Ikm uke 17 ☆

Måtte bare teste en gang til og ta bilde med bedre vinkel, jeg som egentlig skulle vente til i morgen :angelic:
Men syntes faktisk det muligens er en tydeligere «strek» enn i dag morges. Om det ikke bare er tydeligere skygge da.. Er søren ikke lett å si, men er lov å håpe så smått da. Ser dere i det hele tatt noe? Eller er jeg blitt helt galen her jeg sitter xsmile9
Er bare 7 DPO så skal jo ekstremt mye til før det syntes på test..
Enig med E96, ser helt klart en strek! Håper det kommer tydelig farge på den i morgen :love017

Måtte bare teste en gang til og ta bilde med bedre vinkel, jeg som egentlig skulle vente til i morgen :angelic:
Men syntes faktisk det muligens er en tydeligere «strek» enn i dag morges. Om det ikke bare er tydeligere skygge da.. Er søren ikke lett å si, men er lov å håpe så smått da. Ser dere i det hele tatt noe? Eller er jeg blitt helt galen her jeg sitter xsmile9

Så spennende!
Jeg ser og strek, og den er tydeligere på kveldstesten ja :woot:

Det skjønner jeg godt. Det er like greit å vente til ikm. Blir fort bortkasta penger om en ikke venter. Hvordan er symptomene nå da? Jeg har kun ømme bryst.. men har kjøpt vanlig test nå så har sååå lyst å teste idag selvom :hilarious:
Ja, jeg synes det :D Fremdeles ømme bryst, følelse av å være oppblåst og øm på høyre side av livmora:smiley-ashamed004 skjønner du har lyst å teste! Det er jo så spennende:Heartpink

Ææh! Synes jeg også ser strek :D:Heartred

Tok en tidligtest da jeg kom hjem fra jobb nå. Syns jeg skimtet en strek, men var redd for at jeg så syner. Lot mannen se på den da han kom hjem, og han ser jaggø strek han også:excited001Da er det å vente spent til testen imorra tidlig. 9 dpo i dag:)

Fryktelig vanskelig å få frem på bilde. Ser dere svak strek her?
Ja! Skimter en strek :D

IMG_20230420_190846.jpg
IMG_20230420_190906.jpg

I begynnelsen var testen veldig rosa helt nede på streken, og etter hvert som den tørket så forsvant det. Fikk først forhåpninger, men de sank raskt når jeg så at det forsvant :meh:

Ja! Syns jeg ser strek! :gen014

Øverste test er fra 8 dpo forrige PP. Da også med ovitrelle, og jeg tror det er den som henger i enda, men hvis streken blir sterkere de neste dagene er det jo lov å bli glad :smiley-ashamed004
Synes streken denne pp er sterkere enn forrige, men fasiten kommer om et par dager likevel. Er også utrolig trøtt.
Vis vedlegget 403753
Så spennende :Heartred

8/9 dpo- blenda test. Tror ikke det skjer noe denne gangen. Men fortsatt de neste to dagene på meg da. Har ingen « symptom» lenger, slik jeg hadde de forrige gangene. Plutselige ømme og struttende bryst var en av dem.

8/9 dpo- blenda test. Tror ikke det skjer noe denne gangen. Men fortsatt de neste to dagene på meg da. Har ingen « symptom» lenger, slik jeg hadde de forrige gangene. Plutselige ømme og struttende bryst var en av dem.
Er også 8/9 dpo, kommer ikke til å teste enda. :smiley-ashamed004 Har du fått positiv på 8/9 dpo tidligere?

Back
Topp