Ikm uke 17 ☆

Vært litt lite aktiv her pga hektisk uke (som egentlig er veldig deilig i prøveperioden), men i går og i dag har jeg endelig hatt masse el-slim (tror jeg) og en del smerter, så nå venter jeg i spenning på positiv test. Driver med aksjelegging minst annenhver dag nå, så håååper det kan klaffe denne runden :smiley-angelic001

Hei. Nå begynner det tydeligvis å skje noe her, er på CD 19 etter SA i slutten av mars. Hvordan ville dere tolket dette? El imorgen kanskje? Digital er jo positiv nå, men ikke strimmelen.

Vedlegg

• IMG_8988.jpeg
    IMG_8988.jpeg
    872,3 KB · Visninger: 63
Haha nei!
Men vi mistet i MA i uke 11 den 16. desember, og da husker jeg at jeg tenkte på julaften at mitt høyeste ønske var å ha baby i armene neste jul. Så skulle jeg bli så heldig så betyr det virkelig ingenting om det så blir dagen før❤️
Det setter det virkelig i perspektiv ❤️

Fikk blodprøvesvar og mistet litt motet allerede av amh på 1...
Men så ser jeg også at progesteron er normal 7dpo, men høy cd2/3? Dette rimer vel ikke med kort lutealfase?
Og østradiol er så høy (0,29) at man ikke kan tolke fsh, selv om prøvene er tatt i starten av syklus.

Noen som kan hjelpe meg å tolke? Skal ta med prøvene til gyn om en drøy måned men det er lenge å vente, særlig med den amh-verdien :(

Vedlegg

• 93560DEC-715E-4632-BEB4-F41757E8630D.jpeg
    93560DEC-715E-4632-BEB4-F41757E8630D.jpeg
    882 KB · Visninger: 69
  • EBB884BB-EF1A-4FE5-8CCA-B0BC3DFCB241.jpeg
    EBB884BB-EF1A-4FE5-8CCA-B0BC3DFCB241.jpeg
    814,9 KB · Visninger: 71
  • B54B1B9A-9B3F-4000-BD99-D8E60DAF2CB2.jpeg
    B54B1B9A-9B3F-4000-BD99-D8E60DAF2CB2.jpeg
    1 MB · Visninger: 74
Er på cd17 her og det ser ut som eggløsning ikke kommer denne mnd. Hvis jeg ikke missa den en gang mellom cd10 og 12. Er det noen som ikke har hatt eggløsning her før? Usikker på om jeg hadde det sist mnd og. For fikk aldri helt positive tester. Hva gjør man da?

Vedlegg

• Screenshot_20230414-191924_Premom.jpg
    Screenshot_20230414-191924_Premom.jpg
    604,1 KB · Visninger: 59
Fremdeles positive her :shifty:
Men.. er det ikke meningen vi skal være kåte når vi har el? At vi har lyst på mannen?
Her er det IKKE slik ihvertall!! Jeg biter hodet av han hver gang jeg ser han, må ta meg ordentlig i sammen liksom. Og kåt er jeg ihvertfall ikke!!! Gråter av alt mulig og føler meg skikkelig dritt. Bedre i dag enn i går, heldigvis. Alle el symptomer var tydeligere i går, merkelig at testene er så sterke i dag..

Screenshot_20230414_194804_Premom.jpg

Men.. er det ikke meningen vi skal være kåte når vi har el? At vi har lyst på mannen?
Her er det IKKE slik ihvertall!! Jeg biter hodet av han hver gang jeg ser han, må ta meg ordentlig i sammen liksom. Og kåt er jeg ihvertfall ikke!!! Gråter av alt mulig og føler meg skikkelig dritt. Bedre i dag enn i går, heldigvis. Alle el symptomer var tydeligere i går, merkelig at testene er så sterke i dag..

Vis vedlegget 403339
Kanskje for tidlig til at disse skulle slått ut dersom du var preeggo også? :shy:

Vis vedlegget 403339
Jeg er så gjennomført sur (på ca alle) for tiden at jeg søren ikke tør å si noe sikkert :p

Er på cd17 her og det ser ut som eggløsning ikke kommer denne mnd. Hvis jeg ikke missa den en gang mellom cd10 og 12. Er det noen som ikke har hatt eggløsning her før? Usikker på om jeg hadde det sist mnd og. For fikk aldri helt positive tester. Hva gjør man da?
Temper du? Jeg har hatt noen sykluser hvor tempen ikke helt tydelig sa at EL hadde vært, selv om testene ble positive...

