Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaSpennede å se på kveldstesten![]()
Når skal du ta din neste?

Ja det er nok smartJaajeg tar nok i kveld, etter de små er i seng. Da har jeg god tid til å lyse å studere etter streken
![]()

Neida, jeg er her med degSe her vet du!! Nå ryker du også inn i januarsåå spennende!!
Blir igjen alene her, jeg![]()

Ser skygge jeg asså.. men har hatt en del av disse selv nåHehe nei, ikke dritt tiss her i gården
Godt mulig jeg er kortere, er ikke helt sikker på når el var.
Nå måtte jeg plukke den opp av bossetjeg ser ikke noe
Vis vedlegget 404089

Nå tørr jeg å tro på dette, men med en tidlig SA veldig friskt i minne så klarer jeg ikke å tro på at dette kan vare helt til termin. Håper det er et bra tegn at jeg kan se strek nå 10 dpo denne gangen, forrige gang kunne jeg ikke skimte noe før 12 dpo.Det ser ut som babystrekerOppdatering herfra, dagens andre testerunde. Denne gangen tok jeg strimmeltester fra to ulike merker for å være sikker på at det ikke var skygge. Begge er vanlige tester, ikke tidlig. Og disse trenger jeg ikke å redigere for å være sikker på at jeg ser strekNå tørr jeg å tro på dette, men med en tidlig SA veldig friskt i minne så klarer jeg ikke å tro på at dette kan vare helt til termin. Håper det er et bra tegn at jeg kan se strek nå 10 dpo denne gangen, forrige gang kunne jeg ikke skimte noe før 12 dpo.
Helt tydelig strek herTest nr 2 på 2 urin. 10 DPOStreken er mer rosa i virkeligheten
![]()
Testet nå, var så sikker på at det ikke hadde klaffet, greit å få det bekreftet. Regner med tr er her innen noen dager.Vis vedlegget 404083
Ser strekeneOppdatering herfra, dagens andre testerunde. Denne gangen tok jeg strimmeltester fra to ulike merker for å være sikker på at det ikke var skygge. Begge er vanlige tester, ikke tidlig. Og disse trenger jeg ikke å redigere for å være sikker på at jeg ser strekNå tørr jeg å tro på dette, men med en tidlig SA veldig friskt i minne så klarer jeg ikke å tro på at dette kan vare helt til termin. Håper det er et bra tegn at jeg kan se strek nå 10 dpo denne gangen, forrige gang kunne jeg ikke skimte noe før 12 dpo.

FantastiskNå kan jeg roe meg litt.
Øverste er fra i morges (dritt-tiss)
Å nederste er nå nettopp
Vis vedlegget 404146
Føler meg 20kg lettere.Fantastisk![]()
![]()

Så trist at du også er her.. hvor mange dpo er du?Neida, jeg er her med deg![]()
Jeg er litt redd det bare er skygge, ja...drittlei skygger!!Ser skygge jeg asså.. men har hatt en del av disse selv nå![]()
Håper det er noe, ikke bare en teit skyggeSynes jeg ser noe på ms jeg altså![]()

Så gøy! Ser tydelig strek på beggeOppdatering herfra, dagens andre testerunde. Denne gangen tok jeg strimmeltester fra to ulike merker for å være sikker på at det ikke var skygge. Begge er vanlige tester, ikke tidlig. Og disse trenger jeg ikke å redigere for å være sikker på at jeg ser strekNå tørr jeg å tro på dette, men med en tidlig SA veldig friskt i minne så klarer jeg ikke å tro på at dette kan vare helt til termin. Håper det er et bra tegn at jeg kan se strek nå 10 dpo denne gangen, forrige gang kunne jeg ikke skimte noe før 12 dpo.
Se den fine, duNå kan jeg roe meg litt.
Å nederste er nå nettopp
Vis vedlegget 404146

Den ser fin utNå kan jeg roe meg litt.
Å nederste er nå nettopp
Vis vedlegget 404146
11 DPO, hatt skikkelige murringer i sidene og mye menssmerter med vond korsrygg siden 7-8 DPO. Begynte med spotting 8 DPO og holder fortsatt på med det. Trodd jeg har fått tr hver dag i 4 dager nå. Men fortsatt bare litt brunt og rosa om hverandre ved tørk. Gir opp den kroppen her. Ganske god skygge på testen 9 dpo og 10 dpo på morgenen, men negativ nå. Samme som sist syklus bare da var det 10-11 dpo..Så trist at du også er her.. hvor mange dpo er du?