Det tror jeg dessverre ikke at jeg orker

Jeg liker generelt best de gruppene som er for enkeltuker, for jeg synes det er lettere å følge med på dem som ligger likt i forløpet da (hvem som hadde hvilken test når, utvikling på tester, symptomer osv.). Når det er doble uker, er det så mange innlegg fra så mange personer som er på helt ulike stadier i syklusen. Da blir det mer tidkrevende å få med seg alt, siden det blir mer rotete og vanskelig å følge med. Når jeg ikke får tid til å lese alle innleggene og henge med, ender det med at jeg bare soner ut, følger med på en og annen jeg kanskje kjenner til fra før, og så rapporterer inn om jeg fikk mensen eller ikke til slutt. Så jeg synes det er lettere å følge hverandre tettere i grupper med enkeltuker. Det blir litt mer koselig og intimt, liksom

. Når det nå er jeg som har opprettet gruppa, føler jeg også at jeg har et ekstra ansvar for å følge med på innleggene for å oppdatere lista, og det orker jeg ikke å gjøre i nesten to uker etter at jeg selv potensielt har fått mensen

. Da er jeg allerede langt inni en ny IKM-gruppe (eller aller helst et terminforum

). Jeg mener ikke å være vanskelig, altså

jeg bare synes det er slitsomt nok å være «vanlig medlem» i doble grupper, så vil helst ikke ha ansvaret for en selv. Håper noen andre (eller du?

) oppretter gruppe for uke 20