Mensviventer
Flørter med forumet
Er så spent på stigningen! Når i dag forventer du å få svar på prøven? Håper du vil oppdatere oss![]()
Jeg også!!
jeg pleier å ringe rett før kl. 11. Skal oppdatere så snart jeg vet Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så spent på stigningen! Når i dag forventer du å få svar på prøven? Håper du vil oppdatere oss![]()
jeg pleier å ringe rett før kl. 11. Skal oppdatere så snart jeg vet Første mann var ikke planlagt. Så kjøpte digital der det sto gravid når mensen ikke kom. Jeg har ikke strek syn i det hele tatt.. Men på den testen jeg tok i dag kunne jeg ikke skimte noe innen for 5 minutter. Men etter 10 - 15 min kunne jeg skimte en svak strek ( men det er vel for seint?) ene appen sier jo IKM 26. Men jeg har troen på 28. For det har det vært nå de to siste mnd akuratt den 28. Så satser på at det bare er veldig tidlig enda. For i går kalte gubben meg hormonell.. Brått fikk jeg trang til å gråte så begynte å le, og da begynte jeg å gråteFortsatt tidlog, så hold motet oppe litt tilDu har jo hatt en del symptomer på det som KAN være spire, så det blir spennede å se de neste dagene
Du holder vel også en knapp på IKM 28.4, så kan jo være for tidlig til å slå ut. Hvordan er streksynet ditt? Har du tolka mange tester tidligere da dere prøvde på førstemann? Har sett mange eksempler her inne på folk som tror de har blenda tester, men hvor det er en begynnende strek!
![]()

Må nesten bare vente å se, med første testet jeg jo ikke før etter IKM. Så vet jo ikke hvor tidlig kroppen min greier å teste positivt. Blir en lang jobb helg. Heldigvis 50 % sykemeldt da. Så jobber bare 4 timer om gangenFørste graviditet hadde jeg ingen tegn, og fikk ikke svak positiv før 14DPO, ordentlig strek 16 DPO![]()

Vi får bare krysse fingrene for at det er for tidlig endaJeg testet også i går, og i dag på morgenurin.. Begge to helt blenda hvit.. Er også 10-12 dpo. Håper det bare er veldig tidlig.. Temperaturen er fortsatt høy, og alt annet ubehag er der... men er nok bare TR som er på vei![]()

åå, er jo et godt tegn med å være hormonell da!! Jeg griner også av velidg mye denne uken! Griner vanligvis veldig sjeldenFørste mann var ikke planlagt. Så kjøpte digital der det sto gravid når mensen ikke kom. Jeg har ikke strek syn i det hele tatt.. Men på den testen jeg tok i dag kunne jeg ikke skimte noe innen for 5 minutter. Men etter 10 - 15 min kunne jeg skimte en svak strek ( men det er vel for seint?) ene appen sier jo IKM 26. Men jeg har troen på 28. For det har det vært nå de to siste mnd akuratt den 28. Så satser på at det bare er veldig tidlig enda. For i går kalte gubben meg hormonell.. Brått fikk jeg trang til å gråte så begynte å le, og da begynte jeg å gråte![]()

Ja, håper det!! Sist gang tok jo kroppen lang tid for å få opp HCG, så håper det er det samme denne gangVi får bare krysse fingrene for at det er for tidlig enda![]()

Veldig fort nedfor. Begynte neste å gråte i går på europris og ble fly forbanna. For jeg ville ha 3 for 100 kr på Smash, og de hadde ikke smashåå, er jo et godt tegn med å være hormonell da!! Jeg griner også av velidg mye denne uken! Griner vanligvis veldig sjelden
Tror det er litt sent etter 15 min ja.? Men litt usikker? Men spennende uansett!! plutselig kommer den tidligere imorgen??![]()
sa til mannen at jeg skulle sende klage
men ja ryker vel på en test i morgen,oog prøve å droppe søndag da. Eller om jeg greier å droppe i morgen. 
Veldig fort nedfor. Begynte neste å gråte i går på europris og ble fly forbanna. For jeg ville ha 3 for 100 kr på Smash, og de hadde ikke smashsa til mannen at jeg skulle sende klage
men ja ryker vel på en test i morgen,oog prøve å droppe søndag da. Eller om jeg greier å droppe i morgen.
![]()

