IKM uke 19

Ja egentlig, men det er jo veldig mange som liker å tidligteste for spenningen sin skyld så stort marked for det! :joyful: Men man kan liksom ikke stole på det før man ser utvikling på testene tenker jeg, og da foretrekker jeg å teste ca. 12 dpo, men det er jo smak og behag, som mor sier «smaken er som baken, og den er todelt!» :happy: :Heartbigred
Ja, er akkurat det :hilarious:

Nei, godt jeg er realistisk og vet at det ikke er noe mulighet akkurat i dag for positiv test :hilarious:

Så får smøre meg med tålmodighet og vente en uke +++ :joyful:

Hvis det klaffer denne perioden her så har jeg termin på mine foreldre sin bursdag så det hadde vært gøy :Heartred:love7

Ja, er akkurat det :hilarious:

Nei, godt jeg er realistisk og vet at det ikke er noe mulighet akkurat i dag for positiv test :hilarious:

Så får smøre meg med tålmodighet og vente en uke +++ :joyful:

Hvis det klaffer denne perioden her så har jeg termin på mine foreldre sin bursdag så det hadde vært gøy :Heartred:love7
Heldigvis er en uke ikke så lenge til selv om det sikkert føles sånn :shy: Så gøy med merkedager, har begge foreldrene dine bursdag da samtidig? Jeg skal mest sannsynlig ha embryo innsett på min mor sin bursdag eller dagen før, synes det er koselig men også litt skummelt å legge for mye forhåpninger/betydning i det, jeg er er jo vant til at det ikke går eller at det går galt så må liksom beholde begge beina godt planta på jorden :laughing002

Heldigvis er en uke ikke så lenge til selv om det sikkert føles sånn :shy: Så gøy med merkedager, har begge foreldrene dine bursdag da samtidig? Jeg skal mest sannsynlig ha embryo innsett på min mor sin bursdag eller dagen før, synes det er koselig men også litt skummelt å legge for mye forhåpninger/betydning i det, jeg er er jo vant til at det ikke går eller at det går galt så må liksom beholde begge beina godt planta på jorden :laughing002
Ja, har tre unger og masse på planen fremover så tiden kommer til å gå fort :hilarious:
Har ikke rukket å tenke så mye på prøving heller, så vi har lagt inn i kalender annenhver dag :hilarious::hilarious:

Ja, begge har bursdag på samme dag :joyful:

Å, er det første innsett eller har du gjort det før?

Nesten bedre å være nøytral frem til det er positiv test :Heartbigred

Ja, har tre unger og masse på planen fremover så tiden kommer til å gå fort :hilarious:
Har ikke rukket å tenke så mye på prøving heller, så vi har lagt inn i kalender annenhver dag :hilarious::hilarious:

Så artig at de har bursdag samme dag :woot: Godt tiden går fort for deg med mye på planen, det hjelper i sånne prøveprosesser :happy::Heartred

Dette blir mitt embryo innsett #4, har hatt 2 eggutak hittil. Får håpe alle gode ting er 4? :angelic:

Var utrolig kjedelig, ja.. spørs nok om jeg får til å bli veldig glad neste gang jeg blir gravid, eller om jeg holder den gleden litt igjen. Vi fikk jo dratt på ultralyd og sett hjerte noen uker før sa'en :(

Spotter enda pittelitt brunt, men kan gå alt fra noen timer til en hel dag uten noe som helst spotting, så det virker som det meste er kommet ut nå. Prøvde oss på litt aksjelegging for et par dager siden, og da kom det litt friskt blod igjen i noen timer før det var tilbake til brun spotting igjen.

Tar graviditetstest i morgen når jeg har mer konsentrert urin, så får vi se om jeg tester etter el eller ikke! Er jo ikke vits hvis graviditetstestene er positive, da der kan gi utslag på lh!

Jeg krysser fingrene for oss alle:Heartred
Det er nok lurt å teste hCGen ut av kroppen, ja, sånn at du vet at du kan stole på LH-testen.

