**IKM uke 19**

Ja, 12 dpo, lørdag. Eller noe sånn.

Det er lenge til. Dagene går så sakte.

Nei nå er det jaggu natta på a mor:) God natt,sov godt damer:) 8dpo i morgen. Håper dagene går fort. Noe det aldri gjør i disse prøvetider. Men snaaaaart kan jeg begynne å teste:p

Ja, helt utrolig hvor sakte tiden faktisk kan gå. Er i disse tider man burde være lesset med ting og tang hele tiden :D :P

Skal selv finne senga :) Nattinatt og sov godt :)

Ja, helt utrolig hvor sakte tiden faktisk kan gå. Er i disse tider man burde være lesset med ting og tang hele tiden :D :p

Skal selv finne senga :) Nattinatt og sov godt :)

Helt enig. Nå har jeg fri helt til mandag igjen:/ men lille snuppa har bursdag til fredag så har litt å styre med. voksenbursdag på torsdag, så kommer det 11 snuppelupper hit på lørdag. Så får håpe jeg tenker på litt anna en testing da:p nå er det natta her å. Måtte lese litt(en time) på senga:p sove godt du også:)

Ja, nå går dagene aaaalt for sakte :P Spesielt med en fri dag på torsdag :eek::rolleyes:
Men plutselig er dagen her :D

Krysser fingrene :)
Fridagen går nok fort, fortere enn at jeg rekker alt jeg skulle gjort hjemme. Men... Samtidig, en fridag 10 dpo... Vanskelig å ikke teste da....

fra app

10 dpo, tempen sank i dag ,som den alltid gjør på denne tiden. Da tviler jeg på at det har klaffet denne gangen heller. Bæsj!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Merkelig stabil temp denne pp..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398832707491.jpg
    1398832707491.jpg
    91,5 KB · Visninger: 55
Fridagen går nok fort, fortere enn at jeg rekker alt jeg skulle gjort hjemme. Men... Samtidig, en fridag 10 dpo... Vanskelig å ikke teste da....

fra app

Er da man må være veldig opptatt fra man åpner øya :D :P tror du fint klarer å holde deg :)

❤️❤️❤️❤️

10 dpo, tempen sank i dag ,som den alltid gjør på denne tiden. Da tviler jeg på at det har klaffet denne gangen heller. Bæsj!

Like lang fall denne gangen? Ikke festedipp da? Med historiene dine med fall i 10 dpo er ikke alltid bra nei :(

Krysser fingrene forsatt :)

❤️❤️❤️❤️

Like lang fall denne gangen? Ikke festedipp da? Med historiene dine med fall i 10 dpo er ikke alltid bra nei :(
Tviler på noe festedipp her ja:(
Krysser fingrene forsatt :)

❤️❤️❤️❤️
Den har falt fra 37,1 til 36.87 så det er jo nok

Back
Topp