IKM uke 18 :)

Tror jeg hadde EL 13 April. La inn aksjer 9, 11, 12, 13 og 15. Håper virkelig det har klaffet...

Jeg har også ikm mellom 26-28. Sååå spent!!! :dance008
Så spennende :):)
Godt det ikke bare er jeg som er usikker på når jeg har EL, regner med et sted mellom 12 - 24 :woot:
Merker du noe eller går du bare rundt i spenning? :flower

Vi la inn aksjer 4 av de 5 mest fertile dagene da jeg testet og hadde positiv test. Men vi gjør aldri noe som føles ubehagelig da :rolleyes: Må vel ikke det? Da jeg var gravid i august (SA), hadde vi bare «vanlige» stillinger som vi alltid pleier. Jeg har sett tydelig denne pp når EL har vært, men hvor lenge det har tatt før egget har sluppet etter positiv test er jeg usikker på.. Men vi bare hopper til køys uansett :p

Spennende :happy: lurt å gjøre ting som ikke er ubehagelig xsmile9 pleier aldri å slite med det selv, utenom i går. :wtf:
Blir spennende :smiley-bounce012

Så spennende :):)
Godt det ikke bare er jeg som er usikker på når jeg har EL, regner med et sted mellom 12 - 24 :woot:
Merker du noe eller går du bare rundt i spenning? :flower

Går mest rundt å venter på å teste haha! Men merker litt murringer, og svake menssmerter. Tatt 2 EL-tester de to siste dagene - var redd EL plutselig var forsinket og kom på ny selvom det hadde vært merkelig. Heldigvis var de testene negative, så ganske sikker på EL var på Søndag / Mandag.

Har du begynt å merke noe? :D:D

Nå har jeg mumsa i meg 1/5 ananas, og har skåret klar skiver til de neste dagene og lagt i kjøleskapet. Det skal hvert fall ikke gå uprøvd! :p

Hvor ofte hopper dere til køys i løpet av en PP? :cool05

Vet alle når de eksakt får EL?

La inn aksjer i dag og, men sykt ubehag i korsryggen å ligge der, har alltid beina på skuldrene te mannen, men var rett og slett ubehagelig og ble små kvalm:meh:
Men kom oss igjennom:smiley-ashamed008, men tenmker jo at snart må nok være nok. :smiley-angry026

TR mellom 26 - 28 i følge appene, to siste mnd TR den 28 i mnd :nailbiting:

Kan ikke forsette med ubehag:dance011
Jeg veit med ganske stor sikkerhet at jeg hadde EL i går :) har testa godt denne syklusen. Gjorde for så vidt det sist syklus også, men fant ikke EL da. Kroppen tulla litt etter MA.

Vi hadde som sagt EL i går, 17.april. Denne uka har vi lagt inn aksjer 14., 16. og 17. april. Tenker det burde gi gode muligheter!:rolleyes:

Jeg veit med ganske stor sikkerhet at jeg hadde EL i går :) har testa godt denne syklusen. Gjorde for så vidt det sist syklus også, men fant ikke EL da. Kroppen tulla litt etter MA.

Vi hadde som sagt EL i går, 17.april. Denne uka har vi lagt inn aksjer 14., 16. og 17. april. Tenker det burde gi gode muligheter!:rolleyes:
Såå spennende!! Krysser fingrene for at spiren sitter nå:love7

Endelig begynner streken å bli sterkere! Spørs om jeg har myyyye senere eggløsning enn jeg trodde, noe som kan forklare hvorfor vi ikke har truffet med spire enda :joyful: denne måneden legger vi inn aksjer annenhver dag uavhengig av eggløsningstestene, men gøy å endelig se at det er på riktig vei :hello2

Vedlegg

• 903D91F3-FD69-4D92-9C0D-C78CA2F05F77.jpeg
    903D91F3-FD69-4D92-9C0D-C78CA2F05F77.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 110
Ligger i sofaen og kjenner etter symptomer, og er litt ømme stikk nederst i magen på høyre side :hilarious: 11 dager til IKM, men det klør sånn i fingrene etter å ta en tidligtest (selvom jeg vet den blir negativ)

Skjønner deg sååå godt!! Ifølge appen min har jeg IKM om 8 dager! Men tror mer det er 9-10 dager til. Men er såå spent!!! Når tenker du å begynne teste litt? :dance008

Har ikke tatt eltester denne mnd, men 14-16 hadde jeg mye elslim(trådaktig), 17 var elslimet mer gulaktig og tykkere - derfor tror jeg at jeg hadde el den 17, da er jeg på 1 dpo :p

"I livmorhalsen utvikles stadig slim fra slimhinnen (mucosa). De første dagene etter menstruasjon er det spesielt sparsomt med slim, og dette kalles derfor de tørre dagene. Slim produksjonen økes dagene før eggløsning, og slimet blir vannaktig, klart og gulaktig.

