Noen som har dpo-tips? Sida vi alle er der i løpet av kort tid 
Jeg har hørt om å spise ananas (men husker ikke hvorfor). Andre tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken app er dette?Jeg er 5 dpoeller, lastet ned en annen app i går og den mener jeg er 6 dpo i dag
helt greit for meg og hoppe en dag frem
Jeg har ikke bestemt meg for når jeg skal teste enda. Prøve å vente lengst mulig, men plutselig svir jeg av en test dersom jeg føler symptomer
Når tenker du å starte testingen?

Godt å se så mange positive her
Jeg har kommet ditt at jeg orker ikke mer,
Eggløsning skulle være ca mellom 12 - 14, i følge apper. EL tester skjønte jeg ikke stort av. Men men lagt inn aksjer fra etter forrige TR og annenhver og hver dag i en periode.
Nå er jeg nesten der at jeg bare håper TR kommer, føler kroppen bare tuller med meg.. 3 dagen med murringer. I går kom det brått etter samboer dro på jobb, ble være etter vi hoppet i køys. Slet med å finne god sove stilling, strakk og dro på sidene av Magen. Prøvde å rydde opp no kvist i går og bøyde meg og det strakk og ble jo helt uvel. Våknet opp i dag med forsatt strekning og murringer, i det jeg går ut av senga får jeg intens sulten har ikke spist på 3 uker kvalme. Noe jeg aldri får, jeg spiser gjerne ikke før etter 9 en gang da begynner jeg å bli sulten. Har spist men forsatt kvalm som jeg ikke skulle spist på 1 uke.
TR er ikke før 28 mener jeg ( vært de siste 2 mnd) har en app som sier 26 og en som sier 28.
Vet kroppen bare tuller, sitter med en tro om at det ikke har klaffet, tross alt 1 PP. Aner jo ikke eksakt ang EL om den kom da, før eller seinere. Men pleier aldri å ha murringer eller noe sånt mellom TR
Håper virkerlig at det klaffer for alle dere fine der ute![]()
nå er jeg også i første pp, men jeg kjenner murringer og stikninger nederst i magen av og på hele dagen. Og kan ikke huske jeg har kjent så mye i perioden fra el til mens før
hold motet oppe og prøv å finn på ting som får deg på andre tanker og dagene til å gå. (Lettere sakt enn gjort, er i samme situasjon selv)
Hvilken app er dette?
Jeg er også 5 dpo, hadde vært gøy å vært 6 dpo
Har du begynt å føle noe mer?
Noen som har dpo-tips? Sida vi alle er der i løpet av kort tid
Haha, ser nå at det er den jeg også bruker!! Står visst 6dpo hos meg også!! Såå gøyJeg har brukt en app som heter Femometer for å registrere temp. Men siden jeg ser at alle bruker Fertility Friend, så lastet jeg ned den og registrerte hele syklusen der også. Den mener at jeg er 6 dpo
Hvilken app bruker du til å registrere tempen?

Huff, kjipt at du føler det slikFår krysse fingrene for oss alle her
Når dere har lagt inn aksjer såpass mye, kan det jo hende det har gått likevel? Du er vel uansett i DPO-land hvis EL har vært mellom 12-14? Kanskje det er noe der du merker? Jeg har også en god del murringer og stikkinger. Hadde det også i min første graviditet
God klem til deg
. Haha, ser nå at det er den jeg også bruker!! Står visst 6dpo hos meg også!! Såå gøy![]()

Det er så frustrerende når man ikke finner ut av syklusen. Men hold ut! Det er fortsatt sjanser. Og du skriver jo at dere har lagt inn aksjer minst annahver dag sida TR. Da er dere jo safe uansett når EL er
Hvis du hadde el rundt 12. April, så kan det jo være feste? Jeg kan lite om hva som kan skje og hvordan kroppen er ved feste, men forrige gang jeg var gravid hadde jeg sinnsyke murringer ulikt tidligere sykluser, ømhet og press i korsrygg og jeg var veldig kvalm. Jeg sa faktisk til samboeren min at noe av det kjentes ut som da fødselen av vårt første barn var i anmarsj. Dette var 5-7 dager etter EL. Varte i 2 dager. Har aldri hatt det sånn tidligere. Jeg var sikker på at det måtte være feste, og ca 3 dager senere fikk jeg svaaaak positiv strek! Kan jo være noe sånt? Men det er ikke anna å gjøre enn å sitte stille i båten og vente å se dessverre
![]()

