**IKM uke 19**

Jeg lurer på en ting.. Har en del vondt i venstre side nede ved livmor/eggstokker muligens..
Er det noen av dere som har noe erfaring med det? :)

Er lissom ikke helt sånn som menssmertene jeg pleier å ha..
Å har hatt den vonde følelsen der siden onsdag/torsdag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også hatt litt vondt i venstre side. Ikke sånn som når mensen skal komme. Har hatt det på å av siden 3-4 dpo. Tok test på lørdag og den var positiv:) skal ta en CB dig etterpå for å bekrefte at jeg faktisk har ei spire i magen:D håper det er ett positivt tegn for deg også:) denne uka er vår. Nå skal det bare være positive tester fremover:D

Jeg har også hatt litt vondt i venstre side. Ikke sånn som når mensen skal komme. Har hatt det på å av siden 3-4 dpo. Tok test på lørdag og den var positiv:) skal ta en CB dig etterpå for å bekrefte at jeg faktisk har ei spire i magen:D håper det er ett positivt tegn for deg også:) denne uka er vår. Nå skal det bare være positive tester fremover:D

Ja, det hadde vært moro om det var et godt tegn for min del også!! :)

Så moro for deg, satser på CB viser det samme ;) krysser fingrene for deg :D

Hvor mange dpo var du når du fikk positiv test? :)

Ja, det hadde vært moro om det var et godt tegn for min del også!! :)

Så moro for deg, satser på CB viser det samme ;) krysser fingrene for deg :D

Hvor mange dpo var du når du fikk positiv test? :)

Jeg tenkte først at dette kan da ikke være noe godt tegn,hadde det ikke sånn forrige gang jeg var gravid. Men det er vel forskjellig fra gang til gang sikkert:) håper det er ett bra tegn for deg også altså:D

11 dpo testet jeg. Ganske tydelig strek. Men tørr ikke helt juble før jeg har tatt en CB dig:p:D hvor mange dpo er du?

Jeg tenkte først at dette kan da ikke være noe godt tegn,hadde det ikke sånn forrige gang jeg var gravid. Men det er vel forskjellig fra gang til gang sikkert:) håper det er ett bra tegn for deg også altså:D

11 dpo testet jeg. Ganske tydelig strek. Men tørr ikke helt juble før jeg har tatt en CB dig:p:D hvor mange dpo er du?

Jeg er 11 dpo i dag ;)
Herregud, blir helt tullete her jeg :p så sa Tullerusk at hu syns hu så noe på bildet mitt når hu zooma på mobilen :p

Hehe..

Her er jeg 7 DPO. Skal vel egentlig bytte gruppe.
Her er jeg fremdeles veldig rolig ang alt. Kjennes ut som halsen begynner og krangle med meg, så kaster innpå med c-vitamin.

Håper det blir mange positive tester iløpet av uka :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Her er jeg 7 DPO. Skal vel egentlig bytte gruppe.
Her er jeg fremdeles veldig rolig ang alt. Kjennes ut som halsen begynner og krangle med meg, så kaster innpå med c-vitamin.

Håper det blir mange positive tester iløpet av uka :)

Bli her sammen med oss:) nå har du vært her fra starten så da kan du like så godt være her resten av uka å:p:D vi skal jo uansett på januar15 forumet alle sammen:):D

Den er tatt i dag :) la den til for litt siden, så bare en side tilbake eller no :) hehe..

Jeg ser ikke noe men :p

Jeg så den nå. Snakk om å være trøtt på mårran. Haha;-) jeg er så dårlig på å se streker så veit ikke helt om jeg ser noe. Mulig jeg ser antydning til en strek om jeg vrir å vender litt på tlf. Det er jo forsatt tidlig,så håper virkelig du får en fin strek snart altså :):D

Jeg så den nå. Snakk om å være trøtt på mårran. Haha;-) jeg er så dårlig på å se streker så veit ikke helt om jeg ser noe. Mulig jeg ser antydning til en strek om jeg vrir å vender litt på tlf. Det er jo forsatt tidlig,så håper virkelig du får en fin strek snart altså :):D

Hehe :p må legge godvilja til for å se noe der :)

Men hjelper vel ikke stikke på apoteket å kjøpe en annen test der nå?
Bør vel vente til i morra?

Dagens og gårdsdagens test fra meg, veldig veldig svakt, men synes liksom jeg ser noe, skulle ønske man slapp dette her, blir jo gal av å tyde :)
ImageUploadedByBV Forum1399281720.438936.jpg

Hehe :p må legge godvilja til for å se noe der :)

Men hjelper vel ikke stikke på apoteket å kjøpe en annen test der nå?
Bør vel vente til i morra?

Hadde jeg vært deg ville jeg venta ett par dager. Så har evt hcg nivået blitt høyere. Kjøp deg en doc morris så tar du den i mårra eller på onsdag:)heier på deg :D:p

Æsjda.. Så har jeg plutselig begynt å blø :( 2 dager før IKM. Jaja.. Har hatt ustabile sykluser siden en SA i januar så kanskje kroppen min begynner å finne ut av det nå :)

Appen :)

Venter spent på bilde av din CBD :)

Æsjda.. Så har jeg plutselig begynt å blø :( 2 dager før IKM. Jaja.. Har hatt ustabile sykluser siden en SA i januar så kanskje kroppen min begynner å finne ut av det nå :)

Appen :)

Så kjedelig :( har hatt ganske ustabile sykluser etter SA'n i oktober jeg også. Men plutselig så sitter'n;) bedre lykke til neste PP:D klem til deg <3

Venter spent på det selv:) eller på å ta den ihvertfall:p vesla er syk å ligger å sover litt nå,så får ikke dratt på apoteket enda. Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde en haug liggende i skapet:p:D
Jeg har strimmel-tester fra ebay liggende. Så blir nok å bruke de.
Har ingen følelse på at jeg skal kjøpe andre tester heller. Er så utrolig rolig til denne PP. Skjønner ingenting.

Back
Topp