IKM uke 18 :)

Nå har testen tørket og streken er veldig tydelig, men helt grå. Vet ikke om en svak strek ville blitt grålig etter tidsfristen uansett, men jeg tolker dette som skygge.. kjedelig at babyplan blir mer og mer kjent for skyggestreker. (Blir superdårlig kvalitet på bildene her men det synes jo greit likevel)

Her er det en strek! En slik strek hadde jeg 10 dpo, som ble sterkere 11 dpo :Heartred

Så spennende for dere som har begynt å teste :signs003
krysser fingrene for alle sammen:drunken_smilie

Selv er jeg bare 5 dpo - og alt for tidlig å teste.. har begynt å fått hyppig endring i kroppstemperatur og hodepine, som også var symptomer forrige pp før positiv test da jeg var gravid (mistet i sa). Men er så tidlig, og har blitt skuffet mange PP tidligere så tørr ikke håpe på noe før jeg evt skimter strek.. :whacky011
sist gang fikk jeg ikke positiv med tidlig test før 9-10 dpo, så her må jeg bare smøre meg med tålmodhet..

Jeg skal absolutt ikke gjøre rent mer. Fant ut nå etter jobb at jeg skulle støvsuge kjapt oppe og nede og sofaen. Og vaska kjapt over gulvet på kjøkkenet.. Jeg har aldri blitt så utslitt, andpusten og fått så mye ubehag av å støvsuge før.. Jeg sitter nå andpusten i sofaen :laughing001
Ikke noe ubehag tidligere i dag før brått for 1 time sia med murringer ( føltes typ nesten likt mensen) og kvalme. Nå etter å støvsugd føles det ut som jeg har løpt maraton.

Heretter streiker jeg når det kommer til hus rengjøring :happy093

:laughing001:laughing001 Morsomt hvordan kroppen fungerer ja!! Håper du får smashen din snart, haha!

Ja, spennende!! Jeg tenker også prøve igjen på Søndag - om ikke TR dukker opp først da..
Mannfolket kom hjem med to poser Smash til meg, gjett om jeg skal kose meg i mårra :laughing001

75C9D4A3-C416-464F-B8E3-3DDC6434A7A5.jpeg

Tok en test idag 7dpo.. synes den er svak. Slik var det forrige svangerskap også.. Spennende å teste,blir gal og vil ta en for vær eneste dag:arghh:

Ser at testene jeg har brukt er 25ml eller hva det kalles. Noen som vet om et merke som har 10ml?? Blir snart gal. Vi ha et svar :laughing001

Back
Topp