Ikm uke 17 ☆

1 eller 2 dpo i dag. Fremdeles litt usikker på når EL faktisk var, om det var 12/4 eller 13/4. Blir uansett spennende å se fremover :D

Denne er tatt på utvannet urin, teller den ikke da?
Vis vedlegget 403272
For meg påvirker det ganske mye hvor konsentrert urinen er. Har lurt på om jeg har hatt noen falske positive pga veldig konsentrert. Men det påvirker mest med en gang, tror jeg. Og de blir jo ikke høye bare for at urinen er konsentrert, så for de med relativt kort topp regner man jo uansett riktig dag! Har bare sett at de kan gå en del opp og ned ila dagen, som ikke er helt logisk (flere "topper" og lavt mellom osv) :)

Da var vi endelig i form til å slenge inn noen aksjer igår kveld. Å det i siste lita! Om jeg kjenner meg selv rett blir denne positiv iløpet av dagen :laughing002

Vedlegg

• 20230414_103257.jpg
    20230414_103257.jpg
    509,3 KB · Visninger: 45
Da var vi endelig i form til å slenge inn noen aksjer igår kveld. Å det i siste lita! Om jeg kjenner meg selv rett blir denne positiv iløpet av dagen :laughing002
Perfekt timing å bli bedre form! Keep going i dag og i morgen så skal du ha gode aksjer i banken :)

Kan noen hjelpe meg?? Er denne positiv? :laughing021:laughing025
Kan den bli sterker, liksom???
Screenshot_20230414_111454_Premom.jpg

Men jeg begynner å lure.. den over et tatt på utvannet urin, og den siste er tatt på veldig konsentrert urin. Den var sterkt positiv før urinen kom til kontrollstreken :hilarious:

Rimelig positiv test i dag også (på "kort" urin), men har bare én igjen og om jeg skal få sjekket at den er negativ i morgen må jeg enten spare den eller dra og handle...

Vedlegg

• 17ACA84D-7230-4986-9C19-DFA9DD1D1613.jpeg
    17ACA84D-7230-4986-9C19-DFA9DD1D1613.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
For meg påvirker det ganske mye hvor konsentrert urinen er. Har lurt på om jeg har hatt noen falske positive pga veldig konsentrert. Men det påvirker mest med en gang, tror jeg. Og de blir jo ikke høye bare for at urinen er konsentrert, så for de med relativt kort topp regner man jo uansett riktig dag! Har bare sett at de kan gå en del opp og ned ila dagen, som ikke er helt logisk (flere "topper" og lavt mellom osv) :)
Ja jeg begynner å lure litt jeg, om det har noe å si. Se innlegget mitt over, her er det både meg utvannet urin (i går kveld) og konsentrert urin (nå)

Rimelig positiv test i dag også (på "kort" urin), men har bare én igjen og om jeg skal få sjekket at den er negativ i morgen må jeg enten spare den eller dra og handle...
Det kan ihvertfall se ut som din er på vei nedover igjen.. kan ikke si det samme om min:laughing021

Kan noen hjelpe meg?? Er denne positiv? :laughing021:laughing025
Kan den bli sterker, liksom???Vis vedlegget 403296

Men jeg begynner å lure.. den over et tatt på utvannet urin, og den siste er tatt på veldig konsentrert urin. Den var sterkt positiv før urinen kom til kontrollstreken :hilarious:
Det var da veldig så sterk den ble!
Jeg mener at veldig konsentrert urin kan gjøre dem ekstra sterke, men SÅ sterk test har jeg ikke hatt siden jeg faktisk var gravid (da gikk premom opp i 3,86 etter flere dagers økning)...

Det var da veldig så sterk den ble!
Jeg mener at veldig konsentrert urin kan gjøre dem ekstra sterke, men SÅ sterk test har jeg ikke hatt siden jeg faktisk var gravid (da gikk premom opp i 3,86 etter flere dagers økning)...
Oi wow! El smertene er så si borte.. jeg tar en ny på "normal" urin om ett par timer. :confused005

Heii!
Fikk positiv eggeløsningstest i dag tidlig. La inn aksjer i går.. burde man legge inn nye aksjer ikveld eller i morgen tidlig? Betyr positiv eggeløsningstest at eggeløsning er på vei, eller at eggeløsning skjer her og nå?

Vanlig at testen er SÅ negativ 2-3 dager etter eggløsning?
15D68575-FF3B-44D4-A48B-FCF96C22A549.jpeg

Heii!
Fikk positiv eggeløsningstest i dag tidlig. La inn aksjer i går.. burde man legge inn nye aksjer ikveld eller i morgen tidlig? Betyr positiv eggeløsningstest at eggeløsning er på vei, eller at eggeløsning skjer her og nå?
Positiv test betyr eggløsning i løpet av de neste to døgnene. Dagen etter første positive LH er som oftest eggløsningsdagen, og det er sånn sett disse to dagene som gir best mulige aksjer :)

Ikke liiike perfekt timing kanskje ;)
Men ærlig talt er det vel aldri sånn at vi kan time en baby, og perfekte er de likevel ❤️

Haha nei!
Men vi mistet i MA i uke 11 den 16. desember, og da husker jeg at jeg tenkte på julaften at mitt høyeste ønske var å ha baby i armene neste jul. Så skulle jeg bli så heldig så betyr det virkelig ingenting om det så blir dagen før❤️

Back
Topp