Håper sportingen gir seg snart for deg. Det er innmari kjedelig når kroppen bruker lang tid på å rydde opp, som om ikke aborten er kjedelig nok i seg selv. Man vil jo bare forte seg videre! Etter min første tidlige SA spottet jeg i 7 uker, så håper det blir et kortere forløp for deg :Heartred

Du har ikke lyst til å utvide og inkludere uke 20 også @Irrgrønn ?:angelic::Heartpink
Det tror jeg dessverre ikke at jeg orker :shy: Jeg liker generelt best de gruppene som er for enkeltuker, for jeg synes det er lettere å følge med på dem som ligger likt i forløpet da (hvem som hadde hvilken test når, utvikling på tester, symptomer osv.). Når det er doble uker, er det så mange innlegg fra så mange personer som er på helt ulike stadier i syklusen. Da blir det mer tidkrevende å få med seg alt, siden det blir mer rotete og vanskelig å følge med. Når jeg ikke får tid til å lese alle innleggene og henge med, ender det med at jeg bare soner ut, følger med på en og annen jeg kanskje kjenner til fra før, og så rapporterer inn om jeg fikk mensen eller ikke til slutt. Så jeg synes det er lettere å følge hverandre tettere i grupper med enkeltuker. Det blir litt mer koselig og intimt, liksom :happy:. Når det nå er jeg som har opprettet gruppa, føler jeg også at jeg har et ekstra ansvar for å følge med på innleggene for å oppdatere lista, og det orker jeg ikke å gjøre i nesten to uker etter at jeg selv potensielt har fått mensen :sorry:. Da er jeg allerede langt inni en ny IKM-gruppe (eller aller helst et terminforum :woot:). Jeg mener ikke å være vanskelig, altså :smiley-angelic003 jeg bare synes det er slitsomt nok å være «vanlig medlem» i doble grupper, så vil helst ikke ha ansvaret for en selv. Håper noen andre (eller du?:angelic:) oppretter gruppe for uke 20 :D

Vanskelig å få med på bilde men vet det er gryyyyytidlig å få noe som helst men ble litt nysgjerrig på om andre får antydning eller strek ved eggløsning også?
Enig i at det er noe der :pompus: Har hørt om noen som får bittelitt utslag ved eggløsning, men er usikker på hva det skyldes :bookworm:

Morsomt om barnebarnet får «opphav» på samme dag som fødselsdagen til to av sine besteforeldre! :D Det må jo være en lykkedag!

Det tror jeg dessverre ikke at jeg orker :shy: Jeg liker generelt best de gruppene som er for enkeltuker, for jeg synes det er lettere å følge med på dem som ligger likt i forløpet da (hvem som hadde hvilken test når, utvikling på tester, symptomer osv.). Når det er doble uker, er det så mange innlegg fra så mange personer som er på helt ulike stadier i syklusen. Da blir det mer tidkrevende å få med seg alt, siden det blir mer rotete og vanskelig å følge med. Når jeg ikke får tid til å lese alle innleggene og henge med, ender det med at jeg bare soner ut, følger med på en og annen jeg kanskje kjenner til fra før, og så rapporterer inn om jeg fikk mensen eller ikke til slutt. Så jeg synes det er lettere å følge hverandre tettere i grupper med enkeltuker. Det blir litt mer koselig og intimt, liksom :happy:. Når det nå er jeg som har opprettet gruppa, føler jeg også at jeg har et ekstra ansvar for å følge med på innleggene for å oppdatere lista, og det orker jeg ikke å gjøre i nesten to uker etter at jeg selv potensielt har fått mensen :sorry:. Da er jeg allerede langt inni en ny IKM-gruppe (eller aller helst et terminforum :woot:). Jeg mener ikke å være vanskelig, altså :smiley-angelic003 jeg bare synes det er slitsomt nok å være «vanlig medlem» i doble grupper, så vil helst ikke ha ansvaret for en selv. Håper noen andre (eller du?:angelic:) oppretter gruppe for uke 20 :D
Det går heelt fint, selvfølgelig full forståelse for det! Er foreløpig litt usikkert om det blir 19 eller 20 her så derfor jeg dristet meg til å spørre:smiley-ashamed004:Heartpink

