IKM uke 19

CD13 - UL sjekk idag gikk fint, tykk slimhinne og en ledende folikkel klar til å poppe! Fikk positiv EL test nå ikveld så trenger ikke å ta eggløsningssprøyte. Da blir det innsett 30.april :happy093
IMG_7586.jpeg

Satser på at det enten er eggløsningsskyggen din som er på vei bort før en ny babystrek melder seg, eller at det er en veldig tidlig begynnelse på en graviditet! :happy:
Ja, tok en ny nå bare for å se og den ble sånn her så nå lurer jeg på hva som skjer :hilarious: :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2902.jpeg
    IMG_2902.jpeg
    236,6 KB · Visninger: 29
  • IMG_2904.jpeg
    IMG_2904.jpeg
    208,6 KB · Visninger: 29
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 29
Men tok den og gikk i dusjen, og så på den hele tiden og mistenker at det er baderomsdampen

Sååå jeg går ut ifra det for å ikke bli skuffet :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2909.jpeg
    IMG_2909.jpeg
    408,9 KB · Visninger: 12
Ja, tok en ny nå bare for å se og den ble sånn her så nå lurer jeg på hva som skjer :hilarious: :hilarious:
Men tok den og gikk i dusjen, og så på den hele tiden og mistenker at det er baderomsdampen

Sååå jeg går ut ifra det for å ikke bli skuffet :hilarious:
Synes streken på alle disse bildene er mye tydeligere enn på de tidligere testene! :wideyed: Og synes streken kanskje har litt rosa farge også? Veldig rart om dette bare skulle skyldes dampen fra dusjen?! Kan du være veldig tidlig gravid? :woot: Nå ble det jo plutselig veldig spennende med neste test!

Synes streken på alle disse bildene er mye tydeligere enn på de tidligere testene! :wideyed: Og synes streken kanskje har litt rosa farge også? Veldig rart om dette bare skulle skyldes dampen fra dusjen?! Kan du være veldig tidlig gravid? :woot: Nå ble det jo plutselig veldig spennende med neste test!
Ja, den er veldig rosa også! :bag:

Har jo skimtet på test tidligere i dag så nå er jeg spent fremover :joyful::hilarious:

Ja, testet ikke etter eggløsning så den kan ha kommet tidligere også kanskje! :angelic::hilarious:

Tør ikke å juble eller noe enda :hilarious::arghh::hilarious::arghh:

Back
Topp