Ikm uke 17 ☆

Mannen er som sagt veeeldig opptatt med jobb fortiden, så han følger ikke med i det hele tatt! I kveld har han vært litt hjemme, og spørte hvor jeg var i syklusen. Han smlite stolt og var helt sikker på at det hadde klaffet :hilarious: :hilarious:

Idag våknet jeg opp til at jeg blør. Ikm er idag… dagens test er like sterk eller litt sterkere enn gårdagens… men går dette feil vei nå? :sorry:
Er det ikke vanlig å blø rundt ikm og at de fleste tror dette er mens, men ikke er det?

Blir så lei meg av å se alle som blør, føler det er veldig mange som opplever det❤️
Håper spirene klamrer seg fast og sitter til termin ❤️:smiley-angelic001

11 DPO

Trodde liksom jeg skulle slippe unna strektydingen når jeg lot være å kjøpe tidlig make sure. Men her står jeg og nistirrer på testene allikevel.
Irriterer meg grønn over at det er «noe», men det noe er ikke sterkere enn igår….
Så det blir nok ikke noen baby her denne gangen heller :sorry:

112C27E4-6AF7-44E7-A242-322FC32C24E3.jpeg

Har du bilde av testene?
Jeg blødde i går, 15 dpo. Ikke noe blod i dag. Håpet er stort, da testen ikke er blitt svakere.
Har ikke bilde nå, har pakket de ned, da vi snart skal sjekke ut av hotellet. Men skal prøve å holde håpet oppe til i kveld. Da blir det ny test som jeg kan sammenligne med.
Krysser fingrene for oss :Heartred

SPENNENDE!!! Jeg tror jeg var 11 dpo i går også, selv om jeg egentlig ikke aner. TENK om vi havner sammen!
Det hadde vært sååå gøy!! Tenker på deg hver gang jeg tenker på "dritt tiss" og "hardt gravid" hahaha :hilarious: :hilarious: hadde vært kjekt om vi kunne følge hverandre❤️ men jeg er egentlig veldig sikker på at jeg ikke er gravid, dessverre :(
Har litt murringer i dag, det hadde jeg sist pp også, da kom tr etter ett par dager..

Back
Topp