Så artig at de har bursdag samme dag :woot: Godt tiden går fort for deg med mye på planen, det hjelper i sånne prøveprosesser :happy::Heartred

Dette blir mitt embryo innsett #4, har hatt 2 eggutak hittil. Får håpe alle gode ting er 4? :angelic:
Ja, veldig kjekt for oss andre å huske på også :hilarious:
Ja, er godt å ha full timeplan! :joyful:

Krysser fingrene for at det blir et vellykket innsett nå :Heartred:Heartred

Tøffere enn jeg trodde å se de svake testene.. dette er de førte testene jeg tar etter sa'en. Øverste ble tatt i går kveld klokken 10 på veldig utvannet urin, den nederste på morgenurin i dag. Akkurat 14 dager siden alt kom ut.

Vedlegg

• Screenshot_20260419_101638_Gallery.jpg
    Screenshot_20260419_101638_Gallery.jpg
    167,8 KB · Visninger: 17
Tøffere enn jeg trodde å se de svake testene.. dette er de førte testene jeg tar etter sa'en. Øverste ble tatt i går kveld klokken 10 på veldig utvannet urin, den nederste på morgenurin i dag. Akkurat 14 dager siden alt kom ut.
Åh kjære, får vondt av deg, det er tøft å se de strekene, stor klem :sorry: :Heartbigred Det kan ta litt tid før hcg er helt vekke, det gikk litt i rykk og napp hos meg, men fikk eggløsning selv om det var svake streker på testene :Heartred

Åh kjære, får vondt av deg, det er tøft å se de strekene, stor klem :sorry: :Heartbigred Det kan ta litt tid før hcg er helt vekke, det gikk litt i rykk og napp hos meg, men fikk eggløsning selv om det var svake streker på testene :Heartred
Tusen takk :Heartpink Ja, er forberedt på at det kan ta litt tid og gå litt opp og ned.. Venter nok med å ta ny g-test til det har gått noen dager, orker ikke "sløse" tester! Jeg har jo de siste syklusene kjent når jeg har fått eggløsning, så kanskje jeg bare dropper testing etter el helt med mindre g-testene holder seg negative over noen dager!

Tusen takk :Heartpink Ja, er forberedt på at det kan ta litt tid og gå litt opp og ned.. Venter nok med å ta ny g-test til det har gått noen dager, orker ikke "sløse" tester! Jeg har jo de siste syklusene kjent når jeg har fått eggløsning, så kanskje jeg bare dropper testing etter el helt med mindre g-testene holder seg negative over noen dager!
Ja det høres ut som en god ide, det er jo veldig individuelt hvor lang tid det tar så kan ikke sammenlignes men jeg fikk eggløsning CD19, og da hadde jeg fremdeles veldig veldig svak hcg strek. LH testene ga utslag i hytt og pine (sikkert veldig sensitiv for hcg og ulik urinkonsentrasjon). Beste anbefalingen er aksjelegging annenhver dag i det du tror er din fertile periode :Heartred

Det går heelt fint, selvfølgelig full forståelse for det! Er foreløpig litt usikkert om det blir 19 eller 20 her så derfor jeg dristet meg til å spørre:smiley-ashamed004:Heartpink
Ja, det er kjedelig når man havner sånn midt imellom. Men du er velkommen til å melde deg inn her foreløpig, og så heller hoppe over i uke 20 hvis du ser at du ender med å havne der? :happy:

Føler veldig med deg :Heartred Det kan ta litt tid, jeg hadde fremdeles positiv test 4 uker etterpå selv om hcg var nede i 8. Sier ikke dette for å dra deg lenger ned, men kan være fint å være litt forberedt på det, for det er vondt å se strekene etter noe som ikke ble:Heartred

Back
Topp