IKM uke 19 ❤️

Takk :Heartred jeg fant ut nå at jeg har alkoholholdige planer 8 og 9 dpo, så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre :nailbiting:
Når det er alkohol involvert så ville jeg nok tatt en test bare for sikkerhetsskyld. Gjorde det sist mnd.
Det kan jo være det er for tidlig til at testen slår ut, men i det minste har du sjekket :)
Ellers er vel alternativet å droppe alkoholen helt.
:Heartred

Når det er alkohol involvert så ville jeg nok tatt en test bare for sikkerhetsskyld. Gjorde det sist mnd.
Det kan jo være det er for tidlig til at testen slår ut, men i det minste har du sjekket :)
Ellers er vel alternativet å droppe alkoholen helt.
:Heartred
Ja, tror jeg heller tar en test enn å holde meg avholds! Orker ikke å leve begrenset før jeg faktisk er gravid :hungover:

Tok denne nå :love017 Mer synlig enn jeg får frem på kamera.
IMG_7508.jpeg

Var kvalm når jeg våknet i dag. Det kommer og går litt. Spent på om det er veldig tidlige tegn eller om jeg begynner å bli syk. Også litt svake mens-lignende smerter:think005 4 DPO i dag. Kjenner også plutselig en intens sjokoladelukt, selv om vi ikke har sjokolade fremme. Og har heller ikke spist det på lenge:laughing002

Var kvalm når jeg våknet i dag. Det kommer og går litt. Spent på om det er veldig tidlige tegn eller om jeg begynner å bli syk. Også litt svake mens-lignende smerter:think005 4 DPO i dag. Kjenner også plutselig en intens sjokoladelukt, selv om vi ikke har sjokolade fremme. Og har heller ikke spist det på lenge:laughing002
Spennende :angelic:

Er så trøtt at jeg legger meg klokka 20! Tidlig tegn eller bare bivirkninger av progesteron :hilarious::wideyed:

I går begynte jeg å bli litt tett i nesa, også vært det i dag og har i tillegg hatt masse utflod, noe jeg ikke pleier å ha ved disse tider i syklusen:bored: Kjenner/skjønner ofte veldig lett når jeg er gravid. Men er fortsatt tidlig, kun 5-6 dpo og da må det isåfall ha klaffa på det ene «glippet»:hilarious: Tenker å teste til mandag da er jeg 10 dpo.

I går begynte jeg å bli litt tett i nesa, også vært det i dag og har i tillegg hatt masse utflod, noe jeg ikke pleier å ha ved disse tider i syklusen:bored: Kjenner/skjønner ofte veldig lett når jeg er gravid. Men er fortsatt tidlig, kun 5-6 dpo og da må det isåfall ha klaffa på det ene «glippet»:hilarious: Tenker å teste til mandag da er jeg 10 dpo.
Spennende! Håper det er ett godt tegn :D

Fikk pos el test (digital) den 30.4 og fikk kjapt «kjapt lagt inn aksjer» 30 april og 1 mai. Lite action denne perioden grunnet hektisk på jobb(sliten) og konfirmasjon i huset… lite forventninger om resultat med andre ord… men jaja. Krysser fingrene likevel.

Dagens test, 10 dpo :love017 Dette ble på 1.urin. Skal ta flere tester på jobb, men måtte bare sjekke :hilarious:
Vis vedlegget 404679
Åååå, så gøy! Jeg sier gratulerer! :Heartred
Det hjelper tydeligvis å bestemme seg på forhånd om at det skal klaffe :hilarious: skal jeg gjøre neste måned og dersom det ikke har klaffa denne gangen, haha.. Jeg klarer nesten ikke å vente med å begynne testingen, men er bare 6 dpo i dag!

Back
Topp