IKM uke 18 :)

Skjønner deg sååå godt!! Ifølge appen min har jeg IKM om 8 dager! Men tror mer det er 9-10 dager til. Men er såå spent!!! Når tenker du å begynne teste litt? :dance008
Ååå, da er vi sikkert cirka likt!!! Jeg vet ikke helt. Har jo lyst til å teste for hver dag som går :nailbiting: Men skal prøve å vente til 21.april for da er det 7 dager til ikm. Hva med deg???:Heartpink

Ååå, da er vi sikkert cirka likt!!! Jeg vet ikke helt. Har jo lyst til å teste for hver dag som går :nailbiting: Men skal prøve å vente til 21.april for da er det 7 dager til ikm. Hva med deg???:Heartpink
ja! Jeg er 7dpo i dag. Hvor mange er du?

Jeg har lyst å teste allerde... men vil prøve vente til Ikm.. vil få en klar strek hvis det er en strek.. og ikke må stå å tyde streken. Men spørs om jeg klarer å vente :smiley-bounce015

ja! Jeg er 7dpo i dag. Hvor mange er du?

Jeg har lyst å teste allerde... men vil prøve vente til Ikm.. vil få en klar strek hvis det er en strek.. og ikke må stå å tyde streken. Men spørs om jeg klarer å vente :smiley-bounce015

Er ikke du også 8 dpo i dag? Dersom vi ble flytta en dag frem av appen :dance008 da kan vi kanskje prøve oss på en test i morgen :nailbiting: :happy090

Vis vedlegget 323679

Det nærmer seg :) regner med testen er positiv i morgen, og EL kommer CD18 (regner meg fortsatt på CD16, siden det bare er litt over midnatt). Bruker OneStep denne gangen da babyplan ikke kommer før mandag :shifty: sikkert for seint da.
I alle fall godt at EL er stabil og kommer til samme tid!

Dette blir a waste of egg altså :inpain: stakkars egget får ikke hilse på svømmere! Kommer ikke over hvor kjipt jeg synes det er :hilarious:

Gleder meg til å følge med på dere da :love017 heier fra sidelinjen!

Når kommer mannen hjem da? Det kan jo drøye enda to dager til før egget slipper og da kan det leve 24 timer også. :angelic:

Ja, i følge appen er jeg 8 dpo!! Men da har de regnet 1dpo fra EL-dag! Men er såå spent ja!!

Er så kvalm idag.. men det er vel veldig tidlig å få morgenkvalmen?? :happy090

Ja, samme her. Appen regner 1 dpo fra el-dagen, så er vel kanskje best å tenke at vi er 7 dpo :wacky:

Alt er mulig. Når egget fester seg begynner jo hormoner å ballere, så er det veldig forskjellig hvordan kroppen tar det :confused005 :) sist svangerskap ble jeg ikke kvalmen før uke 6. Og hadde nesten ingen tegn til graviditet. Så tenker i grunnen det samme denne gangen :D men jeg testet ikke før tilfeldigvis 14 dpo pga jeg trodde ikke jeg hadde fått eggløsning enda. Så jeg var ikke på symptom-jakt, og kan ikke sammenligne symptomer :pompus:

Ja, samme her. Appen regner 1 dpo fra el-dagen, så er vel kanskje best å tenke at vi er 7 dpo :wacky:

Alt er mulig. Når egget fester seg begynner jo hormoner å ballere, så er det veldig forskjellig hvordan kroppen tar det :confused005 :) sist svangerskap ble jeg ikke kvalmen før uke 6. Og hadde nesten ingen tegn til graviditet. Så tenker i grunnen det samme denne gangen :D men jeg testet ikke før tilfeldigvis 14 dpo pga jeg trodde ikke jeg hadde fått eggløsning enda. Så jeg var ikke på symptom-jakt, og kan ikke sammenligne symptomer :pompus:
Ja, tror jeg skal regne 7dpo :woot:

Jeg fikk heller ikke kvalme før uke 6 sist gang! Men har samme murringer som jeg hadde sist jeg var gravid.. så det er jo litt gøy! Håper bare det ikke er kroppen som tuller :D Måtte du gjennom mange prøveperioder sist før det gikk? :Heartpink

Ja, tror jeg skal regne 7dpo :woot:

Jeg fikk heller ikke kvalme før uke 6 sist gang! Men har samme murringer som jeg hadde sist jeg var gravid.. så det er jo litt gøy! Håper bare det ikke er kroppen som tuller :D Måtte du gjennom mange prøveperioder sist før det gikk? :Heartpink

Spennende :smiley-bounce012

Jeg slutta på p-piller i januar og begynte å prøve litt smått i april/mai. Vi hadde et ganske avslappet forhold til det å prøve i starten. Men når vi kom til august begynte vi å teste etter eggløsning og ble litt mer aktive. Så ble jeg gravid i september :Heartred