Morsomt hvordan kroppen fungerer ja!! Håper du får smashen din snart, haha! Hahaha, gurimalla, kan bli noen heftige uker og mnd om det er spire da ja!Første mann var ikke planlagt. Så kjøpte digital der det sto gravid når mensen ikke kom. Jeg har ikke strek syn i det hele tatt.. Men på den testen jeg tok i dag kunne jeg ikke skimte noe innen for 5 minutter. Men etter 10 - 15 min kunne jeg skimte en svak strek ( men det er vel for seint?) ene appen sier jo IKM 26. Men jeg har troen på 28. For det har det vært nå de to siste mnd akuratt den 28. Så satser på at det bare er veldig tidlig enda. For i går kalte gubben meg hormonell.. Brått fikk jeg trang til å gråte så begynte å le, og da begynte jeg å gråte![]()

Så spennende!!! Tenker du teste før ikm?Nå murrer det godt på begge sider! Det gjorde det på 7dpo sist jeg var gravid også! Nå klarer jeg ikke la være å håpe![]()
Haha, ja var det jeg tenkte også. Om det er en spire nå og jeg allerede er sånn. Stakkars mann da jaHahaha, gurimalla, kan bli noen heftige uker og mnd om det er spire da ja!
Hmm, er veldig usikker på når det er gått for lang tid til å stole på evt streker. Men dette blir spennende! Jeg har en følelse av at du er gravid! ❤

men tenker er grenser for hvor mye kroppen plutselig skal tulle. Har aldri murringer eller ubehag mellom TR. Og brått halsbrann i går, og mye mer sulten og oftere enn vanlig. Blir noen lange spennende dager nå ja, håper det er en spire. Bryllupet ble utsatt 1 år nå pga viruset. Så håper det klaffer nå eller mai. Hvis ikke må vi vente til juni neste år 

Jeg hadde tenkt å vente til 10dpo, men jeg ryker sikkert på en tidligtest 9dpo. Sist fikk jeg svak svak megasvak strek på 25mlU-test 9dpo!Så spennende!!! Tenker du teste før ikm?

Kjenner meg igjen i det å forsøke å senke forventningene. Men avvikende symptomer i siste halvdel av syklusen er jo gode tegn, da! Det å kjenne på sult og at man liksom ikke føles seg mett ser jeg at jeg har notert når jeg nærmer meg IKM alle gangene jeg har vært gravid, så kanskje det er noe i det?Haha, ja var det jeg tenkte også. Om det er en spire nå og jeg allerede er sånn. Stakkars mann da ja
Har på følelsen av at det ikke har klaffet, prøver værtfall å si det til meg selv for å spare meg for masse skuffelse. Selvom jeg vet jeg blir skuffet uansettmen tenker er grenser for hvor mye kroppen plutselig skal tulle. Har aldri murringer eller ubehag mellom TR. Og brått halsbrann i går, og mye mer sulten og oftere enn vanlig. Blir noen lange spennende dager nå ja, håper det er en spire. Bryllupet ble utsatt 1 år nå pga viruset. Så håper det klaffer nå eller mai. Hvis ikke må vi vente til juni neste år
![]()

Så gøy! Gleder meg til å høre resultatetJeg hadde tenkt å vente til 10dpo, men jeg ryker sikkert på en tidligtest 9dpo. Sist fikk jeg svak svak megasvak strek på 25mlU-test 9dpo!![]()

Kan jo kansje væreKjenner meg igjen i det å forsøke å senke forventningene. Men avvikende symptomer i siste halvdel av syklusen er jo gode tegn, da! Det å kjenne på sult og at man liksom ikke føles seg mett ser jeg at jeg har notert når jeg nærmer meg IKM alle gangene jeg har vært gravid, så kanskje det er noe i det?![]()

Så kjedeligDu kan sette meg på ikke gravid.. Mensen i dag![]()
Oi, det er jo veldig positivt??? Du er vel hvertfall gravidOkei.. Oppdatering etter svar på blodprøven: Hcg var på 23![]()
Hvordan er det mulig, å gå fra hcg på 3 til hcg på 23 med to dagers mellomromtvillinger?
Noen meninger?