Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDrister meg til å si gratulererDen der var det jo ingen tvil om!

Tusen takkÅh, så fin testHiver meg på og sier gratulerer så mye!
Gleder meg sånn til å se testene dine bli sterkere![]()

Ville prøvd meg på en digital i morgen jeg om jeg var degTok disse på jobb. Nederste er tidlig, øverste er vanlig. Var veldig konsentrert urin da.
Var også vanlig jeg tok på 1.urin på morgenen i dag.
Begynner å tro det mer nå
Når vil jeg få utslag på digital?
Vis vedlegget 404712

Er visst ingen tvil lengre nåTok disse på jobb. Nederste er tidlig, øverste er vanlig. Var veldig konsentrert urin da.
Vis vedlegget 404712

Tusen takkEr visst ingen tvil lengre nåGratulerer!
Si ifra når du vil settes på gravid![]()
Bare sett meg på gravid 
Gratulerer så mye!Tok disse på jobb. Nederste er tidlig, øverste er vanlig. Var veldig konsentrert urin da.
Vis vedlegget 404712
Min test 9dpo sit jeg ble gravid! Blastocysten festet seg nok kvelden 9dpo.Gah, sprakk jo jeg såklart9 dpo og ser ganske blank ut.
Så fine!! Tror digital burde slå ut i morgen!Tok disse på jobb. Nederste er tidlig, øverste er vanlig. Var veldig konsentrert urin da.
Vis vedlegget 404712
GratulererTok disse på jobb. Nederste er tidlig, øverste er vanlig. Var veldig konsentrert urin da.
Vis vedlegget 404712

Tusen takkMin test 9dpo sit jeg ble gravid! Blastocysten festet seg nok kvelden 9dpo. Vis vedlegget 404737
Har jo sagt det før, men; Herregud, du er gravidTok disse på jobb. Nederste er tidlig, øverste er vanlig. Var veldig konsentrert urin da.
Vis vedlegget 404712

Begynner å føle meg veldig gravid ogsåHar jo sagt det før, men; Herregud, du er gravid![]()
Blir kvalm når jeg spiser, i tillegg til kvalmebølger. Og halsbrann, og tisser oftere. Dette er så gøy!
Hadde en make sure digital, den ble «not pregnant». Innser at det kanskje var for tidligSå fine!! Tror digital burde slå ut i morgen!![]()

Haha, ja, derfor jeg sa "i morgen"Hadde en make sure digital, den ble «not pregnant». Innser at det kanskje var for tidlig![]()