IKM uke 17 & 18

:joyful:CD30 og skjønner NADA:confused004 Hatt så skikkelig vonde el-smerter/mensensmerter idag? Kom spotting med litt el-slim når jeg tørket meg idag tidlig, men tempen har steget? Enten er jeg 2dpo eller eggløsning idag.. Rart, for har ellers hatt helt creamy utflod i 2 dager:confused013 Dårlig sjans for bebis om EL var idag.. FF mener 3 dpo, men var mandag jeg hadde vondest. Første testene ryker om 6 dager uansett:hilarious:
Screenshot_20260415_085033_FF.jpg
Ehm, kjenner meg sååå igjen??? Cd34 her nå og trodde jeg hadde EL for lenge siden (typ 16-17 dpo nå) men negative tester osv. Plutselig er jeg kjempefuktig nå? disse dagene? kan kroppen prøve seg på ny eggløsning? Jeg skjønner ingenting:joyful:

CD 18 og ingen eggløsning. Ser ut som det blir enda en lang syklus. Jeg er lei jeg, blir rett og slett nedfor av alle disse negative testene - både LH og graviditetstestene.

Dritt at eggløsning drøyer på:confused: Er skikkelig tøft å være prøver, og vært enda tøffere(for meg) etter tap❤️

Dritt at eggløsning drøyer på:confused: Er skikkelig tøft å være prøver, og vært enda tøffere(for meg) etter tap❤️
Ja det er altoppslukende å være prøver etter tap. Jeg er enig i at det er tøffere å stå i etter tap.

Selv så ønsker jeg så sårt ett liv og håp som kan leve parallelt med sorgen over Emil. Jeg savner han hver eneste dag, og jeg er sikkert altfor mye på graven hans - men det er den eneste måten jeg får være mammaen hans på nå.

Jeg håper så inderlig vi alle får positive tester og mammaene som har mistet får hjerteplasteret sitt ❤️

Back
Topp