Så kjedelig. Men du har jo ikke fått tr enda og det er braGanske sikker på tr kommer her også... Men var så sinnsykt kvalm i dag tidlig brakk meg hele tia og greide nesten ikke bevege meg, reagerte på alle lukter. Men blir aldri sånn til vanlig ved tr.. Kun litt rosa på papiret i går. Men stusser litt.. For kom brått litt rosa i går etter å vært på do + hard i magen... Brått da murringer og kvalme. Resten av natta, og hele dagen frem til for 1 time sia ikke en dråpe eller merke når jeg tørka meg frem til jeg måtte på do og var hard i magen igjen  
så nå venter jeg på mere eller oftere og TR
Men frem til nå virker det ut som det kun har kommet litt rosa / brunt når det har blitt trykk for magen .  krysser fingrene for deg. Og ja hold håpet der frem til TR kommer for fult![]()
huff da er vi ganske likt da!! Men i og med at du ikke har hatt noe mer blod/spotting er det jo enda et godt tegn for deg også??
krysser alle fingre for at vi begge slipper TR denne mnd og minst 10 mnd frem!!
Ganske sikker på tr kommer her også... Men var så sinnsykt kvalm i dag tidlig brakk meg hele tia og greide nesten ikke bevege meg, reagerte på alle lukter. Men blir aldri sånn til vanlig ved tr.. Kun litt rosa på papiret i går. Men stusser litt.. For kom brått litt rosa i går etter å vært på do + hard i magen... Brått da murringer og kvalme. Resten av natta, og hele dagen frem til for 1 time sia ikke en dråpe eller merke når jeg tørka meg frem til jeg måtte på do og var hard i magen igjen  
så nå venter jeg på mere eller oftere og TR
Meen når jeg tørka meg nå så det ut som det kom litt da også, så tror nok bare TR er på gang.. Men da er den i allefall rar.. For når jeg får TR så kommer det litt når jeg tørker meg først og i løpet av 1 / 2 timers tid så kommer det en god del på papiret, nå er det bare litt.
Så tror løpet mitt er skjørt, men setter meg ikke på TR før den virkerlig slår ut. Men har på følelsen at den kommer for fult i kveld / i morgen.. Tross for at den aldri kommer tidligere 

gudene vet hvorfor jeg gjorde det, men nå har det kommet litt i bindet og er vel TR som bygger seg opp da og kroppen som har bestemt seg for å være helt på bærtur og få TR til å komme før
Men merker jeg ikke har så mye håp jeg heller lenger pga menssmertene og negativ test i går.. 
Hvis det er TR som har kommet nå, hvilken uke er neste IKM uken din?