Ikm uke 17 ☆

Takk❤️
Så bra du har funnet roen❤️ skal dere på tul? Eller venter dere til otul?
Meget utålmodig sjel, så vi har tul om 10 dager :shy: Så du også er fra området, skal til Meretes Ultra, du kjenner kanskje til henne du også? Midt i Stavanger sentrum? ❤️

Så kjedelig å vente på at egget skal slippe.. fint med positiv el test 1 dag, så negative.. har ikke tålmodighet til dette :hilarious:

Ja! Det hadde jeg også, var da jeg trodde jeg hadde el, men nei, når jeg faktisk har el så har jeg ikke lyst på sex :hilarious:
Du har sååå mye el slim ja, slitsom da! Her jager jeg etter el slim, nada nix her.. jeg har fått kallenavnet Sahara, såååå :confused005
Vi la inn aksjer i går, og jeg tenker det får holde :laughing025

Men jeg temper i tillegg, så jeg ser at egget slipper i mitt tilfelle dagen etter første positive eggløsningstest selv om de fortsetter å være positive 2 døgn, og selv om de er mye sterkere idag enn igår. Men det kan jo selvsagt være forskjellig fra person til person da, men jeg regner meg som 1 dpo imorgen.

Haha! Får kalle meg Nilen jeg da :hilarious:

Meget utålmodig sjel, så vi har tul om 10 dager :shy: Så du også er fra området, skal til Meretes Ultra, du kjenner kanskje til henne du også? Midt i Stavanger sentrum? ❤️
Hehe det er ikke lett å vente! 1 dag føles jo som en uke når du er gravid :hilarious: stemmer det :D jeg har faktisk ikke vært hos henne, men har hørt mye bra om hun ❤️ jeg har som regel gått til Fem jordmødre på Lura.

Men jeg temper i tillegg, så jeg ser at egget slipper i mitt tilfelle dagen etter første positive eggløsningstest selv om de fortsetter å være positive 2 døgn, og selv om de er mye sterkere idag enn igår. Men det kan jo selvsagt være forskjellig fra person til person da, men jeg regner meg som 1 dpo imorgen.

Haha! Får kalle meg Nilen jeg da :hilarious:
Ååå da håper jeg det samme skjer her, hehe. Undrer meg jo litt over at de sterke el symptomene jeg hadde i går er så si borte i dag. Men for sikkerhetsskyld så sier jeg 1 dpo dagen etter negativ test, håper det er på søndag :)

Hahah nå lo jeg :hilarious:

Hehe det er ikke lett å vente! 1 dag føles jo som en uke når du er gravid :hilarious: stemmer det :D jeg har faktisk ikke vært hos henne, men har hørt mye bra om hun ❤️ jeg har som regel gått til Fem jordmødre på Lura.
Anbefales, så varm og god dame med mye omsorg ❤️ Var hos fem jordmødre med nr 2 på modningsakupunktur :D

Min klokketemp er helt vill... Ser stort sett forskjell på starten og slutten av syklus, men kunne ikke sagt når EL var basert på bare det mønsteret :p
Nei, ikke sant. Er mest bare for gøy å følge med på, og vanlig temping har jeg ikke sjans til siden jeg har en på litt over året som våkner til alle døgnets tider. Kanskje jeg bare må komme meg til legen og få tatt noen blodprøver. Kan jo godt være at jeg har hatt flere sykluser uten eggløsning.

Anbefales, så varm og god dame med mye omsorg ❤️ Var hos fem jordmødre med nr 2 på modningsakupunktur :D
Skal huske det, hvis jeg ikke klarer å vente til otul :D har alltid hatt tul i uke 8/9 og i uke 13/14, så det blir nok slik neste gang også :hilarious:

Ser ikke ut som EL har vært enda, så her er det bare å holde innsatsen oppe selv om jeg egentli har mest lyst å krype i hi etter gårsdagens blodprøver...
B5D4F882-42F1-4D7F-A954-1317FE235D2C.jpeg

Nei, ikke sant. Er mest bare for gøy å følge med på, og vanlig temping har jeg ikke sjans til siden jeg har en på litt over året som våkner til alle døgnets tider. Kanskje jeg bare må komme meg til legen og få tatt noen blodprøver. Kan jo godt være at jeg har hatt flere sykluser uten eggløsning.
Går det an? Det må vel ha sluppet et egg for at det skal komme en blødning? Eller?

Her kjennes det ut som noe er i ferd med å skje. Spent på om det er falsk alarm eller om det blir noe av. Foreløpig CD 31.

Går det an? Det må vel ha sluppet et egg for at det skal komme en blødning? Eller?

Her kjennes det ut som noe er i ferd med å skje. Spent på om det er falsk alarm eller om det blir noe av. Foreløpig CD 31.
Jeg har alltid trodd at det må slippe et egg for at mensen skal komme, men jeg er litt usikker etter å ha lest litt her inne. Men har ikke peiling.

Blææ. En dag igjen av IKM 17-muligheten. Ungene og jeg skal bort tirsdag til søndag nå til uka. Typisk om EL kommer først da... Får presse frem en runde mandag kveld og håpe det holder stand i tilfelle mannen og jeg ikke er samme sted når det omsider skjer.

Jeg har pcos ja.. må nok begynne å tenke om det er derfor de er positive.. men pga symptomer så håååper jeg det er pga el
Det kan nok være begge deler tenker eg, at testene er positive pga EL, men dras ut pga pcos ❤️ ville i tilfelle tenkt at EL alt har vært, og begynt å telt dpo dager for å få noko å gå ut ifra :) håpet sjølvsagt spira sitter nå, så sleppe du gå ut ifra noko i seinare PP :joyful:

Da slenger jeg meg på igjen! Har testet for EL for forste gang. Første barnet satt på 2pp, så dette går litt saktere enn planlagt :confused:Men har hvertfall veldig stabil syklus og tydelig EL både på test og symtptomer!

Strek - 32 - b2 - pp9 - el 15/4 - ikm 30/4

50097008-4A61-46A5-8EB5-3C678A78059D.png

Back
Topp