**IKM uke 19**

God morgen,Damer:) jeg klarte ikke holde meg lenger,bare måtte teste idag. Å jaggu så er det to streker der???Bildet er tatt etter tiden. Men det kom 2 streker før det hadde gått 5 min.
Den var jo ganske så tydelig!! Gratulerer :)

God morgen,Damer:) jeg klarte ikke holde meg lenger,bare måtte teste idag. Å jaggu så er det to streker der???Bildet er tatt etter tiden. Men det kom 2 streker før det hadde gått 5 min.
Oi!! Gratulerer :-D hvor mange dpo? :-D så fantastisk!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Var ikke så tydelig før tiden. Men jeg så jo at det var en lys rosa strek. Tørr ikke helt rope hurra enda. Da jeg har mista 4 og 7 dager etter positiv test. Så håper virkelig denne spira klamrer seg fast <3
Så får vi krysse fingre sammen. Håper virkelig det går bra denne gangen.

Oi!! Gratulerer :-D hvor mange dpo? :-D så fantastisk!!

Tørr ikke helt si takk enda,da jeg har mista 2 ganger rett etter jeg har testet. Men håper det skal gå bra denne gangen:) er 11/12 dpo idag.

Så får vi krysse fingre sammen. Håper virkelig det går bra denne gangen.

ja nå krysser jeg alt som kan krysses for at det går den rette veien:)

Tørr ikke helt si takk enda,da jeg har mista 2 ganger rett etter jeg har testet. Men håper det skal gå bra denne gangen:) er 11/12 dpo idag.

ja nå krysser jeg alt som kan krysses for at det går den rette veien:)
Krysser fingrene hardt for deg <3

Kjenner jeg blir skikkelig testesyk nå altså!! Men er bare 8dpo så er ikke mye vist å teste enda. Får vente noen dager til :-)

Haha, blir gal nå. Jeg sitter alene hjemme fordi kjæresten er på boksetrening, og begynner å plotte mine veldig veldig svake symptomer inn i FF, og ser etter hvordan prosentensjansen for å være gravid kommer opp.. Det er jo bare tullball, for disse "symptomene" har jeg hatt siden 1 dpo, altså innen egget i det hele tatt har fått noen sjanse til å feste seg :P Nåja, jeg blir gal, så her blir det på med løpetøyet, jeg må ut og vekk fra pcen :P

Var ikke så tydelig før tiden. Men jeg så jo at det var en lys rosa strek. Tørr ikke helt rope hurra enda. Da jeg har mista 4 og 7 dager etter positiv test. Så håper virkelig denne spira klamrer seg fast <3
Mine kom ikke med en gang de heller. Men tok 1 min før det begynte å vise seg. Ble sterkere og sterkere etter som de fikk ligge.

Januar 2015 <3

Haha, blir gal nå. Jeg sitter alene hjemme fordi kjæresten er på boksetrening, og begynner å plotte mine veldig veldig svake symptomer inn i FF, og ser etter hvordan prosentensjansen for å være gravid kommer opp.. Det er jo bare tullball, for disse "symptomene" har jeg hatt siden 1 dpo, altså innen egget i det hele tatt har fått noen sjanse til å feste seg :P Nåja, jeg blir gal, så her blir det på med løpetøyet, jeg må ut og vekk fra pcen :P
Må man være VIP medlem for å får %sjanse på graviditet?

I følge ff er jeg 8 dpo. Har til nå hatt halsbrann og metallsmak (dette har gidd seg) men se siste 3 dagene har jeg blitt fort sliten. Får høy puls og tungpustet :p 3-4dpo hadde jeg jo mensensmerter. De ha kommet tilbake i natt og jeg er blitt kvalmen i dag kjenner jeg. Har lyst å teste!! :p

Høres jo veldig lovende ut da :D Fin temp også :)

Back
Topp