IKM uke 17 & 18

Huff, så trist :Heartred Håper virkelig det blir en terminspire på oss alle nå :Heartred Veldig kjekt å ha dere her på forumet som har så mye kunnskap og erfaring!

Ja, har det. Har hatt eggløsning 8 av 9 sykluser siden jeg begynte å følge med. Og sånn 30-35 dagers sykluser stort sett. Så er vel ikke av dem som er mest plaget.
Ble faktisk uplanlagt gravid i 2024 også, selv om mannen gikk på en medisin som ikke var forenlig med å gjøre noen gravide :laughing002 Så jeg vet jo at jeg kan bli gravid, og nå er spermkvaliteten hans tipp topp også. Så prøver å holde motet oppe :Heartred

Vil si det er veldig bra til å ha PCOS ❤️

Herlig med topp spermkvalitet, håper du blir gravid denne PP:smiley-angelic001❤️

CD30 og skjønner NADA:confused004 Hatt så skikkelig vonde el-smerter/mensensmerter idag? Kom spotting med litt el-slim når jeg tørket meg idag tidlig, men tempen har steget? Enten er jeg 2dpo eller eggløsning idag.. Rart, for har ellers hatt helt creamy utflod i 2 dager:confused013 Dårlig sjans for bebis om EL var idag.. FF mener 3 dpo, men var mandag jeg hadde vondest. Første testene ryker om 6 dager uansett:hilarious:
Screenshot_20260415_085033_FF.jpg

CD30 og skjønner NADA:confused004 Hatt så skikkelig vonde el-smerter/mensensmerter idag? Kom spotting med litt el-slim når jeg tørket meg idag tidlig, men tempen har steget? Enten er jeg 2dpo eller eggløsning idag.. Rart, for har ellers hatt helt creamy utflod i 2 dager:confused013 Dårlig sjans for bebis om EL var idag.. FF mener 3 dpo, men var mandag jeg hadde vondest. Første testene ryker om 6 dager uansett:hilarious:
Screenshot_20260415_085033_FF.jpg
Ja, ser jo ut som om du har hatt EL. Jeg hadde en del utflod i to dager etter EL forrige pp

Ja, så skygge 7dpo og strek 8dpo. Tidligere enn jeg pleier å ha. Hvor i løypa er du nå?
Ja! Da blir det noen spennende dager fremover!

Jeg er litt usikker :hilarious: FF mener jeg er 5 dpo, noe som ikke stemmer i det hele tatt med follikkelmåling forrige uke og eggløsningstester. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning enda fordi testene ikke har blitt positive :dead: men har hatt stabil høy temp i noen dager så det kan jo hende jeg har misset toppen. CD 21.

Ja! Da blir det noen spennende dager fremover!

Jeg er litt usikker :hilarious: FF mener jeg er 5 dpo, noe som ikke stemmer i det hele tatt med follikkelmåling forrige uke og eggløsningstester. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning enda fordi testene ikke har blitt positive :dead: men har hatt stabil høy temp i noen dager så det kan jo hende jeg har misset toppen. CD 21.
De ppene uten tydelig positive eltest er er slitsomme. Hva er det sterkeste du har fått? Jeg hadde peak på rundt 0.79 en stund

Jaa, blir mye usikkerhet! Høyeste var på 0.61 :hilarious:

Har drøftet det litt med kunstig intelligens, den mener at toppen kan ha vært veldig kort og at Letrozolen kan tulle med LH nivåene.
Testet du flere ganger den dagen du fikk det? Jeg merket ikke så mye på lh nivåene av Letrozol, men tempen ble helt tullete. Høy temp før EL og så synkende. Fikk ikke kryss og ble så usikker på om EL hadde vært

Testet du flere ganger den dagen du fikk det? Jeg merket ikke så mye på lh nivåene av Letrozol, men tempen ble helt tullete. Høy temp før EL og så synkende. Fikk ikke kryss og ble så usikker på om EL hadde vært
Ja, fikk det på både dag 12 og dag 16. De andre testene var på mellom 0.4 og 0.55.

Veldig frustrerende altså! Ikke så lett å bli klok på.

Ja, fikk det på både dag 12 og dag 16. De andre testene var på mellom 0.4 og 0.55.

Veldig frustrerende altså! Ikke så lett å bli klok på.
Ta tror jeg at jeg hadde gått etter hva lh sier og fortsatt å teste. Jeg synes at fertilitetsmonitor er veldig greit å bruke i tillegg, for da vet jeg at hvis lh stiger uten at østrogenet har gjort det, så er det ikke reell peak. Jeg lærte i hvertfall at tempen ikke er til å stole på. Nå andre ppen etter Letrozol er tempen mer normal.

Ta tror jeg at jeg hadde gått etter hva lh sier og fortsatt å teste. Jeg synes at fertilitetsmonitor er veldig greit å bruke i tillegg, for da vet jeg at hvis lh stiger uten at østrogenet har gjort det, så er det ikke reell peak. Jeg lærte i hvertfall at tempen ikke er til å stole på. Nå andre ppen etter Letrozol er tempen mer normal.
Ja jeg fortsetter å teste og kjenne etter :happy:
Jeg er også altfor godt humør om dagen til å være i lutealfasen haha :hilarious:

Er det litt som den Clearblue advanced eggløsningstest som måler LH og østrogen?

Back
Topp