IKM uke 18 :)

De kan slå ut på graviditet også ja :D men da ville jeg sammenlignet med en negativ test. Jeg får alltid opp to tydelige streker uansett, men ved positiv på eggløsning blir teststreken sterkere enn kontrollstreken. Og når jeg tok en eggløsningstest i går kunne jeg se at den var sterkere enn en negativ test. Se bildene.
Ja, kjæresten til en veninne av meg som også prøver tisset på en eggløsniingstest men fikk sterk positiv test?? Så stoler ikke helt på den eggløsningstesten jeg fkk nå :woot:

Hvordan går det med dere her i dag? :cool05 Noen flere som har begynt å teste? Eller noen som har sterke symptomer? :love7
I dag er en bra dag i værtfall. Hatt mye dårlige dager denne uka, føler meg mer sulten og gjerne tidligere enn jeg pleier , stikking / murringer i magen. Stikkende og ubehag i puppene ( har det aldri) men i dag enn så lenge (bank i bordet) er formen fin.. Tok test i går 8-10 DpO den var blenda hvit.. Har på følelsen av at kroppen bare tuller og det er det.. Ryker vel på en smell på lørdag tenker jeg ( kansje i morgen og :banghead:) IKM er 26 eller 28 ( en app sier 26,men to siste mnd har den kommer 28. Men da har det vært på en fredag og så en lørdag, men brått nå tirsdag :dead:) prøver å drøye til mensen, men vet jeg ikke greier å vente med å ta en test før tirsdag kommer :nailbiting:

I dag er en bra dag i værtfall. Hatt mye dårlige dager denne uka, føler meg mer sulten og gjerne tidligere enn jeg pleier , stikking / murringer i magen. Stikkende og ubehag i puppene ( har det aldri) men i dag enn så lenge (bank i bordet) er formen fin.. Tok test i går 8-10 DpO den var blenda hvit.. Har på følelsen av at kroppen bare tuller og det er det.. Ryker vel på en smell på lørdag tenker jeg ( kansje i morgen og :banghead:) IKM er 26 eller 28 ( en app sier 26,men to siste mnd har den kommer 28. Men da har det vært på en fredag og så en lørdag, men brått nå tirsdag :dead:) prøver å drøye til mensen, men vet jeg ikke greier å vente med å ta en test før tirsdag kommer :nailbiting:
Så bra det er en bra dag i dag!! Håper symptomene er gravidsymptomer!!
Jeg har også imm 26 eller 28.. vet ikke helt hvilken jeg skal tro på :yuck:

Har tester fra babyplan - strimmel, og clearblue digital.
Hvilken pleier å vise tidligst? Vil helst ta den digitale - men vil ikke "sløse" den hvis det er for tidlig.

Er 10-11 DPO i dag

Sterkere strek i dag, 11 dpo :love017 :happy093

Legen ville ha meg inn på ny blodprøve i dag, så da får jeg svar i morgen. (Jeg tar blodprøver regelmessig av andre grunner)

Men jeg må si at det er litt merkelig å få utslag på test som har følsomhet på 25, når jeg vet at jeg hadde hcg på 3 dagen før :think005
Skal jet sette det som gravid? :D

Så bra det er en bra dag i dag!! Håper symptomene er gravidsymptomer!!
Jeg har også imm 26 eller 28.. vet ikke helt hvilken jeg skal tro på :yuck:
Lov å håpe, men har mine sterke tvil men.

Ikke jeg heller, ene appen sier 26 siden det er en søndag og de to siste mnd har TR kommer fredag og så lørdag. Men da er begge datoene 28. Men brått er jo det tirsdag :arghh: kjedelig å vente :nailbiting:

Lov å håpe, men har mine sterke tvil men.

Ikke jeg heller, ene appen sier 26 siden det er en søndag og de to siste mnd har TR kommer fredag og så lørdag. Men da er begge datoene 28. Men brått er jo det tirsdag :arghh: kjedelig å vente :nailbiting:
hmm, ja er ikke lett å forstå seg på :-/ Håper dagene går fortere... Her går det også kjempetreigt og blir veldig utålmodig :wacky::wacky:

Her er jeg kommet til DPO 6, har aldri hatt noen symptomer i noen av svangerskapene mine før etter IKM. Har testet positivt før så tidlig som 10 DPO, men har og opplevd å ikke få positiv test før etter IKM.
I dag har jeg merkelig nok kraftige mensenmurringer og føler meg småkvalm, vet ikke hvordan jeg skal tolke dette?

