**IKM uke 19**

har sete etter adrian vi og. men blir til at vi byttet inn det og det han vokser seg ut av nå.. så kan jeg spørre om å kjøpe etter venninna i sin sønn som er født desember :)

Høres bra ut :)

Nå er jeg spent om jeg kommer etter eller ikke :P

I følge ff er jeg 8 dpo. Har til nå hatt halsbrann og metallsmak (dette har gidd seg) men se siste 3 dagene har jeg blitt fort sliten. Får høy puls og tungpustet :-P 3-4dpo hadde jeg jo mensensmerter. De ha kommet tilbake i natt og jeg er blitt kvalmen i dag kjenner jeg. Har lyst å teste!! :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hva er ff? :)

Appen :)

Har IKM onsdag 7.mai!!
Dagen etter EL følte jeg meg nyforelska i mannen min :p (24.april EL)
Mandagen og tirsdagen etter hadde jeg ømme brystvorter og mensmurringer.. Onsdag var jeg uggen.. Torsdag fikk jeg en bitteliten blødning..
Vondt i den ene eggstokken eller rundt der.. Negativ test fredag og i dag.. Fortsatt tidlig å teste :p i know!
Men håååper!! 1pp, så er vel liten sjangse men.. :)
Måtte snike meg inn her, ålreit å lese om andre i samme situasjon :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har IKM onsdag 7.mai!!
Dagen etter EL følte jeg meg nyforelska i mannen min :p (24.april EL)
Mandagen og tirsdagen etter hadde jeg ømme brystvorter og mensmurringer.. Onsdag var jeg uggen.. Torsdag fikk jeg en bitteliten blødning..
Vondt i den ene eggstokken eller rundt der.. Negativ test fredag og i dag.. Fortsatt tidlig å teste :p i know!
Men håååper!! 1pp, så er vel liten sjangse men.. :)
Måtte snike meg inn her, ålreit å lese om andre i samme situasjon :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende er det nå likevel :D :P

Puh!! Nå har jeg beiset terrassen.er helt utslitt!! Klapp på skulderen min i dag ;-) :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1399124643.874743.jpg

Dagens tidsfordriv :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Jeg har ikke flere tester liggende.. hjeeelp.. var sikker på det kom i posten idag. Men da får jeg kjøpe meg en CB digital til mandag.(føler meg tryggere med en CBD) håper spira klamrer seg fast altså. Blir så trist å lei når det ikke går riktig veien.

Håper dere alle følger etter Bina og forhåpentligvis meg til januar:):)

Nå er a mor sliten,hatt huset fult av småjenter. Feiret 5 års dagen til snuppetuppa. Så nå tror jeg at jeg må ha en liten hvil om jeg skal fungere resten av dagen/kvelden:p

Back
Topp