CD13 - UL sjekk idag gikk fint, tykk slimhinne og en ledende folikkel klar til å poppe! Fikk positiv EL test nå ikveld så trenger ikke å ta eggløsningssprøyte. Da blir det innsett 30.april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tok en ny nå bare for å se og den ble sånn her så nå lurer jeg på hva som skjerSatser på at det enten er eggløsningsskyggen din som er på vei bort før en ny babystrek melder seg, eller at det er en veldig tidlig begynnelse på en graviditet!![]()

Ja, tok en ny nå bare for å se og den ble sånn her så nå lurer jeg på hva som skjer![]()
![]()
Veldig rart - den er jo veldig tydeligJa, tok en ny nå bare for å se og den ble sånn her så nå lurer jeg på hva som skjer![]()
![]()

Ja, tok en ny nå bare for å se og den ble sånn her så nå lurer jeg på hva som skjer![]()
![]()
Synes streken på alle disse bildene er mye tydeligere enn på de tidligere testene!Men tok den og gikk i dusjen, og så på den hele tiden og mistenker at det er baderomsdampen
Sååå jeg går ut ifra det for å ikke bli skuffet![]()
Og synes streken kanskje har litt rosa farge også? Veldig rart om dette bare skulle skyldes dampen fra dusjen?! Kan du være veldig tidlig gravid?
Nå ble det jo plutselig veldig spennende med neste test!Ja, men chatGPT sier at det kan forekomme så TØR IKKE Å HÅPEVeldig rart - den er jo veldig tydelig![]()

Ja, den er veldig rosa også!Synes streken på alle disse bildene er mye tydeligere enn på de tidligere testene!Og synes streken kanskje har litt rosa farge også? Veldig rart om dette bare skulle skyldes dampen fra dusjen?! Kan du være veldig tidlig gravid?
Nå ble det jo plutselig veldig spennende med neste test!

Skjønner det! Får bare tolma oss og sjå ka som skjerJa, men chatGPT sier at det kan forekomme så TØR IKKE Å HÅPE![]()

Velkommen hitHavner visst her jeg
HåpefulleMeg - 26 - B1 - PP2 - EL 22/4 - IKM 6/05

Hurra for eggløsning og jukseaksjerEggløsning idag, kjenner det lugger i venstre sideHar time til innsett av embryo 29.april og så har vi lagt noe jukseaksjer i dag også
![]()
@Irrgrønn kan du oppdatere for meg og skifte IKM dag?
En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF#2 Innsett#4 29/04 - EL 24/4 - IKM 8/5
Har oppdatert lista!
Velkommen hit! Har ført deg opp på listaSnuppelur1 - 27 - B1 - PP6 - EL 19-20/04 - IKM 06.05![]()