Den kjenner jeg til! Stakkars mannfolkJeg kan ha lyst for meg selv, helt til jeg ser mannen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kjenner jeg til! Stakkars mannfolkJeg kan ha lyst for meg selv, helt til jeg ser mannen![]()

TakkHåper virkelig for deg!Det går godt, fortsatt gravid og funnet mer roen over svangerskapet
![]()
Meget utålmodig sjel, så vi har tul om 10 dagerTakk
Så bra du har funnet roenskal dere på tul? Eller venter dere til otul?
Så du også er fra området, skal til Meretes Ultra, du kjenner kanskje til henne du også? Midt i Stavanger sentrum? Så kjedelig å vente på at egget skal slippe.. fint med positiv el test 1 dag, så negative.. har ikke tålmodighet til dette
Ja! Det hadde jeg også, var da jeg trodde jeg hadde el, men nei, når jeg faktisk har el så har jeg ikke lyst på sex
Du har sååå mye el slim ja, slitsom da! Her jager jeg etter el slim, nada nix her.. jeg har fått kallenavnet Sahara, såååå
Vi la inn aksjer i går, og jeg tenker det får holde![]()

Hehe det er ikke lett å vente! 1 dag føles jo som en uke når du er gravidMeget utålmodig sjel, så vi har tul om 10 dagerSå du også er fra området, skal til Meretes Ultra, du kjenner kanskje til henne du også? Midt i Stavanger sentrum?
![]()
stemmer det Ååå da håper jeg det samme skjer her, hehe. Undrer meg jo litt over at de sterke el symptomene jeg hadde i går er så si borte i dag. Men for sikkerhetsskyld så sier jeg 1 dpo dagen etter negativ test, håper det er på søndagMen jeg temper i tillegg, så jeg ser at egget slipper i mitt tilfelle dagen etter første positive eggløsningstest selv om de fortsetter å være positive 2 døgn, og selv om de er mye sterkere idag enn igår. Men det kan jo selvsagt være forskjellig fra person til person da, men jeg regner meg som 1 dpo imorgen.
Haha! Får kalle meg Nilen jeg da![]()

Anbefales, så varm og god dame med mye omsorgHehe det er ikke lett å vente! 1 dag føles jo som en uke når du er gravidstemmer det
jeg har faktisk ikke vært hos henne, men har hørt mye bra om hun
jeg har som regel gått til Fem jordmødre på Lura.
Nei, ikke sant. Er mest bare for gøy å følge med på, og vanlig temping har jeg ikke sjans til siden jeg har en på litt over året som våkner til alle døgnets tider. Kanskje jeg bare må komme meg til legen og få tatt noen blodprøver. Kan jo godt være at jeg har hatt flere sykluser uten eggløsning.Min klokketemp er helt vill... Ser stort sett forskjell på starten og slutten av syklus, men kunne ikke sagt når EL var basert på bare det mønsteret![]()
Skal huske det, hvis jeg ikke klarer å vente til otulAnbefales, så varm og god dame med mye omsorgVar hos fem jordmødre med nr 2 på modningsakupunktur
![]()

Så ikke at du hadde svart før nååå! Takk for svar, da er det innafor daJepp, for meg går den rett i kjelleren ila et døgn eller to![]()
Går det an? Det må vel ha sluppet et egg for at det skal komme en blødning? Eller?Nei, ikke sant. Er mest bare for gøy å følge med på, og vanlig temping har jeg ikke sjans til siden jeg har en på litt over året som våkner til alle døgnets tider. Kanskje jeg bare må komme meg til legen og få tatt noen blodprøver. Kan jo godt være at jeg har hatt flere sykluser uten eggløsning.
Jeg har alltid trodd at det må slippe et egg for at mensen skal komme, men jeg er litt usikker etter å ha lest litt her inne. Men har ikke peiling.Går det an? Det må vel ha sluppet et egg for at det skal komme en blødning? Eller?
Her kjennes det ut som noe er i ferd med å skje. Spent på om det er falsk alarm eller om det blir noe av. Foreløpig CD 31.
Huske eg feil eller hadde du pcos?
Jeg har pcos ja.. må nok begynne å tenke om det er derfor de er positive.. men pga symptomer så håååper jeg det er pga elHuske eg feil eller hadde du pcos?
Det kan nok være begge deler tenker eg, at testene er positive pga EL, men dras ut pga pcosJeg har pcos ja.. må nok begynne å tenke om det er derfor de er positive.. men pga symptomer så håååper jeg det er pga el