Ikm uke 17 ☆

Hvilken dpo er du i dag da? 10? Jeg fikk ikke gravid før jeg fikk gravid 1-2 uker. Har sånn tro ennå på dere alle :Heartpink
Jeg vet ikke dpo for sikkert, jeg tok bare en dag pga positiv el test i 3 dager:hilarious: (gadd ikke teste mer, så fikk aldri negativ, mulig pga pcos) egentlig så tror jeg at jeg kanskje kan være 9 dpo..
Litt usikker om el symptomene mine forsvinner med en gang egget har sluppet, eller om de er noen dager til. Forsvinner de med en gang så er jeg 7 dpo, haha:hilarious::hilarious:

Nei, men æsj!!! Du er 11dpo?
Jeg synes jo jeg det strek på make sure testen jeg da, ser du noe selv?? Tidlig med digital?

Og dette var ikke på dritt tiss? :joyful:
Hehe nei, ikke dritt tiss her i gården :hilarious:
Godt mulig jeg er kortere, er ikke helt sikker på når el var.
Nå måtte jeg plukke den opp av bosset :hilarious: jeg ser ikke noe :confused005
Screenshot_20230425_111001_Gallery.jpg

Jeg ser strek. Du er bare 10 DPO også, så her kan det skje mer :Heartred
Håper du har rett❤️ eller at jeg er 9 dpo.. må lese litt i loggen min tror jeg, se om jeg blir klok på symptomene :hilarious:
Men nå er testetøset slippet ut i det fri igjen, og jeg har alt for mange tester, så nå skal det testes videre :hilarious:

Håper du har rett❤️ eller at jeg er 9 dpo.. må lese litt i loggen min tror jeg, se om jeg blir klok på symptomene :hilarious:
Men nå er testetøset slippet ut i det fri igjen, og jeg har alt for mange tester, så nå skal det testes videre :hilarious:
Jeg ser strek og den ser ut som den jeg hadde i går, så kanskje du bare er 9 DPO ja :Heartred Du får ta en test i kveld:)

Jeg ser strek og den ser ut som den jeg hadde i går, så kanskje du bare er 9 DPO ja :Heartred Du får ta en test i kveld:)
Det blir spennende med testing nå, sååå gøy at du fikk 2 streker i dag! Gleder meg til du skal teste igjen :D

Jeg vet ikke dpo for sikkert, jeg tok bare en dag pga positiv el test i 3 dager:hilarious: (gadd ikke teste mer, så fikk aldri negativ, mulig pga pcos) egentlig så tror jeg at jeg kanskje kan være 9 dpo..
Litt usikker om el symptomene mine forsvinner med en gang egget har sluppet, eller om de er noen dager til. Forsvinner de med en gang så er jeg 7 dpo, haha:hilarious::hilarious:
Hadde ikke du mange tester? Så du kan egentlig ta en-to hver dag? :hilarious: Håper sånn altså!

Damer!! Nå trenger jeg hjelp her. 10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig? :nailbiting: Nå ble dette plutselig veldig spennende her på hjemmekontoret:hilarious:

Vedlegg

• IMG_9055.jpeg
    IMG_9055.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 142
  • IMG_9056.jpeg
    IMG_9056.jpeg
    365,2 KB · Visninger: 141
Damer!! Nå trenger jeg hjelp her. 10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig? :nailbiting: Nå ble dette plutselig veldig spennende her på hjemmekontoret:hilarious:
Ser strek :Heartred :happy093

Jaaaa det blir det :happy093 :Heartred Skal teste igjen på urin nr 2. nå testa jeg på dritturin som du så fint kaller det:hilarious:
Whaaat?!?! Testet du på dritt tiss?!?! Så fikk du denne streken?? NÅ gleder jeg meg til neste test altså!! :excited001

Det er @guttemamma5 som fant på "dritt tiss" og "hardt gravid" :hilarious: digger det!

Jeg ser!! Her er det noe på gang :excited001

Hmm, i følge loggen min så var jeg støl/øm, hadde litt stikk og var veldig oppblåst lørdag 15.4, dagen etter var magen som normal og ømme pupper. Når tror dere el var?
Var el på lørdag så er jeg 10 dpo, var den på søndag så er jeg 9 dpo. Ikke at det har så veldig mye å si...

Håper det!! Nå er testekjøret i gang hos meg også, så blir nok en til test ikveld. Uansett hvordan det går så vil jeg se hvordan det utvikler seg:nailbiting:
Det er så kjekt å følge med! Håper du får en fin stigning til i kveld :love017

Hmm, i følge loggen min så var jeg støl/øm, hadde litt stikk og var veldig oppblåst lørdag 15.4, dagen etter var magen som normal og ømme pupper. Når tror dere el var?
Var el på lørdag så er jeg 10 dpo, var den på søndag så er jeg 9 dpo. Ikke at det har så veldig mye å si...
Da kan det fortsatt skje mye hos deg også, ville ikke gitt opp håpet helt enda :) Har sikkert sagt det før, men når jeg ble gravid i mars testet jeg fra 8 dpo, og så ikke antydning til strek før 12 dpo. Altså var ingenting å skimte 9 og 10 dpo. Og jeg synes jo det var antydning til noooe på din strimmel fra i dag, men jeg stoler egentlig ikke på meg selv for tror jeg har fått streksyn:hilarious:

Back
Topp