Derfor skal du være oppmerksomhet på trådaktig, klar utflod."

Eller hva tror dere?

Last edited by a moderator:
Går mest rundt å venter på å teste haha! Men merker litt murringer, og svake menssmerter. Tatt 2 EL-tester de to siste dagene - var redd EL plutselig var forsinket og kom på ny selvom det hadde vært merkelig. Heldigvis var de testene negative, så ganske sikker på EL var på Søndag / Mandag.

Har du begynt å merke noe? :D:D
Spennende å se da :happy:
Hatt 3 dårlige dager, værst var torsdag og aller værst fredag. Masse murringer, stiklinger ekstremt kvalme / sult. Pleier aldri å ha det sånn :hungover: men i dag føler jeg ingenting nesten kun litt strekking innimellom. Men innbilt meg at det er kroppen som tuller :meh: redd EL kommer eller kom seinere. Men lagt inn masse tid denne mnd da, så krysser fingrene

Spennende å se da :happy:
Hatt 3 dårlige dager, værst var torsdag og aller værst fredag. Masse murringer, stiklinger ekstremt kvalme / sult. Pleier aldri å ha det sånn :hungover: men i dag føler jeg ingenting nesten kun litt strekking innimellom. Men innbilt meg at det er kroppen som tuller :meh: redd EL kommer eller kom seinere. Men lagt inn masse tid denne mnd da, så krysser fingrene
Ja,, jeg føler også kroppen tuller.. eller at det er for mye innbilling.. men mye murringer og stikk.. Krysser fingrene for oss!! :hello

Tenker du å teste før IKM?

Beklager for at jeg spammer dere med innlegg hele tida :hilarious: Jeg er bare så sinnsykt "på" i prosjekt baby denne pp-en!

Når vil dere ha termin om det lykkes denne pp-en?

Jeg vil ifølge NHI ha termin 10. januar! I så fall blir det jul hjemme i år også (samme som i 2018, da hadde jeg termin i romjula).

https://nhi.no/familie/graviditet/s...il/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/
10 januar her også, sist fødte jeg tre uker før tiden, så om dette går kommer jeg til å være livredd for å føde midt i værste julerushet :P

Hvor ofte hopper dere til køys i løpet av en PP? :cool05

Vet alle når de eksakt får EL?

La inn aksjer i dag og, men sykt ubehag i korsryggen å ligge der, har alltid beina på skuldrene te mannen, men var rett og slett ubehagelig og ble små kvalm:meh:
Men kom oss igjennom:smiley-ashamed008, men tenker jo at snart må nok være nok. :smiley-angry026

TR mellom 26 - 28 i følge appene, to siste mnd TR den 28 i mnd :nailbiting:

Kan ikke forsette med ubehag:dance011

Hver dag, men hadde nok ikke gjort det om det ikke var godt :happy:

Ja,, jeg føler også kroppen tuller.. eller at det er for mye innbilling.. men mye murringer og stikk.. Krysser fingrene for oss!! :hello

Tenker du å teste før IKM?
Usikker egentlig, vet ikke om jeg tør. Men vet heller ikke om jeg greier å vente :rolleyes::eek:

CC2B62E1-9A48-4C49-B6A6-4F7798B24422.jpeg

Det nærmer seg :) regner med testen er positiv i morgen, og EL kommer CD18 (regner meg fortsatt på CD16, siden det bare er litt over midnatt). Bruker OneStep denne gangen da babyplan ikke kommer før mandag :shifty: sikkert for seint da.
I alle fall godt at EL er stabil og kommer til samme tid!

Dette blir a waste of egg altså :inpain: stakkars egget får ikke hilse på svømmere! Kommer ikke over hvor kjipt jeg synes det er :hilarious:

Gleder meg til å følge med på dere da :love017 heier fra sidelinjen!

Back
Topp