Mensviventer
Flørter med forumet
Helt enig! Ja, du er nok inne på noe. I vårt tilfelle har vi fått testa svømmerne hans både privat og i det offentlige, og det var ingenting å utsette på de, verken når det gjelder svømmeegenskaper eller mengde. Men jeg har hatt mye problemer med tørrhet hos meg, så jeg innbiller meg at svømmerne har en tøff ferd med mye motbakke på vei mot måletog så synes jeg kanskje ikke mannen er så "eksplosiv" i utløsninga (om man kan få lov å si det). Så kanskje det er en kombinasjon av de to tingene. Men nå har jeg prøvd ut grapefeuktjuice denna pp-en, og jeg har seriøst ikke hatt så mye slim noensinne! Så det er veldig lovende
Uansett, dette er neglebitende nervepirrende!
Det hørtes veldig lovende ut med mye el-slim
ellers vil jeg anbefale og prøve å "suge" sædcellene oppover. Vanskelig å forklare. Men dersom du er en av de som ligger i ro med enten føttene eller rumpa hevet etter økten, så prøv å knip igjen og dra oppover mot livmoren
(da jeg hadde lite el-slim), så får vi se 

og så synes jeg kanskje ikke mannen er så "eksplosiv" i utløsninga (om man kan få lov å si det). Så kanskje det er en kombinasjon av de to tingene. Men nå har jeg prøvd ut grapefeuktjuice denna pp-en, og jeg har seriøst ikke hatt så mye slim noensinne! Så det er veldig lovende 

var litt usikker på om jeg skulle skrive det eller ikke, men jeg har virkelig troen. Og heldigvis er vi anonyme støttespillere 
krysser fingrene for at jeg på ettellerannet vis har hoppet rett inn i syklus!
men det gjenstår jo å se da. Blir ikke overrasket om det ikke blir verken tr eller positiv test
i så tilfelle er jeg veldig heldig som hopper rett inn i midten av en syklus
men jeg vet jo ikke når jeg evt har eggløsning, dette er første runde med bruk av eggløsningstester, så kan jo kanskje hende den kommer om et par dager? Må bare smøre seg med tålmodighet 

Så jeg ville bare fortsatt å teste og se hvor lenge LH holder seg oppe og kjent etter EL-symptomer og logga godt underveis