Trist st du føler det slik allerede
At kroppen tuller med oss kan jeg skrive under pånå er jeg også i første pp, men jeg kjenner murringer og stikninger nederst i magen av og på hele dagen. Og kan ikke huske jeg har kjent så mye i perioden fra el til mens før
så husker jeg at det var helt likt forrige gang vi prøvde å bli gravide. Trodde jeg var gravid hver eneste måned. Til og med de månedene vi brukte "hopp av i svingen"-metoden. Sist slutta jeg på pilla i januar og ble gravid i september, men begynte ikke aktiv prøving før april.
Har du barn fra før?
Ut i fra symptomene du beskriver er det stor mulighet for at du er gravidhold motet oppe og prøv å finn på ting som får deg på andre tanker og dagene til å gå. (Lettere sakt enn gjort, er i samme situasjon selv)
God klem![]()

Har en fra før av på snart 4.5 år.
Han var ikke planlagt, og der ble jeg dårlig bare et par dager etter. Som jeg ser på som mere tilfeldig
Der fikk jeg murringer rundt forventet TR, og testet da noen dager etter
Redd for å håpe for mye, så prøver å sette meg i det at det er kun kroppen som tuller. Men ikke enkelt heller da.. Sånn sulten kvalme i dag har jeg aldri, og heller ikke disse stikkinger, murringer og ubehag
Og forsatt en stund til TR![]()
masse lykke til og håper det blir baby på oss alle 
Kan man ha høy lh rett etter egget slapp? I går fikk jeg test med strek som var like sterk som teststreken. Og da hadde jeg elslim samt mye murring og stikninger ved høyre eggstokk. I dag er det helt rolig men knallpositiv eltest.
Hvordan er elsymptomer ifht eltest hos dere?
Dagens test da
Vis vedlegget 323512

Den testen der er helt klart veldig positiv! Det er veldig forskjellig når egget slipper i forhold til positiv eggløsningstest virker det som. Egget slipper jo ca. 12-24 timer etter positiv test, og noen har positiv test i 2-3 dager. Så når egget faktisk slipper er vanskelig å vite
Denne gangen hadde eg veldig positiv el-test cd 14 og eggløsningssmerter cd 15. Derfor tror jeg at egget slapp på cd 15men har hatt murringer i magen siden, så kan vel ikke helt stole på disse murringene heller som eggløsningssmerter
![]()
Jeg tror det er litt sånn både og om folk gjør noe. Har bare fanga opp i et par tidligere IKM-grupper at en del "sverger" til grapefeuktjuice før EL og så å spise 1/5 ananas over fem dager fra og med 1dpo eller noe. Jeg er jo hvert øyeblikk på 1dpo, så tenkte at det ikke skaderJeg har ikke gjort noe spesielt i dpo-land. Er det vanlig å gjør noe etter eggløsning? Er det for at egget skal feste seg? Da er det vel kanskje for sent for min del nå uansett.. må vel starte rett etter eggløsning?

Jeg er bare så sinnsykt "på" i prosjekt baby denne pp-en! I følge den beregningen så 5 januarBeklager for at jeg spammer dere med innlegg hele tidaJeg er bare så sinnsykt "på" i prosjekt baby denne pp-en!
Når vil dere ha termin om det lykkes denne pp-en?
Jeg vil ifølge NHI ha termin 10. januar! I så fall blir det jul hjemme i år også (samme som i 2018, da hadde jeg termin i romjula).
https://nhi.no/familie/graviditet/s...il/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/

Beklager for at jeg spammer dere med innlegg hele tidaJeg er bare så sinnsykt "på" i prosjekt baby denne pp-en!
Når vil dere ha termin om det lykkes denne pp-en?
Jeg vil ifølge NHI ha termin 10. januar! I så fall blir det jul hjemme i år også (samme som i 2018, da hadde jeg termin i romjula).
https://nhi.no/familie/graviditet/s...il/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/