Prøvde dere lenge før det klaffet sist gang?:)

Spennende :smiley-bounce012

Jeg slutta på p-piller i januar og begynte å prøve litt smått i april/mai. Vi hadde et ganske avslappet forhold til det å prøve i starten. Men når vi kom til august begynte vi å teste etter eggløsning og ble litt mer aktive. Så ble jeg gravid i september :Heartred

Prøvde dere lenge før det klaffet sist gang?:)
Åja, da gikk det jo ganske raskt når dere først begynte aktivt :D
Gikk på første forsøk sist - eller gikk egentlig på p-pillen den gang :love2, så håper det går like raskt denne gang :love7

Gjorde litt research på når vi hadde sex de to siste gangene vi ble gravide:

Des. 2020: 1 dag før El og 3 dager før EL
April 2018: 1 dag før EL og dagen jeg hadde EL

Denne pp-en la vi inn aksjer 3 og 1 dag før EL og dagen jeg hadde EL. Lover bra! :smiley-bounce022

(Finner helt sikkert eksempel på pp-er vi har gjort det likt og likevel ikke blitt gravide hvis jeg kikker etter, men det gidder jeg ikke!:hilarious:)

Ser at det er den gamle brukeren min som er registrert her (BKNO1094192 - 23 år - pp1 - B2 - EL 12/04. IKM. 28.04)

baby22021 - 23 år - pp1 - B2 - EL 12/04. IKM 28.04) :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:cool05

Her blir testene bare svakere og svakere, så ingenting som tyder på at kroppen prøver på å slippe nytt egg enda. Jeg hadde i tillegg en dipp i pulsen samme dag testen var på sitt sterkeste, så jeg håååper jo at jeg har misset en kort lh-topp og at jeg er 2dpo i dag.

Vedlegg

• 0D498EFB-43E9-47B4-9249-0ECAEF321D05.png
    0D498EFB-43E9-47B4-9249-0ECAEF321D05.png
    38,3 KB · Visninger: 104
  • 9FB61085-A2AE-4FF7-826B-7981BE07D825.jpeg
    9FB61085-A2AE-4FF7-826B-7981BE07D825.jpeg
    42,6 KB · Visninger: 104
Her blir testene bare svakere og svakere, så ingenting som tyder på at kroppen prøver på å slippe nytt egg enda. Jeg hadde i tillegg en dipp i pulsen samme dag testen var på sitt sterkeste, så jeg håååper jo at jeg har misset en kort lh-topp og at jeg er 2dpo i dag.
Du har kanskje skrevet drt tidligere, men hvordan har de siste syklusene dine vært? Har de variert i lengde? Har du stabil tidspunkt for EL (hvis du har testa eller kjent)?

Nå skjønner jeg lite. Er ganske sikker på at jeg er 2dpo i dag (cd18). Det passer både med at jeg pleier å ha el cd16/cd17, og at jeg hadde positive el-tester, murringer, og el-slim torsdag og fredag, etterfulgt av negativ el-test muligens fredag kveld og helt klart negativ test lørdag morgen.

Men nå nettopp spotta jeg lyserosa når jeg var på do. Jeg har også hatt murringer i nesten hele dag.

Det er jo for tidlig for eventuell festeblødning?! Kan det være sein EL? :bookworm:

All kroppslige symptomer ga seg mot fredag ettermiddag. Jeg hadde ikke murringer eller andre EL-tegn i hele går. Det hadde jeg til gjengjeld til gangs og vel så det onsdag, torsdag og første del av fredag. Jeg testa derfor ikke videre etter lørdag morgen.

Burde vi legge inn aksjer i kveld også?

Vedlegg

• Screenshot_20200419-214041_Premom.jpg
    Screenshot_20200419-214041_Premom.jpg
    32,1 KB · Visninger: 91
Last edited:
Eggløsning kom litt seinere enn forventet så må oppdatere ikm:love2

Skrufa - 31 år - PP 7 - B1- EL 19/4 - IKM 03.05

Du har kanskje skrevet drt tidligere, men hvordan har de siste syklusene dine vært? Har de variert i lengde? Har du stabil tidspunkt for EL (hvis du har testa eller kjent)?

Nei, jeg har akkurat sluttet på p-piller (cerazette), så her er det ingen sammenligningsgrunnlag og jeg aner jo ikke om kroppen i det hele tatt er i gang enda :dontknow førstemann ble til ved en glemt pille, så jeg håper jo at jeg skal komme meg raskt i syklus!

Når kommer mannen hjem da? Det kan jo drøye enda to dager til før egget slipper og da kan det leve 24 timer også. :angelic:

Om ca 11 dager :hilarious: pause denne syklusen. Vil bare være sikker på NÅR jeg får EL. Ikke fått positiv test enda faktisk.. CD18 i morgen :shifty:

Back
Topp