IKM uke 19

Cd 16, har nesten ikke spottet noe i dag, kun smått når jeg har tørket meg :love017 har også vært glatt når jeg har tørket meg nå i ettermiddag/kveld, og vært likt eggløsningsslim!
Håååper det kanskje blir eggløsning innen noen dager!

Fra i går morges og i morges, virker som det synker fint :happy:

Cd 17 i dag, i en normal syklus har jeg el i dag eller i morgen, så jeg er spent. Får ikke tatt el tester siden graviditetstestene enda er positive, så må bare se an mot slutten av neste uke:D har ikke blødd siden i går ettermiddag, men har hatt noen skarpe smerter på venstresiden som har kommet og gått litt hele dagen. Kjennes ikke ut som el smerter, så lurer på hva det kan være!

Vedlegg

• Screenshot_20260421_155058_Gallery.jpg
    Screenshot_20260421_155058_Gallery.jpg
    89,9 KB · Visninger: 5
Troooor jeg havner her :happy:

Førstegangsprøver - 28 - B1 - PP1 etter SA - EL 22/4 - IKM 8/5

Veldig usikre på datoene her, men jeg har tatt utgangspunkt i en "normal" syklus før jeg ble gravid. Hadde en spontanabort for et par uker siden, i uke 9+0. Alt kom ut 5 april, så regner det som syklus dag 1! Tenker å ta en graviditetstest i kveld for å se om de har gått ned! Kommer nok ikke til å teste etter el nå, TROR jeg:Heartred:hilarious:
Sniker litt, og så trist å se at dette ikke gikk:sad010 Det er knalltøft å miste:Heartred håper det klaffer fort igjen!

Back
Topp