**IKM uke 19**

You Made my Day!! Da er det håp enda :-D klorer meg til håpet :) hvordan går det med deg da? :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Har egentlig mistet håpet, men etter å ha funnet disse grafene, kom håpet mitt litt opp også. Nå skal jeg ikke teste før fredag, med mindre TR kommer torsdag kveld/fredag morgen. Testene mine er så hvite at det bare et tullete.. men er jo bare 11 dpo i dag.. Forbereder meg bare på TR så det ikke blir så tungt om hu kommer :/

Har egentlig mistet håpet, men etter å ha funnet disse grafene, kom håpet mitt litt opp også. Nå skal jeg ikke teste før fredag, med mindre TR kommer torsdag kveld/fredag morgen. Testene mine er så hvite at det bare et tullete.. men er jo bare 11 dpo i dag.. Forbereder meg bare på TR så det ikke blir så tungt om hu kommer :/
Forbereder meg på det verste og håper på det beste :-P føler at tanta kommer i kveld. Fått mye smerter nå... Hvis hun ikke kommer har vi teste date på fredag :-)

Er det flere som har kraftige murringer i magen eller ? Blir småurolig pga kraftige "menssmerter" nå, løper på do for å sjekke, men ikke noe blod:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så vanvittig oppblåst. Får se over helga om det er et godt tegn :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Da kan jeg settes opp på at jeg har fått besøk av tanta...

Nei, nei, nei... Du skulle jo få positiv test.

Ønsker oss en liten skatt ❤️
Var liksom planen det.. Er så skuffa nå. Hadde virkelig trua.. :-(

Forventer tr i dag, men tok en test i morges av gammel vane,så en svak strek og gårdagens viser sterkere strek når den har tørket.har ikke troen, men de andre testene har vært blenda når de har vært tørre også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ser en strek

Var liksom planen det.. Er så skuffa nå. Hadde virkelig trua.. :-(

Og jeg som skulle til å skrive at jeg så streken :( Dumme dumme tante grusom :(

Men til trøst, februar er en suuuper mnd, dette fra en mamma med to i feb ;) :D

Og jeg som skulle til å skrive at jeg så streken :( Dumme dumme tante grusom :(

Men til trøst, februar er en suuuper mnd, dette fra en mamma med to i feb ;) :D
:-( :-( ville på terminforum med deg jeg <3

Og jeg ville ha deg med også :love7 :(

Men kan hende du føder før termin og havner på januar da NÅR du blir gravid nå neste pp ;) :D
Eller du går langt over tida :-P hihihi :-P knip igjen!!!;-)

Eller du går langt over tida :p hihihi :p knip igjen!!!;-)

Hahaha... IKKE aktuelt :P

Med ei født 6 feb og andre 29 så holder det altså :P Hadde yngste blitt født midt i mnd, så kanskje ja :P hahaha :D

MEN skal ikke se i fra at termin blir slutten av mnd og muligheten er der :P Med jentene så ble satt tilbake 1 uke. så ;) muligheten er der ;) :P Men har født 1 uke og 4 dager før med de da :P

Back
Topp