IKM uke 19

Fra i går morges og i morges, virker som det synker fint :happy:

Cd 17 i dag, i en normal syklus har jeg el i dag eller i morgen, så jeg er spent. Får ikke tatt el tester siden graviditetstestene enda er positive, så må bare se an mot slutten av neste uke:D har ikke blødd siden i går ettermiddag, men har hatt noen skarpe smerter på venstresiden som har kommet og gått litt hele dagen. Kjennes ikke ut som el smerter, så lurer på hva det kan være!

Vedlegg

• Screenshot_20260421_155058_Gallery.jpg
    Screenshot_20260421_155058_Gallery.jpg
    89,9 KB · Visninger: 5
Troooor jeg havner her :happy:

Førstegangsprøver - 28 - B1 - PP1 etter SA - EL 22/4 - IKM 8/5

Veldig usikre på datoene her, men jeg har tatt utgangspunkt i en "normal" syklus før jeg ble gravid. Hadde en spontanabort for et par uker siden, i uke 9+0. Alt kom ut 5 april, så regner det som syklus dag 1! Tenker å ta en graviditetstest i kveld for å se om de har gått ned! Kommer nok ikke til å teste etter el nå, TROR jeg:Heartred:hilarious:
Sniker litt, og så trist å se at dette ikke gikk:sad010 Det er knalltøft å miste:Heartred håper det klaffer fort igjen!

Rolige EL tester her, men har en feeling på at LH toppen kommer imorgen. Skal på UL imorgen for å sjekke ståheia og får da plan og dato for innsett - blir spennende, håper de ikke finner noe grums imorgen som gjør at forsøket blir avbrutt :nailbiting:
IMG_7573.jpeg

Fra i går morges og i morges, virker som det synker fint :happy:

Cd 17 i dag, i en normal syklus har jeg el i dag eller i morgen, så jeg er spent. Får ikke tatt el tester siden graviditetstestene enda er positive, så må bare se an mot slutten av neste uke:D har ikke blødd siden i går ettermiddag, men har hatt noen skarpe smerter på venstresiden som har kommet og gått litt hele dagen. Kjennes ikke ut som el smerter, så lurer på hva det kan være!
Det der er bra nedgang ja fra en dag til annen! Min opplevelse var at det gikk litt i rykk og napp, men det er helt individuelt hvor lenge det blir i kroppen så kan ikke sammenlignes :HeartredDe smertene, kan det være eggstokkene som jobber? Eller kan du ha eggløsning nå? Jeg kan få litt ubehag i forkant av EL, kjennes ut som at det «jobbas på», hvis du skjønner..

Det der er bra nedgang ja fra en dag til annen! Min opplevelse var at det gikk litt i rykk og napp, men det er helt individuelt hvor lenge det blir i kroppen så kan ikke sammenlignes :HeartredDe smertene, kan det være eggstokkene som jobber? Eller kan du ha eggløsning nå? Jeg kan få litt ubehag i forkant av EL, kjennes ut som at det «jobbas på», hvis du skjønner..
Forventer enda at det kanskje kan stige litt og gå litt ned igjen, ja! Den var enda svakere i morges, så er spent på morgendagens test! Kjennes litt ut som det, men samtidig annerledes enn el smertene jeg har hatt før. Og jeg skjønner godt hvis tegnene kroppen gir nå er litt "all over the place", men ønsker å kjenne de "gamle" og "normale" tegnene på el jeg har kjent før:hilarious: Forsøkte å legge aksjer på cd 15, men da var livmortappen lav og øm så vi stoppet opp og selv-inseminerte heller :hilarious: Aksjelegging etter den dagen har gått fint, så lurer på om kanskje el kunne vært rundt da, eller nå! Syns jeg husker at tidligere ganger rundt eggløsning kjentes livmortappen øm ut når vi hadde samleie!

Vedlegg

• Screenshot_20260422_223112_Gallery.jpg
    Screenshot_20260422_223112_Gallery.jpg
    494,7 KB · Visninger: 2
Back
Topp