Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Ja det håper jeg også, slik at du kommer i Januar sammen med megJa!! Håper jeg slipper det igjen, at el faktisk har vært![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det håper jeg også, slik at du kommer i Januar sammen med megJa!! Håper jeg slipper det igjen, at el faktisk har vært![]()

Har du bilde av testene?Idag våknet jeg opp til at jeg blør. Ikm er idag… dagens test er like sterk eller litt sterkere enn gårdagens… men går dette feil vei nå?![]()
Er det ikke vanlig å blø rundt ikm og at de fleste tror dette er mens, men ikke er det?Idag våknet jeg opp til at jeg blør. Ikm er idag… dagens test er like sterk eller litt sterkere enn gårdagens… men går dette feil vei nå?![]()
Jeg er her og heierMannen er som sagt veeeldig opptatt med jobb fortiden, så han følger ikke med i det hele tatt! I kveld har han vært litt hjemme, og spørte hvor jeg var i syklusen. Han smlite stolt og var helt sikker på at det hadde klaffet![]()
![]()

SPENNENDE!!! Jeg tror jeg var 11 dpo i går også, selv om jeg egentlig ikke aner. TENK om vi havner sammen!Takktester i morgen, 11 dpo
![]()
Har ikke bilde nå, har pakket de ned, da vi snart skal sjekke ut av hotellet. Men skal prøve å holde håpet oppe til i kveld. Da blir det ny test som jeg kan sammenligne med.Har du bilde av testene?
Jeg blødde i går, 15 dpo. Ikke noe blod i dag. Håpet er stort, da testen ikke er blitt svakere.

Leste noe om implantasjonsblødning, så eg satser alt jeg eier og har på detEr det ikke vanlig å blø rundt ikm og at de fleste tror dette er mens, men ikke er det?

Det hadde vært sååå gøy!! Tenker på deg hver gang jeg tenker på "dritt tiss" og "hardt gravid" hahahaSPENNENDE!!! Jeg tror jeg var 11 dpo i går også, selv om jeg egentlig ikke aner. TENK om vi havner sammen!
hadde vært kjekt om vi kunne følge hverandreHvilken dpo er du i dag da? 10? Jeg fikk ikke gravid før jeg fikk gravid 1-2 uker. Har sånn tro ennå på dere alleTestet nå, var så sikker på at det ikke hadde klaffet, greit å få det bekreftet. Regner med tr er her innen noen dager.Vis vedlegget 404083

Spennende! Ser strek10 DPO i dag….hmmmm![]()
![]()

Jeg heier på deg! Håper det ikke er mensLeste noe om implantasjonsblødning, så eg satser alt jeg eier og har på det![]()

Se her vet du!! Nå ryker du også inn i januar10 DPO i dag….hmmmm![]()
![]()
såå spennende!!
Nei, men æsj!!! Du er 11dpo?Testet nå, var så sikker på at det ikke hadde klaffet, greit å få det bekreftet. Regner med tr er her innen noen dager.Vis vedlegget 404083