Kanskje for tidlig til at disse skulle slått ut dersom du var preeggo også? :shy:
Tanken slo meg da jeg så en gravidtest ligge i skuffen, skulle bare tatt den for å utelukke :hilarious: vet aldri med denne tulle-kroppen, men jeg tviler. Det er nok el som herjer.. testene har synket litt nå, håper de fortsetter den veien.

Temper du? Jeg har hatt noen sykluser hvor tempen ikke helt tydelig sa at EL hadde vært, selv om testene ble positive...
Kun med klokke, så ser ut som tempen har økt litt, men såpass ujevnt at jeg ikke kan si noe om det.

Jeg er så gjennomført sur (på ca alle) for tiden at jeg søren ikke tør å si noe sikkert :p
Godt å se at det ikke bare er meg, veldig rart å være slik rundt el, må ha sex når du egentlig ikke vil :hilarious: rare greier

Tanken slo meg da jeg så en gravidtest ligge i skuffen, skulle bare tatt den for å utelukke :hilarious: vet aldri med denne tulle-kroppen, men jeg tviler. Det er nok el som herjer.. testene har synket litt nå, håper de fortsetter den veien.
Håper dette er super-EL så det klaffer denne mnd og at det blir e januarbebis ❤️ Ønsketenkning fra min side at det kunne vært bebis, hadde vært såå fint å hatt deg inne i desember :love017

Vis vedlegget 403339

Eggløsningstestene mine blir også fortsatt sterkere og sterkere, og det er vanlig for meg altså! Kan gå 2-3 døgn før de begynner å synke igjen :dead:

Er skikkelig sur og lite sex-sugen når jeg har eggløsning jeg og!
Kan kjenne på lyst i tiden før, men ikke akkurat når jeg har positive tester. En annen ting er at jeg har så sykt mye eggløsningsslim at det tar helt av så vi må ta pause og tørke av flere ganger fordi det er så sinnsykt vått og det blir mindre følsomt fordi det er søkkvått. Ikke akkurat veldig tilrettelagt det heller, men vi har heldigvis fått lagt inn disse aksjene hver gang :hilarious:

Håper dette er super-EL så det klaffer denne mnd og at det blir e januarbebis ❤️ Ønsketenkning fra min side at det kunne vært bebis, hadde vært såå fint å hatt deg inne i desember :love017
Jaaa, det hadde vært så gøy!! ❤️ dumt det ikke ble slik.. om det klaffer nå så blir termin rundt 9/10 januar, håper det er super-egget som slipper :D

Hvordan går det med deg?

Eggløsningstestene mine blir også fortsatt sterkere og sterkere, og det er vanlig for meg altså! Kan gå 2-3 døgn før de begynner å synke igjen :dead:

Er skikkelig sur og lite sex-sugen når jeg har eggløsning jeg og!
Kan kjenne på lyst i tiden før, men ikke akkurat når jeg har positive tester. En annen ting er at jeg har så sykt mye eggløsningsslim at det tar helt av så vi må ta pause og tørke av flere ganger fordi det er så sinnsykt vått og det blir mindre følsomt fordi det er søkkvått. Ikke akkurat veldig tilrettelagt det heller, men vi har heldigvis fått lagt inn disse aksjene hver gang :hilarious:
Så kjedelig å vente på at egget skal slippe.. fint med positiv el test 1 dag, så negative.. har ikke tålmodighet til dette :hilarious:

Ja! Det hadde jeg også, var da jeg trodde jeg hadde el, men nei, når jeg faktisk har el så har jeg ikke lyst på sex :hilarious:
Du har sååå mye el slim ja, slitsom da! Her jager jeg etter el slim, nada nix her.. jeg har fått kallenavnet Sahara, såååå :confused005
Vi la inn aksjer i går, og jeg tenker det får holde :laughing025

Kun med klokke, så ser ut som tempen har økt litt, men såpass ujevnt at jeg ikke kan si noe om det.
Min klokketemp er helt vill... Ser stort sett forskjell på starten og slutten av syklus, men kunne ikke sagt når EL var basert på bare det mønsteret :p

Jaaa, det hadde vært så gøy!! ❤️ dumt det ikke ble slik.. om det klaffer nå så blir termin rundt 9/10 januar, håper det er super-egget som slipper :D

Hvordan går det med deg?
Håper virkelig for deg! ❤️ Det går godt, fortsatt gravid og funnet mer roen over svangerskapet ❤️

Back
Topp