Vi får krysse det vi har for detHar også vært veldig trøtt siden 6-7 dpo.
Håper det er spira som lager trettheten...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får krysse det vi har for detHar også vært veldig trøtt siden 6-7 dpo.
Håper det er spira som lager trettheten...
Ja sulten hele tiden og fryktelig oppblåst(sikkert matinntaket).. Håper det er noe nå, og at jeg ikke leter for hardt etter symptomer eller at kroppen tuller med meg
Sent from my iPhone using Tapatalk
skal ikke teste, skal ikke teste, sakl ikke teste på lenge
i morge er jeg 9 dpo
Ja, 12 dpo, lørdag. Eller noe sånn.
Det er lenge til. Dagene går så sakte.
Nei nå er det jaggu natta på a morGod natt,sov godt damer
8dpo i morgen. Håper dagene går fort. Noe det aldri gjør i disse prøvetider. Men snaaaaart kan jeg begynne å teste
![]()
Ja, helt utrolig hvor sakte tiden faktisk kan gå. Er i disse tider man burde være lesset med ting og tang hele tiden![]()
Skal selv finne sengaNattinatt og sov godt
![]()
Fridagen går nok fort, fortere enn at jeg rekker alt jeg skulle gjort hjemme. Men... Samtidig, en fridag 10 dpo... Vanskelig å ikke teste da....Ja, nå går dagene aaaalt for sakteSpesielt med en fri dag på torsdag
![]()
Men plutselig er dagen her![]()
Krysser fingrene![]()
Fridagen går nok fort, fortere enn at jeg rekker alt jeg skulle gjort hjemme. Men... Samtidig, en fridag 10 dpo... Vanskelig å ikke teste da....
fra app
10 dpo, tempen sank i dag ,som den alltid gjør på denne tiden. Da tviler jeg på at det har klaffet denne gangen heller. Bæsj!
Merkelig stabil temp denne pp..
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Den har falt fra 37,1 til 36.87 så det er jo nokLike lang fall denne gangen? Ikke festedipp da? Med historiene dine med fall i 10 dpo er ikke alltid bra nei
Tviler på noe festedipp her ja![]()
Krysser fingrene forsatt![]()
![]()
Den har falt fra 37,1 til 36.87 så det er jo nok