Mensviventer
Flørter med forumet
Jeg er gravid! Skrekkblandet fryd... etter SA og to kjemiske så greier jeg ikke helt å tro på det enda![]()
Gratulerer så mye!
håper du får komme inn på tul, slik at du kan få slappe av og nyte 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er gravid! Skrekkblandet fryd... etter SA og to kjemiske så greier jeg ikke helt å tro på det enda![]()
håper du får komme inn på tul, slik at du kan få slappe av og nyte 
Håper det. TakkGratulerer så mye!håper du får komme inn på tul, slik at du kan få slappe av og nyte
![]()

Takk! Det eneste jeg merker veldig, og som jeg kjenner igjen fra sist er følelsen av ekstrem trøtthet. Helt paff liksom.. ellers ingen spes symptomer.Gratulere!Hadde du noen symptomer?
Jeg er på 10 dpo, men har ingen symptomer, men husker ikke noen spesielle symptomer fra sist jeg var gravid hellerTakk! Det eneste jeg merker veldig, og som jeg kjenner igjen fra sist er følelsen av ekstrem trøtthet. Helt paff liksom.. ellers ingen spes symptomer.
men da tok jeg ikke test for etter forventet mens.Jeg merket ikke no til dette før i går da jeg var 13 dpo. Hadde ingen symptomer 10 dpoJeg er på 10 dpo, men har ingen symptomer, men husker ikke noen spesielle symptomer fra sist jeg var gravid hellermen da tok jeg ikke test for etter forventet mens.

Det var jo godt å høre, da er det fortsatt håpJeg merket ikke no til dette før i går da jeg var 13 dpo. Hadde ingen symptomer 10 dpo![]()
Jeg joiner her jeg!
Jessi1 - 27 - PP1, B1, EL 18.03, IKM 03.05
Edit: Luna30 - PP2 - B2 - EL 17/4 - IKM 1/5Luna30 - PP2 - B2 - EL 16/4 - IKM 30/4
Selvfølgelig! Beklagermulig å få lagt meg inn i oversikten på første side?![]()
Ånei! Så kjedeligI går kunne vi skimte en svak strek på testen, i dag er den enda svakere og helt blenda hvit på de andre.... får nok bare vente på mensen denne mnd ja..
noen som har fått «falsk» strek eller skyggestrek på clearblue?
Ja, men vi ser en svaaaak strek. Men på babyplan sine tester er alle blenda hvite og RFSU sineÅnei! Så kjedeliger det samme type test som i går streken er svakere på i dag?

Så rart! Håper det ikke er skyggeJa, men vi ser en svaaaak strek. Men på babyplan sine tester er alle blenda hvite og RFSU sinemen merkelig at det er en kjempesvak på clearblue...
14 dpo i dag så burde jo kanskje slått ut..?![]()
Jeg trodde også clearblue var ganske sikker. Merkelig åSå rart! Håper det ikke er skygge
Hmm, det tør jeg ikke si noe om. Er jo flere som ikke får streker før på eller etter IKM, men det er så rart at du får på clearblue og ikke de andre. Jeg trodde clearblue var ganske "safe". Tar jeg feil?![]()
Ikke på clear blue, men på babyplan har jeg fått det. Men kan ikke ha vært utvannet urin eller likende som har gått galt? Håper fortsatt for din delI går kunne vi skimte en svak strek på testen, i dag er den enda svakere og helt blenda hvit på de andre.... får nok bare vente på mensen denne mnd ja..
noen som har fått «falsk» strek eller skyggestrek på clearblue?

Nei, var morgenurinIkke på clear blue, men på babyplan har jeg fått det. Men kan ikke ha vært utvannet urin eller likende som har gått galt? Håper fortsatt for din del![]()