Her er jeg kommet til DPO 6, har aldri hatt noen symptomer i noen av svangerskapene mine før etter IKM. Har testet positivt før så tidlig som 10 DPO, men har og opplevd å ikke få positiv test før etter IKM.
I dag har jeg merkelig nok kraftige mensenmurringer og føler meg småkvalm, vet ikke hvordan jeg skal tolke dette?
Helt likt som deg! 6 DPO, første svangerskapet mitt fikk jeg ikke svak positiv før IKM, andre usikker, tredje ved 9DPO. Det midterste svangerskapet var eneste jeg begynte å ane noe på før positiv test ettersom jeg måtte på do hele tiden :P Kun ett barn, så håper det går hele veien neste gang jeg blir gravid :D

Helt likt som deg! 6 DPO, første svangerskapet mitt fikk jeg ikke svak positiv før IKM, andre usikker, tredje ved 9DPO. Det midterste svangerskapet var eneste jeg begynte å ane noe på før positiv test ettersom jeg måtte på do hele tiden :p Kun ett barn, så håper det går hele veien neste gang jeg blir gravid :D
Ja kan jo variere stort fra gang til gang så man skal ikke gi opp håper før tanta faktisk kommer Når skal du ta en test da? Regner meg jeg brenner meg på en på 8 DPO, selv om jeg aldri har fått positiv så tidlig før. Tiltross for å ha vært gravid ca 10 ganger eller noe om alle regnes med

Ja kan jo variere stort fra gang til gang så man skal ikke gi opp håper før tanta faktisk kommer Når skal du ta en test da? Regner meg jeg brenner meg på en på 8 DPO, selv om jeg aldri har fått positiv så tidlig før. Tiltross for å ha vært gravid ca 10 ganger eller noe om alle regnes med
Prøver å holde meg til mandag tidligst! Kun en tidligtest og en vanlig igjen, så skal prøve å holde meg så lenge som mulig, men syntes det er nærmest umulig! Sist fikk jeg TR 10 DPO, og gangen før det ved 4 DPO, så bare det å kunne gå til 14/15 DPO uten mensen er en seier nå :P

I dag er jeg 11 DPO, og det er fremdeles bittelitt lysebrun utflod når jeg tørker meg. Men ikke hatt noe friskt blod siden i går morgen! Har ikke tatt test i dag, men den var negativ i går:( Er småkvalm, men vet ikke om det skyldes ønske om å være gravid eller faktisk en liten spire..
åå :( Tror du det er mensen som er på vei?
Jeg hadde blødninger i forrige svangerskap. Hadde det frem til uke 10. En veninne av meg også hadde brun utflod / blødning de 3 første mnd.. så kan jo enda være håp :smiley-angelic001

Testet to nå.. begge to negative :(:( Så mange symptomer.. men er nok bare tanta som er på vei..
Kan være at det bare er for tidlig enda. Krysser fingrene for deg, vent et par dager og test igjen.

Jeg tok test i går, negativ. Mista litt håpet jeg også men. Vi får bare krysse fingrene :Heartbigred

Røk på en test, og negativ som kan bli. Da venter jeg på TR. Pleier alltid teste positivt tidlig.

Vedlegg

• IMG_20200423_201632.jpg
    IMG_20200423_201632.jpg
    13,2 KB · Visninger: 97
Kan nå begynne å lure på hvor mye eventuelt kroppen kan lure noen :nailbiting:

Vært mye ubehag her og der i det siste. Men i dag endelig en dag uten noe som helst, både deilig men litt skremmende også. For da tenker jeg ikke så mye på det. Ikke murringer / stiklinger i magen, ikke noe ubehag i puppene. Frem til jeg sto i matbutikken og handlet. Da smått ubehag i magen, og tok meg i å holde meg på magen :laughing001

Spiste super god middag, begynte å sette sammen Putekasse en liten stund etter, brått litt ubehag i magen og brått små kvalm. Nå sitter jeg her med typ nærmest en klump i halsen, litt små kvalm og små halsbrann. Maten var tydeligvis ikke så god alikevell da :laughing001

Om kroppen virkerlig bare tuller med meg, off ja. Både skuffende og litt forventet er jo kun PP1. Men typisk at det ikke har klaffet selvom kroppen holder på sånn. Vente et par dager se om TR kommer. Prøve å vente med å teste før 28. Men har en følelse av at jeg ryker på en test på lørdag også :sad015

Back
Topp