at dette faktisk er en strek og ikke bare evap
Håper det utvikler seg!Hvordan går det med deg? Noe nytt å melde i dag?Hverken god eller dårlig oppdatering fra meg: Mensen skulle kommet i dag, men negativ test og ingen tegn til mens. Mulig EL må ha vært litt senere og at jeg ikke er så langt i syklusen som jeg trodde…
Nei det var faktisk ultratidlig! Men den har aldri slått ut før dag 11-13 før hos meg, så krysser fingreDet skjønner jeg! Tok du vanlig CB digital eller «ultratidlig»? Vet at den vanlige ofte er litt treig på å slå ut![]()
enda ikke hørt noe fra legen, men tok ny test i dag og den var helt blankHvordan går det med deg? Noe nytt å melde i dag?

Ingen TR enda og fikk en veeeldig svak strek når jeg testet i stad. Håper det utvikler seg til noe merHvordan går det med deg? Noe nytt å melde i dag?

Spennende! Bilder?!Ingen TR enda og fikk en veeeldig svak strek når jeg testet i stad. Håper det utvikler seg til noe mer![]()
![]()

Neeei! Ikke du også?! Har noen puttet prevensjonsmiddel i vannet eller noe sånt denne måneden, eller? Det er jo ingen av oss som blir gravide! @HåpefulleMeg, @Nammen og @fordy, hvordan går det med dere? Kan dere redde gruppa?Da var det bare å sette meg også på TR![]()
Har bare vært på sidelinjen siden og snoket og heiet siden syklus har vært ustabil (siden alltid) så meldte meg ikke inn siden ikm var kanskje 8-9 mai og el uvisst, for alt er bingo og eggløsningen testene ble aldri positiv. Og de tok jeg fra tr var slutt til siste uken før ikm. Fikk svak stek fredag med make sure vanlig, super blenda før det, men sterkere lørdag og pluss tegn på cb fredag. Tok cb ons og tors (tilbud på apotek 1 så kjøpte to pakker) fikk negativ og ble veldig skuffet for jeg følte murringer, testet fredag med ms med svak strek(hadde en følelse, så belitet meg ikke med de negative dagene før) så fyrte av en til av de digitale ultra tidlig fra cb, utolig nok fikk jeg pluss tegn . Så ikke gi opp håpet, mitt beste tips er annehver dag med sengekos og ikke stress eller slutt å nyte livetNeeei! Ikke du også?! Har noen puttet prevensjonsmiddel i vannet eller noe sånt denne måneden, eller? Det er jo ingen av oss som blir gravide! @HåpefulleMeg, @Nammen og @fordy, hvordan går det med dere? Kan dere redde gruppa?

Jeg kan ikke redde gruppen, her kom tr i dag! Har spottet i to dager så visste den kom, men trøster meg med at den faktisk ikke kom før 13 dpo istedenfor 11 dpo!Neeei! Ikke du også?! Har noen puttet prevensjonsmiddel i vannet eller noe sånt denne måneden, eller? Det er jo ingen av oss som blir gravide! @HåpefulleMeg, @Nammen og @fordy, hvordan går det med dere? Kan dere redde gruppa?
Hurra for at noen har blitt gravid denne uka!Har bare vært på sidelinjen siden og snoket og heiet siden syklus har vært ustabil (siden alltid) så meldte meg ikke inn siden ikm var kanskje 8-9 mai og el uvisst, for alt er bingo og eggløsningen testene ble aldri positiv. Og de tok jeg fra tr var slutt til siste uken før ikm. Fikk svak stek fredag med make sure vanlig, super blenda før det, men sterkere lørdag og pluss tegn på cb fredag. Tok cb ons og tors (tilbud på apotek 1 så kjøpte to pakker) fikk negativ og ble veldig skuffet for jeg følte murringer, testet fredag med ms med svak strek(hadde en følelse, så belitet meg ikke med de negative dagene før) så fyrte av en til av de digitale ultra tidlig fra cb, utolig nok fikk jeg pluss tegn . Så ikke gi opp håpet, mitt beste tips er annehver dag med sengekos og ikke stress eller slutt å nyte livet![]()
Du må gjerne føre opp «sånn ca.»-informasjonen din, så fører jeg deg opp på lista!Vi tar med oss de oppturene vi kan få! 13 dager lutealfase er jo supertJeg kan ikke redde gruppen, her kom tr i dag! Har spottet i to dager så visste den kom, men trøster meg med at den faktisk ikke kom før 13 dpo istedenfor 11 dpo!![]()

Det er en seier i seg selv etter lutealfase på 11 dager i flere årVi tar med oss de oppturene vi kan få! 13 dager lutealfase er jo supert![]()
Skal også i gang med ivf denne syklusen så krysser fingrene for at det går 
Lykke til med IVF! Det bli veldig spennende! Håper det gjør susenDet er en seier i seg selv etter lutealfase på 11 dager i flere årSkal også i gang med ivf denne syklusen så krysser fingrene for at det går
![]()

Prøverigjen87 - 38 - B2 - PP2 - EL 27/4 - IKM 9/5Hurra for at noen har blitt gravid denne uka!Du må gjerne føre opp «sånn ca.»-informasjonen din, så fører jeg deg opp på lista!

Det er jo veldig fin stigning foreløpig! Håper den sitter hele veien! Så hyggelig med en gravid i gruppaPrøverigjen87 - 38 - B2 - PP2 - EL 27/4 - IKM 9/5
Får være sånn ca rett. Ingen av appene mine er enig med hverandremen krysser fingrene for at den holder hele veien, og at alle dere andre blir med på ferden snarest
Gikk fra helt blenda til plutselig streker, så opplevde samme med førstemann, strekene lot seg vente på til ikm så og si
Vis vedlegget 482861